Bende eve hızlıca gittim.
.................
Eve giderken sanki biri beni takip ediyormuş gibime geliyordu. Adımlarımı hızlandırmaya başladım. Arkamdan sanki ayak sesleri duyuyordum. Evet duyuyordum. Etegim rüzgardan dolayı açılıyordu . Ve buna sinir olmuştum.
Evin kapısına geldiğimde içeriden bağırış sesleri geliyordu. Aralıktan baktım. Inanmıyorum. .... Iceride 2 tane silahlı adam vardı. Kendi ağzımı zorla kapadım. Elimi tam Telefonumu alıp polisi arayacakken arkamdan biri gelip mendili ağzıma dayadı. Gözlerim kararmaya başladı.
Aradan kaç saat geçti bilmiyorum ama hala evimdeydim. Ve annemler bağlanmıştı. Adamlar silahı bize doğrultup " Sizi serbest bırakıcaz ama bir şartla evinizdeki bütün altın takı ne varsa vereceksiniz. " Hayır böyle şey olamazdı . Biz orta dereceli bir aileydik. Biz onları zor Günlerimiz de kullanıyorduk. Annem konuşmaya başladı .
" Tamam ama bizi serbest bırakacağınıza söz verin. "
" Söz lan hadi "
" Peki koridorun sonunda 2.kapı. "
" Tamam uslu durun. "
" Anne ne yaptın ? "
" Kızım bizim için biz onları yeter biriktiririz çalışarak . "
" Peki anne "
Ağlamaya başlamıştım. Ve bu durmuyordu. Gözlerimide silemediğimden sürekli ağzıma geliyorlardı. Gözlerimin şiştiğini hissedebiliyordum. Annem Sürekli bana bakıp " ağlama " diyordu. Abim ise kendinde değildi zaten.
Sonra hırsızlar aşağıya geldi ve ;
" Sözümüzü tutacağız . "
" O zaman çözün bizi . "
" Yoooo biz sadece gidiyoruz birdaha karşılaşmamak üzere . "
" Peki tamam gidin " dedim sinirle.
Sonra gittiler. Ve hergün gelen komşular bugün bize hiçbiri uğramadı. Tabi anladılar.
Korkaklar
Ötlekler
Sonra dışarıdan sesler gelmeye başladı kapıdan yine o iki adam girdi . Ama perişan haldelerdi . Yuzlerinden kan akıyordu. Ve bizim yanımıza gelerek aldıkları şeyleri bıraktılar. Ve ;
" Birdaha yapmayacağımıza Özür dileriz . "
" Oha ne olmuş bunlara. "
" Çözüyoruz şunları. "
Sadece beni çözdüler. Ben diğerlerini çözerim ya. Hepsinin ağırlığı benim kadardı ya ellerim kanayacaktı şimdi. Somra böyle akşam olmuştu annem şikayet etmişti polise. Yine aynı cevap biz hallederiz. Sonra akşam oldu ben şaşkınlığımı atlatamamıştım . Zaten akşam olmuştu. Hem okuldan hemde olaydan sonra çok yorulmustum . Annemi öptüm abim zaten sinirden uyumuştu.
ARKADAŞLAR YORUMLARINIZI VE OYLARINIZI BEKLIYORUM SİZİ SEVİYORUM :))))