𝑌𝑜𝑢 𝑔𝑜𝑡 ℎ𝑒𝑟 𝑛𝑜𝑤

1.8K 32 21
                                    

This is for @mattiapolib 💕

( dont play song yet)

𝗠𝗮𝘁𝘁𝗶𝗮 𝗣𝗼𝗹𝗶𝗯𝗶𝗼 🎆

𝑌/𝑛 𝑃𝑂𝑉

𝗜𝗧 𝗪𝗔𝗦  𝗔 cold rainy day here in jersey and I was freezing my ass off. I worked in a hospital as a nurse. I worked long hours and I was ready to go home to my loving husband. 𝙈𝙖𝙩𝙩𝙞𝙖. Mattia and I have been together for 10 years. We got married 3 years ago. We met at the age of 14 and started dating at the age of 15. I fell deeply in love with him. Some people may think I fell to hard for him but I don't think so. I'm just very loving that's all. I love him so much and idk what I would do without him. If Mattia and I were to break up, I would never believe in love again.

"Bye ale!"

"bye mamas" he said (🤢)

"Ale I already told you to not call me that" I said getting my stuff

"You know you like it" he smirked.

"No I really don't" I smiled

He frowned and I laughed

"Goodbye Rosario!"

" bye y/n"

𝑁𝑎𝑟𝑟𝑎𝑟𝑡𝑜𝑟𝑠 𝑃𝑂𝑉

𝙀𝙫𝙚𝙧 𝙨𝙞𝙣𝙘𝙚 𝙮/𝙣 𝙨𝙩𝙖𝙧𝙩𝙚𝙙 𝙬𝙤𝙧𝙠𝙞𝙣𝙜 𝙖𝙩 𝙩𝙝𝙚 𝙝𝙤𝙨𝙥𝙞𝙩𝙖𝙡, 𝙖𝙡𝙚 𝙜𝙖𝙞𝙣𝙚𝙙 𝙨𝙩𝙧𝙤𝙣𝙜 𝙛𝙚𝙚𝙡𝙞𝙣𝙜𝙨 𝙛𝙤𝙧 𝙝𝙚𝙧. 𝙃𝙚 𝙡𝙤𝙫𝙚𝙙 𝙝𝙚𝙧 𝙙𝙚𝙖𝙧𝙡𝙮 𝙗𝙪𝙩 𝙝𝙚 𝙠𝙣𝙚𝙬 𝙨𝙝𝙚 𝙬𝙖𝙨 𝙖𝙡𝙧𝙚𝙖𝙙𝙮 𝙢𝙖𝙧𝙧𝙞𝙚𝙙. 𝙀𝙫𝙚𝙧𝙮𝙙𝙖𝙮 𝙝𝙚 𝙩𝙧𝙞𝙚𝙙 𝙩𝙤 𝙛𝙤𝙧𝙜𝙚𝙩 𝙝𝙚𝙧 𝙗𝙪𝙩 𝙝𝙚 𝙘𝙤𝙪𝙡𝙙𝙣𝙩. 𝙎𝙤𝙢𝙚𝙩𝙝𝙞𝙣𝙜 𝙖𝙗𝙤𝙪𝙩 𝙝𝙚𝙧 𝙢𝙖𝙙𝙚 𝙝𝙞𝙢 𝙜𝙤 𝙘𝙧𝙖𝙯𝙮. 𝙃𝙚 𝙩𝙧𝙞𝙚𝙙 𝙛𝙞𝙜𝙪𝙧𝙞𝙣𝙜 𝙤𝙪𝙩 𝙬𝙖𝙮𝙨 𝙩𝙤 𝙢𝙖𝙠𝙚 𝙝𝙚𝙧 𝙛𝙖𝙡𝙡 𝙞𝙣 𝙡𝙤𝙫𝙚 𝙬𝙞𝙩𝙝 𝙝𝙞𝙢 𝙗𝙪𝙩 𝙣𝙤𝙩𝙝𝙞𝙣𝙜 𝙬𝙤𝙧𝙠𝙚𝙙. 𝘽𝙪𝙩 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙙𝙞𝙙𝙣𝙩 𝙨𝙩𝙤𝙥 𝙖𝙡𝙚𝙟𝙖𝙣𝙙𝙧𝙤 𝙛𝙧𝙤𝙢 𝙩𝙧𝙮𝙞𝙣𝙜 𝙩𝙤 𝙜𝙚𝙩 𝙩𝙝𝙚 𝙜𝙞𝙧𝙡 𝙤𝙛 𝙝𝙞𝙨 𝙙𝙧𝙚𝙖𝙢𝙨 . 𝘼𝙨 𝙛𝙤𝙧 𝙢𝙖𝙩𝙩𝙞𝙖, 𝙖𝙩 𝙨𝙤𝙢𝙚 𝙥𝙤𝙞𝙣𝙩 𝙤𝙛 𝙝𝙞𝙨 𝙡𝙞𝙛𝙚 𝙝𝙚 𝙡𝙤𝙫𝙚𝙙 𝙝𝙚𝙧. 𝙁𝙧𝙤𝙢 𝙏𝙝𝙚 𝙛𝙞𝙧𝙨𝙩 𝙩𝙞𝙢𝙚 𝙝𝙚 𝙡𝙖𝙞𝙙 𝙝𝙞𝙨 𝙚𝙮𝙚𝙨 𝙤𝙣 𝙝𝙚𝙧 𝙝𝙚 𝙛𝙚𝙚𝙡 𝙞𝙣 𝙡𝙤𝙫𝙚. 𝙃𝙚 𝙥𝙧𝙤𝙢𝙞𝙨𝙚𝙙 𝙩𝙤 𝙠𝙚𝙚𝙥 𝙝𝙚𝙧 𝙨𝙖𝙛𝙚, 𝙖𝙣𝙙 𝙩𝙤 𝙡𝙤𝙫𝙚 𝙝𝙚𝙧 𝙪𝙣𝙩𝙞𝙡 𝙙𝙚𝙖𝙩𝙝 𝙙𝙤 𝙩𝙝𝙚𝙢 𝙖𝙥𝙖𝙧𝙩. 𝘽𝙪𝙩 𝙨𝙤𝙢𝙚 𝙥𝙧𝙤𝙢𝙞𝙨𝙚𝙨 𝙖𝙧𝙚 𝙢𝙚𝙖𝙣𝙩 𝙩𝙤 𝙗𝙚 𝙗𝙧𝙤𝙠𝙚𝙣. 𝙍𝙞𝙜𝙝𝙩?

𝑌/𝑛 𝑃𝑂𝑉

I walked outside to go wait for mattia. He insisted in picking me up but he's nowhere to be seen. This is nothing like him but ever since 6 months ago he started acting weird.

𝙁𝙡𝙖𝙨𝙝𝙗𝙖𝙘𝙠

𝐼 𝑤𝑎𝑙𝑘𝑒𝑑 𝑜𝑢𝑡 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒 𝑏𝑎𝑡ℎ𝑟𝑜𝑜𝑚 𝑖𝑛𝑡𝑜 𝑚𝑎𝑡𝑡𝑖𝑎 𝑎𝑛𝑑 𝑖'𝑠 𝑠ℎ𝑎𝑟𝑒𝑑 𝑟𝑜𝑜𝑚. 𝐼 𝑦𝑎𝑤𝑛𝑒𝑑 𝑠𝑒𝑒𝑖𝑛𝑔 𝑚𝑎𝑡𝑡𝑖𝑎 𝑡𝑒𝑥𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑜𝑛𝑒 𝑤ℎ𝑖𝑙𝑒 𝑠𝑚𝑖𝑙𝑖𝑛𝑔

*+ 𝑖𝑚𝑎𝑔𝑖𝑛𝑒𝑠 +*Where stories live. Discover now