•5•

298 22 0
                                    

"Yeol gelsene bir."

Sehun bilgisayarın başında sızlanarak ağzına cips atıp telefona yağlı elleriyle dokunan arkadaşına seslendi.

"Ne var oğlum?"

Bu üçüncü çağrılışı olduğu için sitemli çıkan sesini engelleyemeden ayağa kalkıp parmak uçlarını tişörtüne sildi, önce cips tozlarını yalamayı unutmamıştı elbette.

"Ne pis adamsın ya? Yaklaşma bilgisayarıma. Uzaktan izle."

Sehun çattığı kaşlarıyla iğrenerek arkadaşına bakındı. Chanyeol gülüp başıyla onayladı ve geriye çekilip bilgisayarın hizasına gelmek için başını Sehun'un omzunun üstünden uzatarak eğildi. Sehun Jongin'in videolarından birini açıp arkadaki komidinin üzerindeki şişeyi gösterdi.

"Kanka bu lube şişesi değil mi?"

Chanyeol'ün tükürüğü boğazına kaçtığında nefessiz öksürdü.

"Ne bileyim ben?"

"Yalan konuşma, benim yatağımda bile düvdülemişsin Baek'i bilmediğimi sanma."

Sehun oflaya puflaya mırıldanıp oturduğu sandalyede bacaklarını altına alırken umursamaz bir şekilde mırıldandı. Chanyeol renkten renge girerken boğazını temizledi ve mırıldandı.

"Lubeye benziyor ve eğer Lubeyse çileklisinden, Jongin de az değil ha-"

Sehun'dan ensesine yediği bir şaplakla geriye çekilip sustu.

"Sus Jongin'imin zevkleri beni ilgilendirir. Sen git Baek'le düvdüleş."

"Sehun sana yemin ederim bir kere daha düvdülemek kelimesini kullanırsan seni-"

Sehun sırıtıp omuz silkti ve dudaklarını büzerek mırıldandı.

"Düvdüleşleşleşmek."

Dediği gibi sandalyeden atladı ve yatağın üzerinden pencereye koştu, Chanyeol peşinden gelirken durması için tehditler savuruyordu. Kapı açılıp içeriye giren bayan Oh'la ikisi de zaman durmuşçasına duraksadılar. Sehun emindi ki bir ara zıplasaydı havada asılı kalabilirdi.

"Çocuk uyutuyorum, çıkın dışarda oynayın. Sehun..." Güzel kadının ela gözleri bilgisayarın ekranına sabitlendiğinde şaşkınlıkla açıldı. "ne izliyorsunuz siz?"

Sehun zamana meydan okuyarak ışık hızında bilgisayarın ekranını kapadı.

"Uyku terapisi, ASMR anneciğim bir tür ses tekrarı. Yemek falan yiyorlar."

"Mukbang gibi mi? Güzelmiş."

Kadın başıyla onaylayıp odadan çıktığında Sehun ve Chanyeol göz göze geldi ve ikisi de kahkaha atarak yatağa yığıldılar. Kahkahaları sürdü ta ki Chanyeol intikamını hatırlayıp Sehun'un böğrüne dirsek atana kadar.

Sehun'un telefonu Bildirim paneli:

-IG/@kainibear sizi takip etti.-

his voice like an angel // sekaiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin