Bir Şans Daha

841 81 191
                                    

Selamsss yeniden düzyazı çoğunluklu uzatmasız bir bölüm oldu bence. Ay uzatmayayım ara oldu zaten biraz unutmuş olabilirsiniz diğer bölüme bakıp gelebilirsiniz.
Oylamayı ve yorum yapmayı ihmal etmeseniz keşke....
Çooook öptüm iyi okumalar...





____________________________

Jin'in dudaklarını ayırıp ne oldu dercesine bakmasından sonra Taehyung kaşlarını çatıp;

"Sen işe böyle mi gidiyorsun? Gidemezsin izin vermiyorum."

Jin, asla ama asla beklemediği bir tepkiyle karşılaşınca içi sıcacık olmuş bi şekilde Taehyung'un kalçalarındaki ellerini tekrar ince bele çıkarıp sıkıca sarıp kafasını çıplak boyna gömdü.

"Sen istmezsen bi daha asla gitmem işe, istifa ederim."

Birkaç saniye sonra Taehyung boynunda ıslak bir şeyler hissedince endişeyle Jin'i doğrulttu çünkü ilk kez tanıklık ediyordu Jin'in gözyaşlarına.

"Jin ne oluyor neden bir anda ağlıyorsun?"

Jin, daha fazla ayakta duracak gibi olmadığını anlayınca kendini olduğu gibi yere bırakıp gözlerini yere sabitledi ama asla normal değildi.

"Hiçbir şey umrumda değil ben sadece seni istiyorum Taehyung." Cümlesini bitirdiğinde kafasını kaldırıp kan çanağına dönen gözlerle Taehyung'a baktı.

"Benim de tek istediğim sensin zaten ama benden ayrılan sendin Jin."

"Ben her şeyi öğrendim yani söyledi ama umrumda değil sadece bunu bil istiyorum."

Taehyung hiçbir şey anlamamanın siniriyle Jin'in karşısına oturup çenesinden tuttu.
"Tanrı aşkına kim ne dedi neyi öğrendin? Hiçbir şey anlamıyorum."

"Ayrılmamızdan birkaç gün önce eski sevgilin  Hyejung bana mesaj attı ayrılmamız için"

Taehyung duyduğu cümleyi birkaç dakika anlamlandırmaya çalıştıysa da bir saçmalığın içinde olduğunu hissetti.

"Bir dakika o istedi diye mi benden ayrıldın?"

"Hayır yani tam olarak öyle değil, bana hamile olduğunu söyledi." Taehyung inanmayan gözlerle Jin'e bakınca "dna testi gönderdi, bana eğer ayrılmazsam senin çocuğunu istemeyeceğini söyledi ama bak bi çocuğunun olması umrumda değil."

Taehyung o an Jinden uzaklaşıp odanın en uzak köşesine gitti.
"Jin sen delirdin mi onunla hiç birlikte olmadığımı sana söyledim değil mi"

"Ama bana dedi ki senin sarhoş olduğun bir gün bir şeyler olmuş hatta sarhoş olup sana senden hoşlandığımı söylediğim zaman sanırım sen bana ulaşmayınca içmişsin bilmiyorum kafam allak pullak."

"Sana inanamıyorum nasıl inandın ben o gece son derece kendimde olarak sadece senden bir mesaj bekledim tek bir an bile gözümü kırpmadım."

"Ama bana dna testi gönderdi yoksa yemin ederim asla inanmazdım."

Jin oturduğu yerden hızla kalkıp odasına gidip elinde birkaç kağıtla döndü ve Taehyung'un bakması için ona uzattı. Taehyung kağıtlara inanamaz gözlerle bakıp daha çok sinirlendi.

"Bunu nasıl başarmış bilmiyorum ama sahte bunlar."

"Ne!! Ne demek sahte."

"Jin sahte işte hiçbir zaman Hyejungla birlikte olmadım. Derdi bizi ayırıp tekrar benimle birlikte olmakmış belli ki ve sen ona çok güzel yol açmışsın."

Trouvaille ~ Taejin texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin