yeokang radyosuna hoş geldiniz sevgili dinleyenler, bugün rastgele numaralar çevirip onlarla sohbet edeceğiz yani yine dert dinleyen yeosang ve onun 16+ dinleyenleri olarak görevdeyiz. dert dinleme timi, göreve hazır!
tamam, ilk numarayı çevirdim. dörtten fazla çaldıramam, terbiyesizlik.
- alo?
sesin hiç etkileyici gelmedi açıkçası, kapatıyorum.bakın bu bir istisna söz başkasının yüzüne kapatmayağım.
- lord yunho ile konuşuyorsun, ne oldu köle?
merhabalar lordum yunho, bugün günlerden ne?
- lordlar günleri bilmez kalleş köle, bundan haberin yok mudur?
affedin lordum yunho.
- benim dalgama karşılık veren tek kişisin, seni tanımak isterim hayatımın aşkı.
ben ünlüyüm benden sana yâr olmaz.
- ben de ünlüyüm, hayatında kaç kez gurme jeong yunho ile konuşma şansın olur bir düşün.
hayatımda kaç kez kang yeosang'ın radyo programına konuk olabilirsin çakma gurme.
- kanalıma hoş geldiniz
peki, sana iyi eğlenceler... ya kusuruma bakmayın ama en sevmediğim gurme, beğenmediğim her yemeği beğeniyor tilt ediyor beni onunla daha çok konuşamadım.
pekâla, yalan bu arada bana ne gurmelerin ne dediğinden, ben tavuğumu yer yayınımı yaparım.
arayalım bakalım, umarım güzel bir kadın çıkar.
- efendim?
merhaba hanımefendi, adınızı bahşeder misiniz?
- jung eunha ben, buyurun.
nasılsınız? iyi misiniz?
- gayet iyi, şayet sizi sormalı. siz nasılsınız?
iyiyim iyiyim, teşekkürler! şimdi görüşmek üzere.
- of yeosang sus hayatında kaç tane jung eunha tanıyorsun?
aaa beni tanıdı.
- of yeo programı yapmanı sağlayan yapımcı kim, bir düşün.
jung eunha!
- salak herif...
resmen yüzüme kapandı telefon. dert dinleyecektim hakaret işittim aramıyorum kimseyi.
iyice çökmüşüm cidden, eski enerjim kalmadı tatile gideceğim ben.
bundan sonra da tanıdıklarımı davet edeceğim ben tatildeyken her gün biri yayın yapsın yoruldum.bu ne yahu, kimsede saygı kalmamış resmen kalbim paramparça oldu. jung eunha, üzdün çok üzdün.
şaka bu da.gerçek bir kang yeosang yılmaz. kimse kang yeosang'ı yıldıramaz. stan kang yeo!
bir buçuk saat sürem var normalde ama son beş dakikam kalmış, ne?
resmen bir saat yirmi beş dakika boyunca mental breakdown geçirdim.neyse son olarak, herkesten nefret ediyorum.
yeo ile gece radyosundan bugünlük bu kadar, çokça iyi bakın kendinize.
yeo'dan kucak dolusu sevgiler.---
by: liveintears,
elora.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
gece radyosunda birkaç hüzün esintisi
Fanfickang yeosang'ın radyo programına konuk olanlar ve her birinde farklı dertler. ⤷ boy groups members, radiostar!au. start: 09.08.2020 published: 16.08.2020 finish: ???