Kısa bir süre sonra tekrardan selamss, umarım herkes iyidir çok uzatmaya gerek yok bölümü sevin, oylayın ve yorum bırakın işte mutlu olurum falan...
İyi okumalar çoook öptüm:))_____________________________
Taehyung:
APTALSeokjin:
Tanrım sonunda
Taehyung nolur izin ver kendimi anlatayımTaehyung:
Tamam anlatSeokjin:
Hayır hayır böyle değil
Mesajla değil
Yüzyüze konuşmalıyızTaehyung:
Niye ayrılırken bir mesaj işini görmüştüSeokjin:
Ben...özür dilerimTaehyung:
Bekliyorum gel o zamanSeokjin:
Hemen geliyorumJinin son mesajından sonra yarım saat geçmişti ki Taehyung'un kalbini yerinden çıkaracakmış gibi attıran kapı zili çalındı. Taehyung birkaç gün boyunca Jinin hiçbir aramasına ya da mesajına dönüş yapmamış görmezden gelmişti ama artık onu dinlemesi gerektiğini biliyordu. Hayır dinlemek için değil onun sıcaklığıyla tekrar ısınmaya, öpüşüyle hayat bulmaya ihtiyacı vardı.
Jin gelirken yalnız gelmeyip Taehyung'un tamamen unuttuğu fındığı da getirmişti elbette onu evde bırakıp gelemezdi çünkü buradan gitmesi uzun sürebilirdi. Jin ilk kez bu şekilde geldiği eve göz atmayı daha sonraya bırakıp kucağındaki minik kediyi evin içine gelişine bıraktı. İki tarafta çekingen iki tarafta suskundu, Jin bir yerden başlaması gerektiğini biliyordu ama nereden tutsa elinde kalıyordu her şey. Sonunda en mantıklı kararı verip cebindeki telefonu çıkarıp salon ve mutfağı ayıran kirişe sırtını yaslamış Taehyung'a uzattı.
"Hyejungla olan konuşmalarımız...hepsi duruyor ne eksik ne fazla."
Taehyung tepkisiz bi şekilde uzatılan telefonu alıp her cümleyi kelimeyi hatta harfi defalarca okudu, her bir cümleyi ezberlediğine emin olduktan sonra sinirle elindeki telefonu kanepelerden birine fırlattı.
"Cidden bu kadar aptal olmayı nasıl başardın?"
Jin gözlerinde çaresizlikle "Bilmiyorum bilmiyorum konu sen olunca ben düşünemiyorum bile."
"Aptalın tekisin her düşündüğümde daha fazla sinirleniyorum."
Jin, korkak birkaç adım atıp karşısında durdu sevgilisinin.
"Seni seviyorum."
"Aptal."
"Seni seviyorum."
"Aptal."
"Seni seviyorum."
"Öp beni."
Jin için belki de dünyanın en güzel cümlesiydi bu çünkü bütün özlemleri, gözyaşları, kırgınlıkları öpüşlerinde gizliydi ve tabi ki hayat bulduğu dudaklarda. Acele etmedi Jin, önce aralarındaki o bir nefeslik mesafeyi kapattı sonra nefesinin değdiği tene bir daha fısıldadı.
"Seni seviyorum Kim Taehyung."
Taehyung yüzünde hissettiği sıcak nefesle şimdiden sarhoş olmuştu ama yine kendisi olmayı bir şekilde başardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Trouvaille ~ Taejin texting
FanfictionSonra baktım ki ben sende kaybolmuşum ama kendimi keşfederek... izini sürmek istedim, gittiğin her yabancı ellere seni sordum zaten kokun beni sana getirmek için çalışırken. Sende kaybolup yeniden seninle bulunmak, seninle bilinmek istedim. Bir bakt...