#13

193 16 3
                                    

Biraz uzun bir bölüm oldu. Her şeyi yoluna koyup açıkladım. Yine kafanıza takılan noktaları yazabilirsiniz. Iyi okumalar :"

━━━━━━━━━━━━━━━━━━━

* Jongin *

Yalanlamadı. Demek sevgilisi vardı ki zaten görmüştüm. Onu seviyordu da..

" Ne bekliyordun Jongin. Sevgilisi varken hele ki aynı evde yaşıyacak kadar onunla iyi anlaşıyorken bir anda onu öptün diye kollarına mı atlayacaktı..
Çocukluk arkadaşımmış öyle kalacak.. "

Kendi kendime konuşmayı kesip oturduğum iskeleden kalkıp yola koyulmuştum.

Evin önüne geldiğimde arkamdan seslenen tanıdık ses ile bahçenin solunda bulunan çardağa  dönmüştüm.

" Selam Jongin.. Gelmeden önce haber vermem gerektiğini biliyordum fakat bir an önce gelmek istedim. "

Gördüğüm bedenle olduğum yerde kalmıştım. Bana yazdıklarından sonra Joohyun' un kapıma geleceğini düşünmüyordum. Ama bana ne olursa olsun yanımda olacağını da söylemişti ve ben de ona hoş görülü davranmam gerekliydi.

Ne de olsa uzun süre birlikte olmuştuk.

" Iyi yapmışsın. Orada kalma, eve girelim.."

Pek bir şey demeden kapıya gelip açmış ve onun da içeriye girmesini bekledikten sonra kapıyı kapatmıştım. Hyun' dan izin isteyip odama çıkmış üzerimdekilerden kurtulup yüzüme soğuk suyu Sehun' dan yediğim sözler gibi beni kendime getirecek şekilde çarptıktan sonra yeniden yanına inmiştim..

" Kötü bir şey olmadı değil mi? "

" Ah.. hayır Jongin oldukça iyiyim. Fakat sen iyi görünmüyorsun. Bir şey mi yaşadın? "

Bu sorduğu soru muydu yani. Bugün benden ayrılmış ve gecenin bir saati evime gelmişti. Hani hiç yoktan ondan ayrıldığım için üzüldüğümü sanardı. Bunu ortaya atmadığına göre Joohyun beni oldukça iyi tanıyordu ve bu gece yarısında içimde ne varsa dinlemeye gelmişti.

" Ne içersin? "

" Kahveni içmeyeli uzun zaman oldu. En acısından alırım. "

Kafamı sallayıp onaylamış ve salondan çıkıp evin diğer ucundaki mutfağa girmiştim. Ikimize de kupa çıkarıp kahve makinesini çalıştırmış ve dakikalar içinde hazırlayıp salona dönmüştüm.

" Al bakalım. " Kahvesini uzatıp yanına oturmuş ve ona doğru dönmüştüm. " Bugün benden ayrıldın Hyun. Başka kötü olacağım ne konu olabilir? "

Gözlerini beni süzer gibi üzerimde gezdirirken gülümsemiş ve kahvesinden birkaç yudum almıştı. " Jongin, seni tanıyorum ve senin bu denli canını yakan, gecenin bu saatinde seni evine ruh gibi gönderen kişiyi de merak ediyorum.
Sana dedim. Yanındaydım. Dinlemek istiyorum seni. "

Söylediklerindeki doğruluğu ya da biraz da olsa onunla olan ilişkimize üzülmediğimi bilmesi beni biraz da olsa rahatsız etmişti. Hiç kimse böyle bir manzara ile karşı karşıya kalmak istemezdi.

Söze başlamadan önce birkaç yudum kahvemden alıp boğazımı yumuşatmış hemen ardından ona bakmıştım. Hyun iyi bir dinleyiciydi ve bana ne yapmam gerektiği hakkında fikir verebilecek biriydi.

" Onu buldum. Yanımdaki çocuk dizideki partnerim. "

Dudaklarımı ısırarak ve kendime binbir çile çektirerek söylediklerimden sonra çenemi koltuğa yaslayıp yavru köpek gibi Joohyun' a bakmıştım.

BACKGROUND | SeKai Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin