(ახალი არ არის , იგივე თავია , თავიდან დადება მომიწია ფოტოს გამო რომელიც ზემოთ მქონდა )
დილით ჯიმინს ადრე გაეღვიძა , ვერ ითმენდა წასვლამდე , ძალიან უნდოდა იახტის ნახვა , ჯონგუკს ზემოდან დაახტა რომ გაეღვიძებინა .
-გათენდა ჯონგუკ ადექი .
ჯონგუკი ხმას არ იღებს პაკს ატრიალებს და მის გვერდით აწვენს , ზემოდან ფეხს ადებს , ეხუტება ისე რომ ჯიმინი ვეღარ მოძრაობს .
-მეძინება _ ბურტყუბებს
-არა , უკვე ადგომის დროა გამიშვი .. _ ჯიმინი ჯონის მკლავებიდან ძვრება და მათ წინ არსებული , შუშის საშხაპისკენ უკანალის ქნევით მიდის .
-პატარავ , გააჩერე შენი ატმები , თორე დღეს ვერსად წახვალ .
ჯიმინი მხოლოდ ენას უყოფს და იხდის მის მოკლე შორტს და ჯონის მაისურს .
ჯონგუკი ბალიშს თავზე იფარებს , რომ ამ მაცდურ სანახაობას არ უყუროს .
-იააჰ _ საბოლოოდ დგება და ჯიმინთან მიდის _ რას იტყვი წყლის ეკონომაიზე ? _ კედელს აკრავს და კოცნის .
***
ოთახში თეჰიონი შემოდის
-იახტა მზად არის .
-კიმ , შემოსვლამდე უნდა დააკაკუნო _ ჯიმინი უღრენს _ თორემ უხერხულ სიტუაციაში ჩავარდები _ თვალს უკრავს
-იუუუ... რა საზიზღრები ხართ . _იჯღაბება და გადის ..
ჯონგუკი იცინის .
-მზად ხარ ?
-დილიდან მზად ვარ მე _ შემართებით ამბობს პაკი და ორ წამში გარეთ გარბის .
იახტამდე მანქანით მივიდნენ , ჯონის ხელქვეითი მათ კარებს უღებენ , უფროსი მკაცრ იერს იღებს და იახტისკენ მიდის , ჯიმინს სათვალე უკეთია , ეს უფრო სერიოზულს ხდის , ჯონგუკის უკან მოხდენილად მიაბიჯებს . ჯონი იახტაზე ადის , პაკიც აჰყავს , თოკებს ხსნიან ძრავას რთავენ და მიდიან , უფრო სწორი იქნება თუ ვიტყვით მიცურავენ .