Bölüm şarkısı:Taylor Swift-You Belong With Me
Bir cafeye oturduklarında Emre Duru'dan hala bir cevap bekliyordu.Aslında Duru'da vericeği cevabı bilse oda cevap vericekti.
Sonuçta çocukluk arkadaşını belkide 1 dakika,1 saat,1 gün sonraki sevgilisini kim üzmek isterdiki.
"Duru bak seni sıkmak istemiyorum ama bende bir meraka düştüm bak eğer olmayacaksa söylede ben de boşuna umutlanmıyım." Duru Emre'nin sözleriyle başını baktığı denizden ayırıp yavaşça Emre'ye çevirdi.
Duru"Cevabı bilsem ben de biran önce cevabı verip kurtulmak istiyorum ama ben de bilmiyorumki."dedi.
Emre Duru'ya birazda trip atarmış gibi "Tamamya boşver ben sana bu soruyu hiç sormadım sende hiç böyle bir soru duymadın,hadi gel biraz deniz kıyısında dolaşıp eve gidelim dedi."ve ayağa kalktı.
Duru bir anda elinden tutarak onu durdurdu. Küçük bir durgunluktan sonra ikiside hala birlikte olan ellerine bakıyorlardı. Emre de yeniden bir umut doğmuştu.
Duru "Sana söylemem gereken bir şey var ama bunu daha güzel hatırlamak isteriz değil mi? Hadi gel deniz kıyısında biraz yürüyelim. "dedi.Emre 'nin yüzünde güzel bir gülümseme oluştu.
Duru Emre'nin elini bırakarak çantasını aldı,ayağa kalktı ve Emre 'ye "Hadi" diyerek,önden yürümeye başladı. Duru ve Emre deniz kokusunu içine çeke çeke yürümeye başladılar.
Emre köşede bir pamuk şekerci görmüştü. Duru 'ya sordu "İster misin?"diye. Duru o sırada dalmış bir şekilde acaba Emre'ye ne zaman EVET desem diye düşünüyordu. Duru bir anda irkildi. Emre'nin ne dediğini duymamıştı. Kendi kafasından geçirdi artık çok sabırsızlandığını düşündü ve "Evet"dedi.
Emre arkasını dönüp gitmeye başladı. Duru Emre'ye seslendi,şaşkın bir şekilde "Nereye"dedi. Emre "Sen pamuk şeker istedin ya onu almaya gidiyorum."dedi. Duru kısa bir kaymadan sonra "Hayır" dedi. Emre 'nin yüzü şaşkındı. Duru "Ben ona değil senin çıkma teklifine evet diyorum."dedi.
Emre hayatında hiç mutlu almadığı kadar mutluydu artık. Duru'ya belinden kavradı ve çevirmeye başladı. Duru "Ama pamuk şeker fikride kötü değilmiş."dedi.
Duru ve Emre pamuk şekerlerini yiye yiye Emre'lerin evine doğru yürümeye başladılar.
Emre'lerin evine geldiklerinde Emre'nin anne ve babası balkondalardı.Emre'nin annesi ikisini görünce ayağa kalktı ve kapıyı açmaya gitti.
Emre asansöre binince tedbir amaçlı sordu "Söylemiycez dimi?"
"Şu an düşünmüyorum." diye cevap verdi Duru gülerek.Asansör'den indiklerinde kısa bir selamlaşmadan sonra Emre'nin odasına geçtiler. Emre'nin odasında güzel görünümlü bir yer yatağı hazırlanmıştı.
Duru hemen kendini oraya attı. Emre'de Duru'ya gülerek kendi yatağına attı kendini ve Duru'nun bulunduğu kısma döndü.
Emre bir daha "Evet?" diye sordu.
Duru gülümseyerek "Evet" dedi.