only chapter;
1473!wordsmedia;
Little Peter Parker-Starka spider baby and
most dangerous assassins.
➵✪
"Clint! En sevdiğim arkadaşım!" Tony kollarını açarak koltukta oturmuş, Lucky'yi seven Clint'e doğru ilerledi.
"Yine benden ne yapmamı isteyeceksin Tony? Bu sefer deney faresi olmam."
"Hayır, hayır, sadece küçücük, ufacık, zor bile olmayan bir şey."
Clint, Lucky'yi sevmeye hâlâ devam ederken tek kaşını kaldırdı ve o klasik yüz ifadesini yerleştirdi yüzüne.
"Neymiş bakalım o?"
➵✪
"James! Canım sevgilim! En çok sevdiğim adam! Nasılsın bakalım?" Natasha Bucky'nin yattığı yatağın kenarına oturdu. Bucky ise göğsünde purlayarak uyuyan Alpine'nin tüylerini okşuyordu.
"Bak sen kolay kolay gelmezsin böyle. Bu sefer ne istiyorsun canımın içi?"
"Canımın içi dedin kalbimi fethettin." Natasha hâlâ yaranmaya devam ederken Alpine Bucky'nin göğsünde gerinerek uyanmış ve kafasını Bucky'nin hafifçe çıkmış sakallarına sürüyordu. Daha uzamadıkları için Alpine kafasını rahat kaşıyamadı ve sinirle tısladı.
Resmen kedisi, Bucky'ye sakallarını kestiği için kızıyordu.
"Ama Alph, maske kapanmıyor ki. Elimde değildi." Natasha kendisini takmayıp kedisiyle konuşan sevgilisinin kafasına bir tane çarptı.
"Beni dinle, beni, beni."
"İkisi de birbirinden saldırgan iki varlıkla aynı anda uğraşmak ne zormuş."
"Sen kime varlık diyorsun be!" Natasha Bucky'nin kafasına bir tane daha geçirdi. Böyle giderse istediğini yaptıramayacaktı.
"Bebeğim, canım Natalia'm, kalbimin tek sahibi, ne istiyorsun ha, söyle."
"Biz iki günlüğüne Tony ile bir göreve çıkıyoruz. Tony neden bu görevi almak için ısrar etti bilmiyorum ama, ki zaten Fury'ye sorması ayrı bir konu, Fury beni yanında gönderdi."
"Sonra?"
"Peter'a bakmanı istiyorum."
"O küçük Stark evlatlığına bakmam ben."
"Hadi ama James! Peter'a ne kadar değer verdiğimi biliyorsun."
"Neden Steve bakmıyor? Hem bilirsin, o bebekleri sever."
"Steve bebekleri seviyor ama Peter Steve'i sevmiyor. Sen görevdeyken sadece bir saatliğine bakmasını istedim, çünkü yemek almaya çıkmıştım. Eve geri geldiğimde Steve tavana ağlarla yapıştırılmış hâldeydi ve yüzünde koca bir morluk vardı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
deaths inside ☯ bucky barnes one-shots
Fanficbir bölümlük kısa hikayeler derlemesi. daha çok, bucky. ☭vodka.