Po gero pusvalandžio jau buvau namuose. Mama kažką darė virtuvėje. Nieko nelaukusi nubėgau į savo kambarį ir atsiguliau į lovą. Tačiau tai buvo ne mano įprasta lova. Ji buvo daug kietesnė.
Pašokau nuo lovos, kadangi mano apklotas atsidengė. Ir ten buvo Gemma!
"Ah, tu išgąsdinai mane." kumštelėjau į petį. Ši patrynė ranka tą vietą.
"Na aš tau norėjau padaryti staigmeną." sukikeno.
"Staigmeną matai." nusivaipiau.
"Nepyk gi." nusišypsojo.
"Mhm." sumurmėjau.
"Gerai, gal nori apsipirkti?" paklausė. Atsidusau.
"Ne, aš kątik grįžau, buvau su Rose, ketinau pasiūlyti tau, tačiau paskambinau tuo numeriu, kurį davė tavo brolis, nes jis sakė, kad čia tavo numeris, bet pasirodo čia jo numeris. Ir jis sakę, kad tu ne namuose." pagaliau baigiau savo pasakojimą.
"Wow." pasakė Gėmma.
"Kas?" visiškai nežinau ką ji turėjo omenyje sakydama 'wow'..."
"Na, umh...." ji vis tęsė.
"Kas? Kalbėk aiškiau." nusijuokiau.
"Aš manau, kad tu patinki Harry'iui." kvailai nusišypsojo.
Nesusilaikiusi pradėjau garsiai kvatoti.
"Aš... ir tavo brolis." vis juokiausi nenustodama.
"Aha." dabar juokėsi ir Gemma.
"Nebejuokauk taip." numojau ranka.
"Tai, kad aš nejuokauju." juokėsi toliau, kaip ir aš.
"Mhm, kur tu buvai šiandien, na žinai... 'tavo brolis' sakė, kad tu išvykusi."
"Yeah, turėjau keletą reikalų mieste." šyptelėjo.
"Aišku..." nutęsiau.
Su Gemma, toliau kalbėjomės, ji pasakojo ką veikė mieste ir visokių kitokių įdomių dalykėlių. Nusižiovaujau.
"Aš eisiu." nusijuokė.
"Ne, ne, aš klausau tavęs."
"Man taip neatrodo." šyptelėjo.
"Gerai, šiek tiek pavargau." nusijuokiau.
"Gerai, iki, susitiksime vėliau." pamojavo Gemma ir išėjo.
Nuėjau į vonią, nusiprausiau, išsivaliau dantis. Iškart nuskubėjau į lovą.
Rytas.
Mane pabudino sklidęs garsas prie lango. Atsisėdau ant lovos. Pasitryniau mieguistas akis. Bei nuėjau prie lango, kur girdėjosi garsas.
Pažvelgiau pro langą, ten nieko nebuvo, tad nusisukau ir ruošiausi eiti. Bet garsas pasikartojo. Stengiausi nekreipti dėmesio. Pažiūrėjau į telefoną. Buvo tik 06:00. Garsas kartojosi pamažu vis daugiau kartų. Nuėjau dar kartą prie lango. Tačiau šį kartą, tai nebuvo tiesiog tuščias kelias ir tie patys namai, kurie matydavosi kiekvieną dieną. Ten stovėjo aukšta figūra. Kurios nelabai įžiūrėjau. Ten žmogus. Jis stovėjo gana toli. Jis tolėjo nuo manęs. Patraukiojau pečiais. Keista. Nekreipiau per daug į tai dėmesio.
"Ella." mama pašaukė iš apačios, kaip įprasta. Tai reiškia pusryčius.
"Einu!"
Nulipau į apačią. Mama sedėjo prie stalo, bei gėrė kavą. Juodą.
"Aš einu į mokyklą." pasakiau.\
"Bet ar gi tavęs nereikia nuvešti?"
"Ne, noriu pasivaikščioti, Rose parodė kelią, o ir šeip pati kažkiek atsimenu." paaiškinau.
"Gerai."
Lauke pūtė gana stiprus vėjas. Gerai, kad užsidėjau šaliką. Nors ir ruduo, nėra taip jau šilta. Palengva judėjau takeliu. Maždaug po 5 minučių jau turėčiau pasiekti mokyklą. Kažkas prilietė mano petį. Pašokau iš įšgąsčio.
Tai buvo Harry, kuris išsišiepęs žiūrėjo į mane.
"Išsigandai mieloji, ar ne?"
"Kur jau neįšsigąsi." prunkštelėjau.
"Na... žinai, emh aš norėjau pakviesti tave ir Rose į vakarėlį, kuris vyks penktadienį viename, name prie jūros."
Pakėliau antakius iš nuostabos. Jis kviečia mane į vakarėlį? Mane?
"Nežinau..." nutesiau.
"Ej, bus smagu, na žinai tai tiesiog vakarėlis."
Žinoma jam tai tik vakarėlis. Pagaliau priėjome mokyklą.
"Aš pagalvosiu." atsakiau norėdama paerzinti jį,
"Nagi Ella." jis nusišypsojo.
"Gerai, bet eis ir Gemma."
"Oh, na gerai." atrodė, kad tuo jis nebuvo patenkintas.
"Viso gero." pasakiau norėdama atsiskirti nuo ėjimo su juo.
"Reikia sakyti 'iki' mes dar susitiksime mieloji."
-------------------------------------------------------------------------------------------