3

1.2K 52 33
                                    

Szedłem powoli do szkoły, już trochę się spóźniłem. Wchodząc do klasy szybko przeprosiłem i usiadłem na swoim miejscu, Felix jak zwykle siedział przede mną, zaraz mieliśmy prezentować nasz projekt. Na razie swój projekt pokazywali Christopher i Lalisa - trzeba przyznać że ładnie go zrobili. Teraz była nasza kolej, musieliśmy wyjść na sam środek klasy.

- O kim zrobiliście projekt? - zapytała nauczycielka
- O Dionizosie - odpowiedziałem

Ja trzymałem kartkę a Felix mówił o Bogu alkoholu. Z pracy dostaliśmy szóstki, byłem zadowolony z tej oceny - wreszcie jakaś dobra. Prace musieliśmy oddać, wróciliśmy na nasze miejsca. Zadzwonił dzwonek na przerwę, wszyscy wyszliśmy z klasy.

- Hyunjin! - zawołał Felix
- Czego? - zapytałem
- Organizuje piżama party, przyjdziesz?
- Po co?
- Może dzięki temu się pogodzimy.
- No dobra, mogę przyjść, a kiedy?
- W piątek, przyjdź na 18:00.
- Spoko, ktoś jeszcze będzie?
- Będziemy tylko my, moje siostry i Jisung.
- Okej, dzięki że o mnie pomyślałeś.

Felix uśmiechnął się i poszedł do swoich znajomych - uroczo wyglądał jak się uśmiechnął, czekaj co ja gadam? Czemu tak myślę? Nie lubię Felixa, on jest idiotą!

______________________________________
Więc oto kolejny rozdział, krótki ale myślę że wam sie spodobał, zobaczymy co będzie w następnym rozdziale. Czy Hyunjin się zakochał? A może to tylko chwilowe? Nikt tego nie wie, czekajcie na następny rozdział!

I purple you 💜

I hate you, but I love you || Hyunlix (Zakończone)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz