ჯიმინი ოთახში შესვლის შემდეგ საწოლზე ჯდება და იწყებს ფიქრს თუ როგორი გამოუსადეგარი შეყვარებული ჰყავს .
პაკი ოთახში არსებული კომოდის უჯრიდან იღებს ვიბრატორს , უკან ბრუნდება და საწოლზე ფრთხილად წვება , შარფს რომელიც აქამდე ყელზე ჰქონდა მოხვეული პირზე იკრავს , ხმის ჩასახშობად , შარვალს და საცვალს იხდის , წვება .
ხელს ქვემოთ აცურებს , მუცელზე თითებით რამდენიმე ფიგურას ხაზავს , წარმოიდგენს რომ ამას სხვა აკეთებს , არა თვითონ , არა მისი შეყვარებული , არამედ ვინმე სხვა , ახალგაზრდა , სიმპათიური და სექსუალური ბიჭი .
ერთ ხელში ვიბრატორი უჭირავს , მეორე ხელს პენისზე იკიდებს და მას ეფერება , ვიბრატორს ანალური ხვრელისკენ აცრებს და რთავს .
-ჰმმ_შარფი მის ხმას ახშობს
ხელის მოძრაობას იწყებს , გრძნობს რომ მისი ერექცია ტკივილამდე მივიდა , ვირბატორს ღრად აცურებს და სიძლიერეს 3ამდე ზრდის , ხელს უშვებს , ის უკვე ღრმად არის , მის "მეგობარს" ეფერება , მოძრაობს აჩქარებს .
მეორე ხელი მის თავს ზემოთ მიაქ , ჯერ თმებში იცურებს , მერე ბალიშს ეჭიდება , სიამოვნება იმდენად დიდია რომ ერთ მომენტში ხელის მოძრაობა უნებურად შეანელა , თუმცა როცა გაიაზრა , ხელის მოძრაობა არანორმალური ტემპით დაიწყო , წელს ზემოთ წევს თითქოს ცდილობს ვინმეს მიეკროს , ვინმე ისეთი იპოვოს ვინც უკან საწოლზე დაბრუნებას აიძულებს , ზემოთ ქვემოთ იწყებს მოძრაობას , ამით ვიბრატორი ოდნავ იწყებს შიგნით-გარეთ მოძრაობას .
-აააჰ_სიამოვნებისგან თვალებს ატრიალებს
ცალი ხელით საწოლის თავს ეჭიდება , გრძნობს რომ ახლოსაა , დარჩენილი ძალით იწყებს ხელის ამოძრავებას , როგორ უნდა რომ ახლა ვინმე სხვა აყენებდეს მას სიამოვნებას , იცის რომ ეს გაცილებით უკეთესი იქნებოდა , აღარ უნდა მისი შეყვარებული , ის აღარ არის ისეთივე სასიამოვნო და გულის ამაჩქარებელი როგორიც პირველივე შეხვედრისას .