•4•

309 20 4
                                    


Take a shower with me ASMR

Take a shower with me ASMR

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-Kai Bear ASMR

>Umarım izlerken eğlenirsiniz!~<

...yorumlar...

J1:Kardeşim ekranı yaladım ne yapıyorsun?

K5:Böyle konseptin ellerinden öpelim.

A2: Geçen kimin yorumunu beğenmişti bu? Beni aldatıyor musun oppa?

G8:sağç dlle yasmak çpk zxot

OhGodHun: pişt yarim ben feci taktım sana. İlerleyen vakitlerde duşta öpüşme sesleri ASMR çekmende yardım etmek isterim.

>Kai Bear ASMR yorumunuzu beğendi.<

  Sehun yemek yerken gelen bildirimle boğazına kaçan lokmayla ölmemek için cebelleşti.

"Bu çocuk bir gün beni öldürecek!"

"Hangi çocuk?"

Baekhyun elinde telefonu başında pembe bandanasıyla ayaklarını masaya uzatmış şarkı dinlerken sordu.

"Şu Kai."

Baekhyun'un gözleri büyüdü ve ayaklarını yere koyup dik oturdu. Masaya eğilip heyecanla sordu.

"Şu ASMR çeken, yakışıklı olan, esmer olan ve seksi içerikler üreten mi?"

"Evet de sen nereden biliyorsun onu?"

Sehun tek kaşını kaldırıp şüpheyle sordu.

"Geçen gün keşfetime düştü, dev yakışıklı bir şey. Herkesi ağlatabilir. Büyük gibi duruyor."

Sehun hayretle gözlerini açıp tükürecek gibi bir ses çıkardı.

"Yok artık? O çocuk dibine kadar pasif. Ayrıca ağlatılmaya meraklı gibi bir hali de var. Ben daha büyüğüm ondan."

Baekhyun büyük bir kahkaha atıp Sehun'un çatalını alıp salataya birkaç kez batırıp ağzına attı.

"Sen mi? Bana yeni bir platoniğe başladığını söyleme Hun-ah."

Sehun geniş bir kahkaha atıp telefonundaki bildirimi arkadaşının suratının dibine soktu. Baekhyun'un şaşkınlıktan açılan ağzından henüz yutmadığı salata parçaları masaya dökülürken kendinden emin bir sesle mırıldandı Sehun.

"Yakında beni onu düzerken görürsen şaşırma Baekkie."

"Ve Tanrı aşkına kapat şu ağzını! Bu masayı sen sileceksin oğlum."

his voice like an angel // sekaiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin