2.)

193 19 7
                                    

Yeşim heyecanlı heyecanlı anlatmaya başladı.

" Kanka ben hani dolaşmaya çıktım ya o zaman biryere oturdum kahve içiyorum yanıma bir çocuk oturmasın mı bir tatlı bir tatlı tamammı biz bununla konuşuyoruz konuşuyoruz felan çok güzel . Ama bizim okulda değilmiş işte.  "

"Hımm üzüldüm. "

" Evet ya "

"Oha saat 8 olmuş Yeşim. "

"Hadi görüşürüz"

" Siktir git  ahahah "

"Sus bence . "

Dedikten sonra yola koyuldum . Kesin beni annem öldürecekti.  Çünkü bu saate kadar kalmamı asla istemezdi. Kırk yılın başında bir arkadaşıma gittim ya. Bu arada benim adım Serra annem ve abimle yaşıyorum. Genellikle annem abim dışarı çıkmama izin vermezler. Lise 3 'e gidiyorum.  17 yaşındayım.  Dansçıyım. En yakın arkadaşım tahmin ettiğiniz Yeşim.  Neyse eve gidiyorum tam bir sokak kalmıştı ki arkadan kavga sesleri duydum.

"Lan sen ne yapıyorsun! "

"Sanane lan ne yapacağımı sana mı sorucam "

Tamda bunları duyuyordum. Daha da siddetlenince bir bakayım dedim. Fena kalabalık bir grup toplanmıştı. 2 kişi kavga ediyordu.  Ama acayip bir şekilde.  Bir tanesi sarışın uzun düz saçlı birşeye benziyordu.  Digeri ise kumral rampa saçlıydı. Allahım tatlılıklara bakar mısın ? Birazdaha yakınlaştım .

Ve tam odaklanmıştımki kumral çocukla göz göze geldik.  İnanılmaz bir şeydi . Daha sonra bana bakış attı korkunç şekilde.  Ben hemen kafamı çevirdim o şekilde o da kafasını çevirdi.  Sonra herkes onları ayırmayı başardı.  Sonra ben hızla gitmeye başladım.

Giderken yine o çocuğu gördüm.  Ve bana inanmıyorum ya uzaktan göz kırptı. Bu nasıl birşey di ya . Bir yandan mutluydum . Cok tatlı bir şeye benziyordu . Bir yandanda kötüydum acaba birşey olur mu diye ? Aman nolucak tanımıyorum bile.

  Eyvahhhhh eve geç kaldım . Kosa kosa eve gittim . Manzar  aynıydı azarladı abim ve annem . Sonra ben uyumaya gittim.

Cok yorgundum . Üstüme ağırlık çökmüştü.

BAŞ BELASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin