#9

204 17 4
                                    

𖥸 Aşırı şekilde gecikmiş olduğunun farkındayım. Bunun nedeni asla kendimi bir şeyler yazmak için iyi hissetmiyor olmamdı. En kısa zamanda üst üste bölümler atarak işleri yoluna koyacağım. ❤❤

━━━━━━━━━━━━━━━

* Sehun *

Haftalardır gittiğim çekimler gece yarılarına kadar sürüyor, eve geldiğimde kendimden geçmiş şekilde uyumak adına odama çekiliyordum.
Modellik yaptığım zamanlardaki kadar kendime ayıracak zamanım yoktu. Chanyeol' ü sadece gece evden çıktığı zamanlarda görüyor onun dışında uzun muhabbetimiz olamıyordu.

Sette geçirdiğim vakit benim için eğlenceli denebilecek kadar dolu ve renkli geçiyordu. Özellikle yan rolde ya da kast ekibi ile şakalaşmalar ve dahası. Bu kadar samimi bir ortama sahip olduğum için oldukça şanslıydım. Tek sorun daha geçenlerde içi çıkana kadar ağlayan Jongin' di. O sahilede geçen geceden sonra benimle pek konuşmamış hatta sette hemen kendi bulunduğu sahneleri ustalıkla oynadıktan sonra ya bir kenara çekilmiş ya da kendini karavanlardan birine kapatmıştı. Ne kadar konuşmak için yeltensem de bir türlü diyaloğu sağlayamamıştım. Ya da ben çok bir çaba göstermiyordum.

Dizideki baş karakterler artık yakınlaşmaya başlamış ve birikte zaman geçirir olmuşlardı. Rolünü ustalıkla karşımda sergilerken sürekli eksik kaldığımı hissediyor ve kendimi geliştirmek adına daha da çalışıyordum. Fakat daha gerçek hayatında bana soğuk davranan birinin rol için bana yaklaşmış olması benim garibime gidiyor bir türlü sahneye ayak uyduramıyordum.

Bugün üç gündür çekmeye çalıştığımız sahneyi yeniden deneyeceğiz. Erken saatlerde kalkıp hazırlanmış ve sete doğru yola koyulmuştum. Telefonuma gelen bildirim sesi ile elime almış aynı anda yola bakarak mesajı okumaya çalışmıştım.

Chocolate Prince 🐻 :
Günaydın Sehun. Bugün umarım
kendini daha iyi hissediyorsundur.
Üç gündür ayni sahneyi cekmek
için uğraşıyoruz. Herhangi bir sorun
yaşıyorsan bana söyleyebilirsin.

Neeee!!! şaka mı yapıyordu? Haftalardır bana soğuk yapan adamın şu an bunları demesi.. bunu tek bir açıklaması vardı. Ruh hastası bir manyak ile karşı karşıya kalmıştım. Ya da benimle oyun oynamak gibi bir amacı vardı. Oyun için yakın değildik ya da ben ona birşey yapmamıştım. Bu yüzden intikam gibi bir amacı olamazdı. Geriye birşey kalıyordu o da Jongin bir şey yaşamıştı ve benim sormam için beklemişti.. Derin bir nefes alıp arabayı setin önüne park ettim ve telefonumu yeniden elime aldım.

Günaydın.. Birkaç gündür kendimi iyi
hissetmiyordum. Fakat bugün olacağı
yönünde içimde bir his var. Ortada
anlatabileceğim bir şey yok. Yine de teşekkür ederim.

Yazdığım mesajı neredeyse on defa okuduktan sonra atmış ve arabadan inip direkt karavana ilerlemiştim. Kıyafetlerimizi ayarlayan kız bana giyeceklerimi verdikten sonra içeri doğru ilerlemiş ve giyinmiştim. Çekeceğimiz sahne havuzda olacaktı. Sahnenin diğer öğrenciler ile olan kısmını çekmiş yalnızca Taehyun' un Yoonseok ile olan yüzme çalışmaları kalmıştı. Diziye göre şu an yakınlaşmaları gerekiyor ve Sehun' un seçmelerde aldığı öpücüğü Jongin' den birkez daha alması gerekiyordu. Kafamda bunları tasarladıkça gerilmem artıyordu. Ilkinde saatlerce kendime gelememişken şu an kendimi öpmek için hazırlayamıyordum.

Kapının açılması ile irkilmiş ve arkamı dönmüştüm. Gördüğüm beden ile duraksayıp yanıma kadar gelmesini beklemiştim.

BACKGROUND | SeKai Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin