De ce?

11 0 0
                                    

Probabil te intrebi despre ce va fi aceasta carte. Sa fiu sincer cu tine, nici eu nu stiu. Nu stiu de ce o scriu sau unde vreau sa ajung cu ea. Dar ce am in comun cu tine este ca amandoi facem si simtim uneori lucruri fara motiv, sau cel putin nu a gasit niciunul dintre noi explicatia exacta inca.

Daca am sta amandoi intinsi intr-un pat intrebandu-ne de ce simtim acel lucru, ar deveni dintr-o data o atmosfera putin presanta. Pentru ca nu ne place sa ne punem intrebari al caror raspuns nu il stim. Ne face pe amandoi sa ne simtim fara control, si astfel nu putem prezice ce se va intampla. De asemenea, ar fi ciudat sa stam in acelasi pat pentru ca nu ne cunoastem, cel putin dupa standardele actuale ale societatii. Dar ne vom cunoaste.

Inevitabil, chiar putin ironic, desi stim amandoi ca ne vom simti presati, mai devreme sau mai tarziu tot ajungem sa punem aceasta intrebare - de ce?

Habar nu ai de ce simti asta si asta te sperie. Poate nu te simti suficient de apreciata de familia ta. Sau poate iti place de el si nu stii de ce sau cum sa procedezi in continuare. Poate chiar te intrebi de ce existi si de ce nu-ti gasesti un scop.

Dar eu iti voi gasi un scop. Tu esti scopul meu si in curand ma vei intalni.

Tu ești scopul meuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum