Poznáte to? Sedím v aute svojho otca, v rádiu hrá nejaká pomalá ukludňujúca pesnička od Arctic Monkeys a otec nebadane pokyvkáva hlavou do rytmu. Dažďové kvapky stekajú potôčikom po okne a ja sledujem ako sa spájajú a vytvárajú cestičky. "Túto mama milovala." povie a nadviaže somnou kontakt v spätnom zrkadle. Prikývnem ale rýchlo uhnem pohľadom. Nerada pred ním plačem. Nerada vôbec plačem. Niesom slaboch. Život bez mamy je ťažký, o to viac keď váš tatko nevie uvariť nič viac než vajíčka na všetky rôzne spôsoby. Nemusela by som takto žiť. Mohla by som ujsť niekam do Európy a nikdy sa nevrátiť. Mohla by som sa nasťahovať k svojej najlepšej kamarátke a mať skvelý život. Mohla. Mohla ale neurobím to. Som pre otca všetko čo má a nemôžem si dovoliť opustiť ho tak ako to urobila mama. Som Megan McAllisterová tímový hráč. Otec zastane pred školou, pobozká ma na čelo a odchádza. Keď sa nadtým zamyslím, mala by som si urobiť vodičák. Mám rada ocka a tiež mám rada jeho modré BMW. Ale neznášam uštipačné pohľady kráv z môjho ročníku. Na moje štastie som si za tie roky na tejto škole vytvorila určitý rešpekt. Nikdy ma nikto nešikanoval a nikdy som nebola niekým kto šikanuje. Veci som riešila rázne. Preto som sa aj dostala do toľkých problémov. Nikdy som si však nepošľapala svoju autoritu a verím teda, že aj po mojom odchode z tejto školy namňa ľudia nezabudnú. Nechcem veľa. Chcem len aby som nebola len dalšou obyčajnou Megan. Už len v našej škole ich je presne šesť. Nudná Megan, Malá Megan ( 150 centimetrov na takmer dospelé dievča je naozaj nezvyklé). Mohla by som pokračova a unudiť vás mojími menovkyňami na smrť. To ale nemám v pláne. Chcem aby ste to predsa dočítali do konca. Kráčala som po ebenových schodoch priamo do triedy. Akurát na čas. Megan McAllisterová nikdy nemešká. Megan chodí presne v správny čas. Pomyslela si a posdila sa na svoje miesto. Už len pár dní. Pár dní a bude právom plnoletá. Pár dní a bude si môcť kúpiť cigarety aj inde ako na zapadnutých pumpách. Pár dní a možno získa odpovede na otázky ktoré jej behajú hlavou celé roky. Pár dní..
ČTEŠ
XXX
RomanceTu by asi mal byť popis, aby ste vedeli o čom vlastne budete čítať. Popravde, ja nikdy nečítam na knihách tieto popisy. Zbytočne prezrádzajú to najlepšie z deju. A názov? Názov nie je. V tomto prípade sa dovolím nazývať autorkou (tohoto príbehu, nep...