Nějaký ostrov nedaleko Nového Zélandu~
K-kde to jsem? C-co se stalo? J-já žiju? Jak? Sakra vzpamatuj se a už konečně nekoktej? Ok, ta samá otázka. Kde to ku*va jsem? Je tu tma. Tak žiju nebo ne. Jo očividně jsem zakopla a rozbila si- to je jedno. Jsem asi v jeskyni.Použila jsem tedy svoje schopnosti. V dlani se mi rozsvítil modrý oheň. Bylo tu několik chodeb. Ach jo otravný chodby.
Co asi teď děla Peter? Asi neví že žiju... Tony...
Ne musím zadržet chladnou hlavu. Půjdu tudy. Nějak mě to táhne. Šla jsem tedy do té uličky do které mě to přitahovala.
Všude to bylo celkem stejné. Konečně světlo, vyšla jsem někde a skončila jsem na pláži. Kde to jsem? Vždyť to je nějakej ostrov! Připadám si jak ve filmu. Všude je moře a písek. Jsem vůbec někde u Ameriky? No každý menší ostrov u Ameriky neznám takže je to možné že tam jsem.
Není tady civilizace takže zkusím počkat jestli tu pojede nějaká loď... počkat proč mám modré konečky? Muže být dnešek ještě horší? Moc velké to nebylo. Abych došla na druhou polovinu tak to bylo asi 10 kilometrů.
Ve prostřed byl les a okolo jen písek. Nanosila jsem si dřevo a udělala si oheň. Už se stmívalo a já mám hlad. Co budu sakra dělat? Vypadá to že tu jen tak loď neprojede.
Lehla jsem si do měkkého písku a usla.Ráno jsem se probudila a byla jsem připravená vyplavat když jsem si najednou všimla lodi.
Jackpot!
Rychle jsem vlezla do ledové vody a plavala k lodi. K mému štěstí stála, asi kotvila. Rychle jsem si pomocí kotvy vylezla nahoru. Najednou jsem si všimla několika agentů HYDRY.Do prdele! Všichni na mě namířila zbraněma. Dělají si ze mě srandu?
,,Oh už se bojím" Řekla jsem a odhodila je všechny do vody. Zajímavé, moje schopnosti jsou silnější a to jsem chcípla!
Kur*a já to neumím řídit! Jasně ale nejakej ten řidič nebo něco takového tu musí být! Rozeběhla jsem se k jakémusi kokpitu, nazývejte si to jak chcete! Pro mě je to kokpit a chybí tomu Kapitán Nick Fury.... a papoušek!
Naštěstí tam nějakej týpek byl, Já naštěstí vzala po cestě zbraň takže jsem ji na něho namířila. On mě prosil ať to nedělám. Já mu řekla ať mě zaveze do nějaký civilicaze.
,,Nejblíž je Nový Zéland" Řekl a podíval se na dívku. Jak by se sakra dostala na Nový Zéland. Radši ale kývla protože by to mohlo být mnohem horší. Loď se rozjela a oni konečně jeli. Těšila se až znova uvidí Tonyho. A ostatně všechny Avengers.
Po nějaké chvíli dojela. Ten kapitán byl celkem milej a řekl mi že Avengers se chystají zničit největší základnu HYDRY když jsem se ho na to téma zeptala.
Já vystoupila a hned jsem šla hledat nejbližší letiště. Když jsem ho našla tak jsem někomu ukradla letenku do Ameriky. To bylo rychlé.
Nasedla jsem do letadla a čekala až poletí. Cestou jsem přemýšlela na nějaký plán na tu bitvu. Nevím jak ta základna vypadá, ale dobře.
Letadlo přistálo a já se nadechla protože jsem po dlouhé době viděla New York. Chtěla jsem se někoho zeptat na datum a rok ale nebylo to třeba. Na letišti bylo přesný datum.
Takže v New Yorku jsem naposledy byla.... PŘED ROKEM?!CO?!Musím do Avengers Toweru. A to rychle.
Nezastavila jsem si ani taxík radši jsem běžela. Byla jsem jak pomátlá ale i tak jsem bezproblémově probýhala známe ulice New Yorku. Zastavila jsem se před známou budovou. Všichni kolemjdoucí na mě divné koukali. Ale moc se jim nedivím. Pobíhala jsem tady v roztrhaném a špinavém oblečení.
Vešla jsem do budovy a všechni na mě podivně zírali. Rozhodla jsem se to ignorovat a šla k recepci.
,,Kde jsou Avengers?" Zeptala jsem se mile vypadající ženy která na mě měla mírně poptevřenou pusu.
,,Laboratoř pana S-Starka" Řekla s tichým třesoucím se hlasem a pokusila se pro úsměv. Já se na ní usmála a stoupla si do výtahu který mě vyvezl do určeného patra. Docela se divým že si to ještě pamatuju.
Ještě jsem slyšela že pan Stark nechce aby tam někdo chodil. Ale to už jsem ignorovala. Vešla jsem dovnitř do dveří a chtěla říct Ahoj ale nikdo si mě nevšiml.
Nemáme žádný plán " řekla zklesle Nat.
,,Steve obstará ochranku ze přední části budovy, Natasha obsará vojáky kteří budou přicházet ale u hlavních dveří jich moc nebude. Tony se postará o všechny ty vědce a ukradne ty plány které tak moc potřebujete. Já se dostanu do nejvíc chráněné oblasti a zmáčknu odpočitávající tlačítko na sebedeztrukci. Banner to všechno bude hlídat odsud, Thor a Clint se postarají o zbytek." Dořekla jsem a všechna pozornost se obrátila na mě.
,,Kdo si myslíš že si aby si nám mohla rozkazovat?" Zeptal se Tony který se smutně díval z okna.
,,Tvoje dcera" odpověděla jsem drze a ona dal ruce dolů a otočil se na mě...
Trošku kratší díl tak mi to nemějte za zlé
ČTEŠ
WHO I AM?✔️|1|{Avengers FF}
Acción•|I Said I Can Do It|• Nezná své jméno, chce vědět svůj původ ale všechno co ví jsou její chyby. Ty výkřiky a prosby. Najít někoho na kom jí bude záležet bude těžké. Ale ještě těžší bude najít někoho komu na ní záleží. -E.Š.