Bir varmış, bir yokmuş. Evvel zaman içinde kalbur saman içinde.
Ormanda yaşayan bir gölge varmış. Bu gölge öylesine intikam doluymuş ki, kanı damarlarında kururken intikam yemini ile yeniden hayat bulmuş. Damarlarındaki kan tükenmiş, yerine intikamın zehri almış. Damarları her kesildiğinde o zehir daha da çok yayılmış insanlığa.
O gölge, intikamın sembolü olmuş. Her kötülüğün altında yatan iyi niyet, zaman geçtikçe çürük bir meyve misali yıllanmış; kayıplara karışmış.
Ve insanlık intikamın zehiri ile yıkanmış.
○●○
"Bir çift, ormanlık yolda fotoğraf çekinmek için durduğu bir an da yolun kenarındaki mosmor olmuş ceseti görür. Hızla polisi arayarak ihbarda bulunurlar ve çok zaman geçmeden gelen ekip çevreyi aramaya başlarlar. İlk cesetin biraz daha ilerisinde çıkan ikinci ceset, boğazına saplanmış bir dal ile bulunur.
Cesetler, ceset torbasına konulur; olayı ihbar eden gençlerin ifadeleri alınır ve her şey yeniden eskiye döner."
Adam, yolun kenarına çektiği aracın dikiz aynasından arkada oturan ikizlere bakar. Korku dolu bakışlarının arasında parlayan merak duygusu gülümsemesine neden olur.
"Peki, büyükbaba, sonra ne oldu?" diye ikizlerden Beray.
"Gölgeye ne oldu, büyükbaba?" Bersu merak dolu bakışlarını genç adamın üzerinde gezdirdi.
Adam gülümsedi.
"Size bir sır vereyim mi?" İki sarı kafa da hızla başını salladı. "Kötülük asla yok olmaz."
İki sarı kafada oluşan soru işaretlerini çalışan arabanın sesi bile dağıtamadı. Gidecekleri yere kadar büyükbabasının dediğini düşünene ikizler, hiçbir mantıklı açıklamayı bulamadılar.
Oysa cevap çok basitti.
Ece, öldürdüğünü sandığı gölgeye can vermiş, kendi bedeninde hapsolmasına engel olarak onu özgür bırakmıştı.
Her çığlıkta başka bir bedene hapsolan gölge, intikamın zehrini her geçen gün daha da yaymaya devam etti.
Çünkü kötülük, hiçbir zaman iyiliğin gölgesinde yaşamazdı. Kendi gölgesinde büyür, iyiliği gölgesi altına alarak onu zehirlerdi.
Ece ve Gizay'ın hikâyesi bitti fakat gölge'nin hikâyesi hâlâ devam ediyor.
Umarım beğenmişsinizdir. Yine bir yarışma için yazılan bir kurgudur. Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi bırakırsanız sevinirim.
Okuyan herkese teşekkür ederim. Gözlerine sağlık.
Bir tarih bırakarak sonlandıralım mı?
Başka kurgularda görülmek dileği ile, sevgiyle kalın.
İnstagram: chaliceinsoul
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çığlık | Tek Bölüm
ParanormalTüm hikâyelerin tek bir başlangıcı vardır; Bir varmış, bir yokmuş. Evvel zaman içinde kalbur saman içinde. Ve her birinin benzer sandığımız farklı sonları vardır; "Hikâyenin sonu." dedi Ece, deli gibi gülerken. "Ve kötü karakter sadece masallarda y...