Mokytojas toliau aiškino apie projektą. Stengiausi nekreipti dėmesio į melagėlio spoksojimą.
"Taigi mokiniai, ar viską supratote?" paklausė mokytojas baigęs kažką rašyti lentoje. Tai buvo data iki kada reikia padaryti darbą. Visi žinojo, kad tam yra savaitė. Tai kam dar rašyti ant lentos? Mokytojas pažvelgė į savo Rolex laikrodį užsegtą jam ant dešinės rankos.
"Gerai, mums liko pusvalandis manau, kad pradėsime pirmąjį bandymą, ateikite pasiimti priemones."
"Paimk." kumštelėjo Rose. Pavarčiau akis ir ėjau lėtai link mokytojo stalo. Ne taip kaip kiti lyg išprotėję bėgo vos išgirdę, kad reikia pasiimti priemones. Uh. Paėmiau viską ką reikėjo ir toliau slinkau link stalo.
"Ilgiau negalėjai?" paklausė manęs melagėlis. Tik pavarčiau akis.
"Taigi." pradėjo Rose.
"Aš nenumanau ką čia reikia daryti." pasakiau sukiodama pieštuką pirštuose.
"Reikėjo klausytis." pašaipiai atsiliepė Harry.
Jau norėjau atsikirsti tačiau ankščiau prakalbo tas Niall, ar kaip.
"Tai gal darykime ką nors, nenoriu, kad mano pažymis būtų neigiamas."
"Taip, ir aš nenoriu." pritarė jam Rose. Uh, atsirado moksliukai. Man rūpėjo mano pažymiai, tačiau atvykus čia nemažai kas pasikeitė. Galbūt pasikeičiau aš pati.
Pagaliau pradėjome bandymą, kai kiti jau buvo įpusėję. Niall juokėsi iš visko ką jam sakydavo Rose. Ji neatsiliko nuo jo. Jie pylė viską, o tuo tarpu aš ir Harry tik spoksojome į juos. Norėjau padėti, bet akivaizduo tiems dviems pagalbos nereikėjo. Spoksojau į juos pasirėmusi galvą ranka. Atsidusau.
"Oh taip, Ella ir Harry, galite užrašyti rezultatus." pagaliau pastebėjo, kad mes be darbo Rose.
"Pagaliau kažkas prisiminė ir mane." sarkastiškai pasakė Harry.
"Gerai gerai, grįžkime prie darbo." pasakė Niall.
Pagaliau baigėme pirmąjį bandymą. Viskas ėjosi neblogai neskaitant Niall ir Rose, kurie užmiršo mane ir Harry. Prisiminė likus 15-ai minučių. Rašiau greičiausiu tempu kokiu tik galėjau. Tikiuosi mokytojas netikrins rašto. Nes akivaizdu, per 15 minučių vienas su puse puslapio nėra parašytas dailyraščiu.
Pagaliau nuskambėjo kvailas skambutis.
"Ej palauk." šūktelėjo Rose, man einant link išėjimo iš klasės."Mhm."
"Ella, tu pyksti?" paklausė manęs Rose.
"Ne ką tu, man buvo malonu sedėti su 'tuo' ir žiūrėti į tavo pokalbius su Niall." nusijuokiau.
"Atsiprašau, tiesiog... ahh... nesvarbu." nusijuokė Rose.
"Gerai, gerai." nuspręndžiau jos nebeerzinti ir neklausti apie Niall.
"Kokia tau pamoka?" paklausiau.
"Man Prancūzų."
"Ahh, man Ispanų."
"Tave reikia palydėti?" nusijuokė.
"Žiūrint kur yra kabinetas." nusijuokiau.
"Jis štai ten." parodė su ranka į keliais kabinetais toliau nei chemija.
"Ačiū, susitiksime."
"Aha, po Ispanų bus Anglų, tad susitiksime."
Linktelėjau ir ėjau link klasės. Nuskambėjo skambutis į pamoką. Akimis ieškojau vietos kur atsisėsti. Buvo laisvas tik galinis suolas, tad pajudėjau link ten. Mokytoja pasisveikino su mokiniais, tačiau jos kalbą pertraukė durų atidarymas. Ten buvo Harry."Umh, atsiprašau už pavėlavimą." trypčiojo kojomis, nuleidęs galvą.
"Sėsk." pasakė mokytoja. Šis palinksėjo ir peržvelgė visas vietas esančias klasėje. O ne! Jis artėjo link manęs. Ir galiausiai atsisėdo prie manęs. Uh.
Jau 10 minučių mokytoja aiškino apie ispanų kultūrą. Ah, tai taip nuobodu. Visi klausėsi įtempę ausis, tarsi gaudydami kiekvieną žodį, kurį ji ištarė. Nebuvo reikalo viską taip klausytis kai viskas taip lengva. Bent man.
Toliau sedėjau pasirėmusi galvą. Staiga gavau lapelį iš šono. Iš Harry. Tai buvo paprastas:
*Labas*
Svarsčiau ar atrašyti ar ne. Atrašysiu. Patikrinsiu jo ispanų žinias. Paėmiau lapelį. Šis nusišypsojo. Kažin ar ilgai.*Culo* (asilas) parašiau lapelyje ir nusiunčiau jam. Iš karto gavau atsakymą.
*Nesupratau.* Gavau tokį atsakymą iš jo. Tyliai prunkštelėjau.
*Maniau, kad mokėsi tokį žodį ispaniškai, jis panašus į tave.*
*Uh, ar tai yra 'gražus' ar koks kitoks šūdas.*
*Galbūt.* tyliai nusijuokiau.
*Pasakyk.*
*Gal tau paskolinti telefoną, kad nueitum į vertėją.*
Prisidirbau. Nereikėjo taip rašyti. Jis iškart išsiiėmė telefoną. Nuėjo į vertėją ir išsivertė tą žodį. Dabar neįsivaizduoju kas manęs laukia.