Ėjau link pirmosios klasės. Dailės klasės. Eidama per koridorių akimis ieškojau Rose.
"Rose!" sušukau pamačiusi ją, prieš pašaukiant ji kalbėjosi su Niall.
"Sveika Ella." kaip niekad linksmai pasakė.
"Kažkas šiandien geros nuotaikos." nusijuokiau.
"Niall pakvietė mane ir tave į vakarėlį penktadienį..."
"Kažkokiame name prie jūros." pabaigiau jos žodžius.
"Iš kur žinai?"
"Harry pakvietė šiandien."
"Ir ką tu atsakei?"
Iš Rose akių matėsi, kad ji norėjo į tą vakarėlį. Garantuoju 100% jai patinka Niall. Tad šį kartą pasiaukosiu dėl jos.
"Aš sakiau galbūt." norėjau dar šiek tiek paerzinti ją.
"O tu eisi?" paklausiau prieš jai sakant kažką.
"Umh, nežinau aš nesu buvusi vakarėlyje, tad žinai... Bet aš eisiu jei eisi ir tu."
"Gerai."
Jos akyse užsidegė kibirkštėlės. Nieko nebekalbėjusios nuėjome į dailės klasę. Ji buvo erdvi ir pakankamai daili. Man patiko paveikslai kabantys ant sienų, kuriuose buvo vaizduojami žmonių portretai. Man visada patiko portretai. Pati piešimui didelio talento neturėjau, tačiau visgi mokėjau kažką pabraižyti pieštuku.
Skambutis nuskambėjo. Mokytoja įėjo į klasę. Jos išvaizdoje neįmanoma nepastebėti šviesių plaukų, kurie susegti į kuodą tomis kinietiškomis lazdelėmis.
"Taigi mokiniai, šiandien piešime portretą." klasėje girdėjosi atodūsis. Man ši mintis atvirkšciai - patiko. Man patinka išbandyti kažką naujo.
Mes su Rose sedėjome galiniame suole. Prieš mus - Harry ir kitas jo draugas, rodos Liam. Bent taip sakė Rose.
"Jūs turite piešti savo klasės draugą." užbaigė savo mintį mokytoja, pasitaisydama savo kinietiškas lazdeles kuode.
Pasiemiau lapą, pieštuką, visko ko prireiks. Ir pradėjau savo darbą. Rose piešė mane, o aš ją.
"Nejudėk." pasakiau.
Ji sustingo. Negalėjau nenusijuokti. Nupiešiau jos lūpas.
"Nejudėk" šį kartą paliepė Rose.
Stengiausi laikytis nejudėjusi. Tačiau nepajutau, kaip mūsų su Rose juokas užpildė klasę. Visi atsisuko į mus. Mes susigėdusios tylėjome. Veliau visi nusisuko, tad galėjome toliau dirbti.
Ėjau nudrožti savo pieštuko, kurį daviau Rose 'aš tik truputį' taip ji sakė prieš nulaužiant jį. Man buvo smalsu ką piešia vaikinai. Praėjau pro Niall. Šis piešė merginą. Geriau įsižiūrėjusi pamačiau kažkokį matytą žmogų, tačiau neatsimenu kas tas žmogus. Grįždama pas Rose. Praėjau ir Harry ir Liam.
Harry piešinyje pastebėjau gražiai nupieštas akis. Jos visai panašios į mano. Tokios pačios spalvos. Šiai merginai, kurią jis piešia trūksta tik nuspalvintų plaukų.
Lažinuosi, jog tai viena iš tos 'trijulės'...
Pagaliau baigiau savo piešinį.
"Puiku, dabar jūsų užduotis įdėti savo piešinį į šį voką ir padovanoti tam asmeniui, kurį piešėte, galite parašyti, kad piešėte jūs, arba galite likti anonimu." nusijuokė mokytoja.
Visi jau buvo padėję vokus ant mokytos stalo. Ji išdalino juos mums. Aš gavau kelis vokus. Rose taip pat.
Atplėšiau pirmąjį. Ten buvau pavaizduota aš. Tai buvo labiau panašu į 'šaržą'.