Duru o akşamdan sonra 2 gün evden çıkamamıştı.Kendisinden ve Kaan'dan çok utanıyordu.O sırada telefonu çaldı.Arayan numarayı bilmiyordu Duru.Uykulu sesiyle açtı.
"Alo"
"Alo Duru sen misin?"Duru resmen yerinden sıçramıştı bu Kaan'ın sesiydi.
"Kaan"dedi şaşkınca "Ne oldu?"
"Seni merak ettim 2 gündür ortalarda yokmuşsun."dedi Kaan.
"A şey bir şeyim yok benim biraz yorulmuştum bende yaz tatilinin son zamanlarını değerlendiriyim dedim."
"Anladım ya ben şey diyodum 1 ay sonra lise 4 olucaz seninle şöyle bir bara mı gitsek hem sana bir sürprizim var."
"Ya olur hatta benim içinde iyi olur ama..."
"Tamam o zaman seni yarım saat sonra evin önünden alırım görüşürüz."dedi ve kapattı Kaan.
Duru hemen yerinden fırladı şu 2 günde dağılmıştı.Hemen kısa bir duşa girdi.Çıkınca saçlarını hafif kuruttu ve düzleştirici ile şekil verdi.Sonra dolabının karşısına geçti ve içinden siyah bir şort ve üstünde siyah desenleri olan göbeği biraz açık askılı beyaz bir gömlek çıkardı ve giydi.Altınada beyaz converslerini giydi.
Yanınada küçük omuzdan uzanan siyah bir çanta aldı.Bütün işleri bittiğinde bir korna sesi duyuldu.Duru hemen evden çıktı.
Karşısında siyah çok güzel bir spor araba ve onun kaportasına yaslanmış bir Kaan beklemiyordu.Kaan Duru'yu görünce doğruldu ve Duru'nun ona doğru gelişini izledi.Duru Kaan'ın yanına ulaşınca onu bir süzdü.Lacivert kaslarını belli eden bir tişört ve siyah bir kot giymişti.Hemen arabaya geçtiler.Kaan arabayı sahilde durduruncaya kadar hiç kimse arabada konuşmamıştı.
"Neden geldik buraya?"dedi merakla Duru.
"Sana bir sürprizim var demiştim."dedi Kaan ve arabadan indi sonra bagaja doğru gitti Duru'da inip kaportaya oturdu.Kaan elinde çokta büyük olmasada büyük bir kutuyla geldi ve Duru'ya uzattı.Duru'da alıp heyecanla açtı.İkiside konuşmuyorlardı.
Duru kutuyu açtığında içinden bir siyah topuklu ayakkabı çıktı.Altında da siyah kısa ve yoğun sırt dekoltesi olan mini bir elbise çıktı.En alttada bir not vardı şöyle yazıyordu:
"İnsanlar insanlara hediye alırlar prenses.O hediyeyi beğenmelerini giymelerini isterler.Bense beğeniceğini bildiğim için sadece giymeni istiyorum.Okullar açıldıktan bir kaç hafta sonra doğum günüm partimi evimde vericem seninde gelmeni istiyorum ve bunu giymeni en azından ilk ben göriyim.Sende üstüne yakışıcağını görünce hep giymek istiyiceksin.Bana bir kere giydiğini görmek bile yeterli olucaktır prenses."yazıyordu.Duru hemen kaportadan inip Kaan'a sarıldı.