Den 401. Slíbili mi že tu budu rok, lhali mi. Už mi sté tmy šibe. Nic nevidím, necítím a neslyším nic jiného než moje myšlenky. Jsem spoutaná na židly. Mám náhubek a spoutana křídla. Aby toho nebylo málo, mám elektrický obojek. Připadám si jak ve vězení, ale je to léčebna. Jak mi dávají napít a najíst snažim se zaútočit, ale málo kdy se mi to povede. Když se mi to povede čeká mne trest. Někdy mi nedají týden jídlo nebo mi dávají celý den co hodinu elektrický šok, aby jsem se polepšila. Jednoho dne odtud uteču! Slyším zvuky, někdo otevřel dveře. Vstoupil tady drak, bez křídel. Vypadal strašidelně a podivně. Byl šedý, měl zakroucené rohy, obrovské zuby a věc kterou nešlo přehlídnout třetí oko. Ještě byl tak 4x větší jako já. Přemýšlela jsem jestli bych ho přemohla, on je sice větší, ale já mám jed. Blížil se ke mne, až byl blízko začal mluvit. ,, Ahoj Galaxy" říkala jsem si odkud zná mé jméno. Mluvil sebevědomým a hlubokým hlasem dál. ,, umíš mluvit, nebo ti někdo ukousl jazyk? " ,, umím mluvit, ale v tom nahubku se mi špatně mluví i dýchá" arogantním tónem jsem odpověděla.,, dobrá tedy, půjdu rovnou k věci, vidíš tohle? " držel v ruce klíč od mojich pout. Rychle jsem se postavila a řekla.,, to je klíč od pout?" ,,ano je a může být tvůj když uzavřeme dohodu" ,, jakou dohodu? " zeptala jsem se.,, noo, já ti pomůžu utéct z tohohle místa ven a ty mi dáš trochu jedu" říkala jsem si, proč chce po mně můj jed. ,, a proč chceš ten jed? " zeptala jsem se zděšeně. ,,no to je... Nic ti do toho není!! '' řekla jsem a proč by jsem mu to nemohla dát. ,, a co se stane když odmítnu?" ,, bude malér, tak souhlasíš nebo ne?". Nevěřila jsem mu, mám plán. ,,souhlasím" divný drak souhlasil také, šel pomalu ke mne a začal mi odemykat pouta a náhubek. Vyskočila jsem a začala po něm plývat můj jed. On měl v ruce ještě jednu věc, ovladač. Ovladač k elektronickému obojku. Zmačkl čudlík a mne to dalo šok. Potom vešla do místnosti ochranka a nasadila mi náhubek a začala mne taknout někam pryč.
,, NEE, MOC SE OMLOUVÁM!! BUDU HODNÁ! NEE, PROSIM NE, PROMIŇ!!"Ahuuj UwU doufám že se příběh zatím líbí, vím je to smutné, ale bohužel
Připomínám že jsem se hodně inspirovala příběhem od HarakiryUwU