ჯიმინის *POV*
არც ისე საშინელებაა ჯონგუკთან ყოფნა , სიმართლე გითხრათ თემინი მასთან შედარებით უბრალოდ ცხოვრების პრობლემაა , მასთან დაბრუნებას აღარც განვიხილავ , ჯონთან დარჩენას კი ნამდვილად დიდ ყურადღებას ვუთმობ , ის ყველაფერით იდეალურია , ისეთი შეყვარებული როგორიც სულ მინდოდა , მას შეუძლია ყველაფრის საკუთარ თავზე აღება , დომინანტი და საშინლად სექსუალური , და მაინც მე სახლი მენატრება ...
დღეს სტუმრად მისი ძველი "მეგობარი " გვყავდა , მის გამო ის გავაკეთე რასაც არ გავაკეთებდი , ფაქტიურად ჯონგუკს კალთაში ვიჯექი , ამას ინანებს .
ახლა მისაღებში ვზივარ და ფილმს ვუყურებ , "მე შენამდე " ჰქვია , ძალიან კარგი ფილმია თუმცა ვფიქრობ იმ ბიჭს ცხოვრება უსამართლოდ მოექცა , არ უნდა მჯდარიყო ინვალიდის ეტლში , მისი მომვლელი გოგო კი ზედმეტად აფრენს თუმცა კეთილია , მხიარულიც .
მოვიწყინე ახლა რა უნდა ვქნა ?
ჯონგუკის *POV*
ტელეფონი რეკავს ... ნეტა ვინ არის .
ნმ: ჯონ.... ხომ გითხარი რომ მშვიდად ყოფილიყავი , რატო მაბრაზებ ?
ჯკ: კიიიმ... ნეტა იცოდე როგორ არ მიხარია შენი ხმის გაგონება , ხომ გითხარი რომ შენს სიტყვას იგივე ფასი აქვს ჩემთვის რასაც თმას ტრაკში (ცუდად ვარ 😅 რატო დავწერე , ბოდიში ჯუნი)
ჰმ: პატარა ლაწირაკო , მე გაგაფრთხილე , გირჩევ ღამით მხოლოდ ერთი თვალი დახუჭო , ნებისმიერ დროს შეიძლება ყელზე დანა მოგადო .
ჯკ: მე იარაღს ვამჯობინებ , ის უფრო სწრაფია ..
ვუთიშავ , ის არ ხუმრობს , კიმ ნამჯუნი მოვაჭრე ნაბიჭვარი , ის ბავშვებით ვაჭრობს , გოგოებით , ასე ვთქვათ მონათა ბაზარი აქვს , ადრე მამაჩემთან თანამშრომლობდა თუმცა ყველაფრის თავი ის იყო , მამა არასდროს ისვრიდა ხელებს მხოლოდ საზღვარზე გადმოსვლაში ეხმარებოდა , თუმცა ბოლოს ესეც აღარ გააკეთა , ამან ნამჯუნი გააბრაზა და ჩვენი ფინანსების რაღაც ნაწილი მიისაკუთრა , მის დაბრუნებას ვცდილობ გამომდის კიდეც , თუმცა ეს არ მოსწონს ზემოთ ხსენებულ ნაბიჭვარს .
ჯიმინის აქ ყოფნა საშიშია , ნებისმიერ დროს შეიძლება თავს დაგვესხან , როგორ არ მინდა მისი გაშვება .
ავტორის *POV*
ჯიმინი ტელევიზორის წინ ზის და ტირის , ფილმის გამო , ნონგუკი სამზარეულოდან გამოდის და მისკენ მიდის .
-ჰეი მინ... _ჯონგუჯი მის წინ იხრება , ცერა თითით ცრემლებს წმენდს_ ფილმის გამო ტირი ? _ეღიმება
-ისინი შორდებიან _ ისე ტირის , გუკი მის გვერდით ჯდება და იხუტებს _ უსამართლობაა ისინი არ უნდა დაშორდნენ , მათ ერთმანეთი უყვართ .
"ახლა როგორ ვუთხრა რომ უკან უნდა დაბრუნდეს "
-კარგი გეყოფა , გამორთე _ ჯონგუკს ჯიმინი ხელში აჰყავს და გარეთ გადიან _ აბა როგორ ხარ ? ფილმის გამო არ ღირს ტირილი .
_ჯიმინი სლუკუნებს , სკამზე რომელზეც ზის ზედმეტად მაღალია , ვერ წვდება მიწას ამის გამო ფეხებს აქანავებს ბავშვივით , ცრემლებს იწმენდს _ კარგი ვსო აღარ ვტირი .
-კარგია _ თმებს უჩეჩავს _ იახტით გაგისეირნია ?
_ჯიმინი თვალებ გაფართოებული უყურებს _ იახტა გაქვს ? _ ჯონგუკი თავს იქნევს მაქვსო .. _ მინდა .. შეიძლება მისით გავისეირნოთ?? _ ჯონგუკი ისევ თავს იქნევს ..
-ხვალ დილით _ "როგორც კი მეორე ნაპირზე გადავალთ შენ წახვალ " .
_________________________________________
ვიცი ვიცი რომ პატარაააა ,,,, არც მე მომწონს .... მაგრამ ამ თავში მეტი ვერ დავწერე .... ჩემი გონება ისევე როგორც მუზა ტრაკშია ... შემდეგის წერას ახალავე დავიწყებ ...
Don't be ghost reader!!!
Vote and comments please