Am asteptat fix 15 minute dupa ce Larisa a plecat ca sa ma ridic din pat. I-am spus sa imi dea mesaj cand ajunge, dar nu ca sa stiu ca a ajuns cu bine, cum se gandeste ea, ci ca sa pot sa incep sa inspectez atent camera.
Primesc si mesajul - "Acum am ajuns. Deja mi-e dor de tine 😘". Ii raspund inapoi: "Si mie. Sa te distrezi, scumpo 🥰". Emoji-urile fac parte din orice relatie, desi eu nu le inteleg si nu vreau sa le inteleg.
Ca sa poti cauta prin lucrurile altei persoane, trebuie mereu sa te asiguri ca ele vor fi puse la loc exact cum le-ai gasit, altfel exista mari sanse sa-si dea seama ca cineva le-a mutat. Si acel cineva sunt eu, din moment ce colega Larisei nu a mai venit de luni bune in camera ei de camin.
Asa ca incep sa fac poze la absolut fiecare colt al camerei. Desi pot spune ca am o memorie vizuala excelenta, nu strica niciodata sa te reasiguri. Termin si incep sa caut prin absolut tot. Gentile, ghiozdanul, sertarele, hainele, chiar si produsele cosmetice, insa nu gasesc absolut nimic relevant care sa o lege pe Larisa de Alma. Nu te ingrijora, draga mea Alma, caci am lasat elementul cel mai important la sfarsit, ca sa ma pot concentra cum trebuie - laptop-ul Larisei.
De nenumarate ori, Larisa si-a introdus parola la laptop in fata mea, insa fiind foarte lunga nu am reusit s-o retin din prima, deci am fost nevoit sa inventez diferite pretexte care sa o faca sa-si foloseasca laptop-ul in fata mea: sa ne uitam la un film pe Netflix, sa-mi mai arate niste cursuri de la facultate, ba chiar am convins-o sa-si deschida si un jurnal. In final, mi-am dat seama care e parola - robbyybbor28011997laura.
Primele 2 cuvinte reprezinta numele fostului iubit al Larisei, pe care l-a iubit mult si a inselat-o. Apoi urmeaza ziua de nastere a ei, insa nu stiu al cui este numele "Laura", si nici nu am avut cum s-o intreb pana acum.
Intru in laptop-ul ei si nu pot sa nu remarc un folder pe desktop numit "PARTY ARTE". Intru in el. 283 de poze. Trebuie sa fii si tu aici, Alma, si abia astept sa te vad. Nu am mai vazut-o pe Alma de la petrecere. Larisa a iesit de 2 ori cu ea, dar a considerat ca nu e inca momentul sa vin si eu, probabil pentru ca in sinea ei nu era sigura de cat de serioasa e relatia pe care am construit-o. De fapt, astazi a fost prima oara cand m-a intrebat daca vreau sa vin si eu alaturi de ea.
Am gasit exact 3 poze in care apare Alma. Intr-una te uitai intr-o parte, in a doua dansai, iar in ultima... te uitai la mine. Este poza care surprinde momentul in care Larisa ne-a facut cunostinta. Iar eu ii voi fi mereu recunoscator Larisei pentru asta. Te uitai la mine timida, putin rusinata, si nu stiai ce sa spui. E in regula, Alma. O sa ai ce sa-mi spui.
Inchid folder-ul si ma mai uit prin calculator. Nu am mai gasit nimic relevant, in afara de jurnalul Larisei pe care l-a inceput la recomandarea mea. Il deschid.
26 iunie
Andrei este minunat. Stiu ca asta spun in fiecare zi despre el dar ma surprinde pe zi ce trece... nu ma asteptam sa dau de un baiat ca el. Are grija de mine cum nimeni nu a mai avut vreodata, si ma face sa ma simt fericita dupa mult, mult timp. Am crezut ca dupa Roby nu voi mai putea fi cu altcineva. Dar poate ca rana pe care mi-a provocat-o adanc in suflet va fi reparata de Andrei. Cred ca incep sa tin foarte mult la el.
I-am luat cadou un caiet de schite. Abia astept sa i-l dau maine. Nu vreau sa ma urasca.
Nimic despre Alma. Nici in celelalte postari din jurnal. Tot ce este scris este despre mine. Larisa ma vede ca pe un salvator, aproape ca pe un erou pe care nu l-a avut niciodata. Mi-ar fi placut sa scrie asta Alma despre mine, dar nu a avut ocazia sa stea cu mine cum a avut-o Larisa.
Inchid jurnalul si intru pe internet. A ramas logata pe Facebook, deci ii pot gasi in sfarsit profilul Almei. Numai ca, dupa multe cautari, ajung la concluzia, din nou, ca Alma nu are profil de Facebook. Asa ca incep sa ma uit prin conversatiile ei cu Briana si Roxana. Si gasesc ceva foarte interesant.
Este o poza. O poza trimisa de Roxana acum multe luni de zile, in care se afla un baiat si o fata sarutandu-se, insotita de un mesaj: "Asta este Roby cel adevarat al tau. Poate acum iti vine mintea la cap".
Niciun raspuns mai departe. De fapt, urmatoarea conversatie dintre cele doua are loc abia dupa 3 luni, in care Roxana o invita pe Larisa la un concert. Au fost sterse mesajele?
Roxana nu este o persoana buna. Mi-am dat seama de cand am vazut-o prima oara. Dar daca e in stare sa ii faca asta Larisei, nu o impiedica nimic sa o raneasca si pe Alma. Deci ea poate reprezenta un pericol.
Primesc mesaj de la Larisa.
"Au venit si Roxi si Alma. Mergem sa bem ceva. Sigur nu vrei sa vii si tu? 😢"
Incep sa ii scriu.
"Mi-ar face placere sa vin. Trimite-mi adresa, ne vedem in curand."
CITEȘTI
Tu ești scopul meu
Mistério / SuspenseMă vei vedea așa cum te văd eu. Îți voi găsi un scop așa cum mi l-ai găsit tu. Mă vei iubi așa cum te iubesc eu. Nu vei avea de ales, oricum.