part 4

1K 93 21
                                    

ჯიმინს სძინავს , უკვე სამი საათია არ გაუხღვიძია , ჯონი მის წინ ზის და ცოტა ნერვიულობს , ეშინია მის რეაქციის , ნუ რათქმაუნდა ის გაბრაზდება , ყველა გაბრაზდება ასეთ სიტუაციაში , მაგრამ მაინც აქვს იმედი რომ ჯიმინი ამას ძალიან კრიტიკულად არ შეხედავს , ბოლო ბოლო დიდი არაფერი დაუკარგავს მას , მისი შეყვარებული ხომ ისედაც აღარ იყო "კარგი" , არც მისი  მეგობარი ინერვიულებს დიდად , მხოლოდ ჯიმინმა უნდა დაურეკოს მათ და მოიტყუოს , მშობლები უფრო მარტივი იქნება .

ჯონი ფეხზე დგება და მძინარე ბიჭის გვერდით ჯდება , ხელს მის მხარზე ამოძრავებს , ფრთხილად ეფერება , ეშინია რომ არ გააღვიძოს , თითებს მის სახეზე ატარებს , ლოყაზე რომელიც საყვრლად რბილია , შემდეგ პატარა ცხვირზე , ტუჩებზე , ჯონს მათ დანახვაზე პირველი რაც გაახსენდა ეს მარწყვია .

ძალიან უნდა რომ აკოცოს , თითებს მის თემებში ხლართავს და ეფერება , მისკენ იხრება რომ უკეთ შეხედოს , ღამეა ოთახში კი შუქი არ ანთია ამიტომ ის არც ისე კარგად ჩანს , სახესთან ახლოს მიდის , თავს ძლივს იკავებს რომ არ აკოცოს , ჯონგუკი მის სურნელს გრძნობს , ეს სურნელი მას დაშაქრული მარწყვის სურნელს აგონებს , მას ეს ძალიან უყვარს , "სძინავს და რომ ვაკოცო ვერ გაიგებს არა? " ჯონგუკს დისკუსია აქვს საკუთარ გონებასთან , თავს აძლევს უფლებას ცოტათი მაინც დაიკმაყოფილოს მისი სურვილი , ტუჩისა და ლოყას შუაში ჰკოცნის , უცბად მისმა გულმა არანორმალური სიჩქარით დაიწყო მოძრაობა , "მისი სურნელი მისი გემო , როგორ შეიძლება ეს ნორმალური იყოს?" შავთმიანი ხელს გულზე იდებს და ღრმად იწყებს სუნთქვას , ისევ მძინარეს უყურებს , "ნებისმიერ გოგოზე ლამაზი ხარ პატარავ" , ტელეფონით ფოტოს უღებს , თუმცა ის უცბად ანათებს პირდაპირ პაკის სახეს , ის იშმუშნება , ჯონი უცბად ფეხზე დგება , პაკი თვალებს ახელს , ნახევრად ჯერ კიდევ სძინავს .

-რა ხდება ?_თვალებს ისრესს

"რა საყვარელია ახალ გაღვიძებული"

365 day {🔞დასრულებული}Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz