only chapter;
1170!wordsmedia;
Peter Parkerknife and dagger,
i'm just trying to protect myself.🕷️
Peter okuldan döndüğünde sessizce üsse girdi, aniden ortaya çıkan salak saçma kötüler ile her gün uğraşan tek kişi olduğundan yorgundu.
Esneyerek mutfağa girdi ve kahve makinesinden bir kahve yaptı kendine. Bir anda arkasında beliren Loki'yi örümcek hisleri yüzünden hissettiği için korkmuştu ve tavana yapışmıştı.
"N'aber Örümceklerin Adamı?"
"Bay Loki, beni korkuttunuz! Aniden ortaya çıkmamanızı, en azından bunu bana karşı yapmamanızı söylemiştim ben."
"Ben de şu senin garip titreşimin yüzünden ışınlanmamı sürekli kontrol edemeyeceğimi söylemiştim."
Peter yavaşça tavandan indi. Işınlanabilenleri hiç sevmiyordu. Örümcek hisleri yüzünden ödü patlıyordu ve başı ağrıyordu.
"Nasıl geçti bugünün?"
"Ağlarımın bitmesi ve saçma hareketlerde bulunan kötüler yüzünden yorgun geçti. Kesinlikle yeni silahlar edinmeliyim."
Loki birkaç saniye düşündü, bu genç çocuğa bu konuda yardım edebilirdi. "Hançere ya da bıçağa ne dersin?"
"Bilemiyorum."
Loki kendi hançerini eline aldı. "Çok kullanışlı, Asgard yapımı olduğundan kırılmıyor ve bitme olasılığı yok. Senin şu bilim zımbırtılarınla onu eline çağırabileceğin şekilde geliştirebilirsin bence."
"Çok mantıklı, teşekkürler Bay Loki!"
"Rica ederim Örümceklerin Adamı."
"En azından yaklaştın."
Peter kahvesini aldı ve Loki ile beraber salona geçti. Kendi bıçağıyla oyalanan Bucky'i gördüğünde bu silahın daha da kullanışlı olabileceğini düşündü.
"Bay Kış Askeri, efendim, şey, bıçaklar hakkında ne kadar iyisiniz?"
"Bir değer verebileceğimi sanmıyorum ancak gayet iyi olduğumu söyleyebilirim."
"Bana bıçak kullanma hakkındaki incelikleri öğretebilir misiniz?"
"Sorun olmaz, kendine iyi bir bıçak edindiğinde başlayabiliriz."
Loki elinde başka iki bıçakla ve iki hançerle Peter'ın yanına geldi. "Bunlar olabilir Örümceklerin Adamı."
"Tekrardan teşekkürler Bay Loki. Size borçlandım."
"Yazıyorum bu borcunu." Loki ortalıktan kaybolduğunda Bucky bıçakları ve hançerleri inceledi.
"Bunlar, çok, mükemmeller?"
"Asgard yapımı olduğunu söyledi. Geri çağırılabilir şekilde geliştirebilirim sanırım."
"Bunu başardığında benimkilere de yapacaksın."
"Tabii ki!"
Bucky, Peter'a bıçağın ve hançerin nasıl tutulması gerektiğini gösterirken tabletiyle beraber içeri Tony geldi. Birkaç saniye ayakta dikilip tabletiyle oyalandıktan sonra karşısındaki manzarayı gördü.
Peter bir elinde kolu kadar hançer, diğer elinde keskinliğini parlaklığından anlayabileceği bir bıçak tutuyordu.
Arkasından Steve, Bucky'nin nerede olduğunu sorarak içeri girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
deaths inside ☯ bucky barnes one-shots
Fanfictionbir bölümlük kısa hikayeler derlemesi. daha çok, bucky. ☭vodka.