•7•

293 20 6
                                    




_İnstagram_

@kainibear

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@kainibear

Gelen herkese çok teşekkür ederim🙏 gelmeyenler için de birdahaki sefere için söz veriyorum.

1.2716 beğeni - 1728 yorum

@G1: of çokgüzeldin ha

>@H2 @G1 valla öyleydi ha

@Y3: oğlum imza vermedin bak çok kırıldım

@g4: nasıl güzel beyazların içinde gel evlenelim

@t6: Kai'ye uke diyen de ne bilim

>@5d: @t6 benim oppam seme zaten kızların üstünde olduğu için mantıken ne aptal aptal yorumlar bunlar yia.

@5d: Kai oppa sana attığım oyuncağı niye giymedin? Üzdün beni

>@g7: @5d kardeşim çocuğun bacağına geldi sana kafa attım hâlâ akıllanmamışın sen

>@5d: @g7 bak sen sekai falan diye saçma bağırıyordun o sırada bana kalp attı benimle evlenecek göreceksin sen büyük aşklar kavgayla başlar hem

>@ohgodhun: @5d yazık sakat galiba

>@g7: @ohgodhun kral sahalara geri dönmüşSÜNSĞSNAĞNSĞ

>@ohgodhun: he ya biraz öyle oldu.

>@5d: son gülen iyi güler pis homo @ohgodhun @g7

Jongin

Post atıp uyumuştu, uyandığında her zamanki gibi yorumlara baktı. Gözlerindeki çapaktan yanlış mı gördü diye bakındı bir süre sonra ovaladı gözlerini. Hem buluşmaya gelmiyor hem de yorum yapıyordu! Gelen bildirimle son yorumu açtı, okuduklarına sırıttı. Oppacı kızlar yüzünden midesi kalkıyordu, üstelik bacağı da morarmıştı. Omuz silkip yoruma baktı tekrardan.

@OhGodHun: Çiçeğim yine çok güzelsin, ben bayağı yanığım galiba. Gelmemem iyi olmuş fazla şekerden tansiyonum düşermiş.

Jongin pis pis sırıtıp bu konuşmayı ilerletebileceğini hissetti. Üstelik gayette fiyakalı bir yanıtla!

>@kainibear: @ohgodhun şeker tansiyon düşürmez çıkarır. Aptal.

Jongin kendi kendine gülerken şu aptal kızı da engellemeyi ihmal etmedi. Aptal aptal insanlar ıyk.

>@kainibear @5d adlı kullanıcıyı engelledi.<

İşi bitmiş gibi keyifle doğrulurken gelen bildirimle sırıttı.

>@ohgodhun: @kainibear balım sana her halükarda düştüğümden, şeker oranı önemli değil, düşer o sen merak etme.

his voice like an angel // sekaiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin