Jed...

8 1 0
                                    

O 14 let později

Jsem Galaxy Drakosaurus. Rodiče mi říkají že jsem silná a sebevědomá, bratr mi říká že jsem divná. Někdy cítím jak se mi v puse otvírá nějaká komůrka, ale všichni tvrdí že za chvilku budu plýtvat oheň. Jednoho dne jsem šla na zkoušku.,, tak Galaxy, teď se pořádně nadechni a plyvni oheň na tam ten terč'' řekl mi doktor.
*zkoušela jsem plyvnout oheň*
Nešlo mi to, snažila jsem se, ale nešlo to.,, co se to děje? Jsem Drakosaurus,mela by jsem to umět".
Můj bratr se na mne začal nazlobeně koukat, šel blíž ke mne a zavedl mne do vedlejší místnosti.
,, SI DĚLÁŠ SRANDU?! JSEŠ DRAKOSAURUS! MÁŠ PLYVAT OHEŇ! "
Začal po mne řvát...,, JSI K NIČEMU!"
Já jsem se naštvala a vystartovala jsem po něm.,, ANO, JSEM K NIČEMU! NENECHÁTE MNE JÍT ANI VEN! NIKDO MNE NEMÁ RÁD, JENOM PO MNE ŘVETE. " on se na mne podíval naštvaný pohledem.,, A já za to můžu? Když si k ničemu tak jsi k ničemu.. Jsme tu asi po desáté, já za to nemůžu že jsi neschopná..." naštvala jsem se,, TY JSI MNE NIKDY NEMĚL RÁD!!! " něco jsem na něho plyvla, nebyl to plamen, ale jed. JED?! Plyvla jsem mu to na obličej a on řval, hodně. ,,TY JEDNA.... AAAAAA! " rozežiralo mu to obličej, moje srdce brečelo, ale moje tělo se na něho divalo, jako kdyby mi to bylo úplně jedno... ,,TAK MI POMOŽ, NE?!" neměl polovinu obličeje, ale mi to bylo jedno. Dívala jsem se na něho jako kdyby to byla sranda. :)) ,, TY MONSTR......."
Do místnosti vtrhly moji rodiče, začaly brečet a začali někam volat. Mluvili ke mne klidně. Za pár minut jsem něco slyšela. Draci vtrhli do vnitř, něco mne trefilo do nohy. Motala se mi hlava a omdlela jsem.

Ahoj OwO
Snad se druhá část příběhu líbí, je trochu přes čáru, ale snad nevadí UwU
Opakuji že jsem se inspirovala HarakiryUwU

My Story (Galaxy) Kde žijí příběhy. Začni objevovat