"Nagi Ella." kažkas sukuždėjo mano vardą prie pat veido.
"Ne, leisk man pamiegoti."
"Ar gi tu nori pavėluoti į pirmąją dieną naujoje mokykloje?" paklausė manęs mama. Lėtai pramerkiau akis. Visiškai nenorėjau keltis. Vakar Gemma buvo užėjusi pas mane, tad nuėjau apie 2 valandą nakties miegoti. Kadangi ji reikalavo pažiūrėti kažkokį filmą, kurio pabaigos neprisimenu. Taip, per šį savaitgalį mes su Gemma susibendravome. Ačiū Dievui neteko matyti jos brolio. Jis mane nervina. Tiesiog yra tokių žmonių.
"Mama, aš tyngiu." papraščiausiai atsakiau mamai pasitridama akių vokus. Žinojau, jog vistiek teks keltis.
"Ella, prašau kelkis, galėsime nuvažiuoti apsipirkti."
"Tu bandai mane papirkti tam, kad atsikelčiau ir nueičiau į mokyklą?" prunkštelėjau iš jos bandymo, žinojau, kad ji pasakys taip. Ji visada bando papirkti mane būten taip.
"Gerai, gerai einu, bet, kad po 10 - ies minučių būtum apačioje." pasakė mama ir dingo iš mano kambario.
Išlipau iš lovos, priėjau prie spintos, išsitraukiau paprastą megztinį, bei plėšytus mėlynus džinsus. Juk ne rugsėjo pirmoji, kad vilkčiausi suknelę. Jau praėjo pirmoji mokslo savaitė.
Dar kartą nužvelgiau save veidrodyje. Plaukai buvo tokie, kaip visada. Nepaklusniai išsidraikę ant pečių, perbraukiau per juos, kad šie atrodytų kiek tvarkingiau. Mano mėgstamiausi mėlyni džinsai, kuriuos pirkau Ispanijoje, kai su mama buvome kolekcijos pristatyme. Jums atrodo, kad aš išpuikusi ir gaunu viską ko noriu? Taip tikrai nėra, nors iš pirmo žvilgsnio taip atrodo. Perbraukiau per lūpas blizgiu. Manau aš pasiruošusi."Maniau, jog aš tau daviau 10 minučių." iškart įžengus į virtuvę nusijuokė mama.
"Taip žinoma, aš tiek ir užtrukau."
"Tu užtrukai dvigubai daugiau, bet gerai, kad pakėliau tave ankščiau, dabar tik 7:10."
"Gerai, kas pusryčiams." paklausiau mamos.
"Nežinau, tu juk niekada nevalgydavai rytais, atrodo tai pasikeitė atvykus čia." nusijuokė.
"Galbūt."
-------------------
"Ella, greičiau." sušuko mama."Taip, taip einu." sušaukiau atgal, vis dar ieškojau savo mėlynų vansų.
"Štai kur jie." tyliai sušnabžėjau ištraukusi juos iš spintos, prie kurios vis dar nepripratau.
Nulipau į apačią.
"Aš jau." pasakiau vos pamačiusi mamą.Įsėdome į mašiną.
Kelias nebuvo ilgas ir greitai pasiekėme mokyklą."Iki." pasakiau mamai, kai mašina sustojo prie mokyklos.
"Iki, paskambink."
"Gerai." išlipusi iš mašinos pasakiau. Mama nuvažiavo.
-----------------------
Ėjau per kolidorių bandydama surasti direktoriaus kabinetą, kadangi neturiu tvarkaraščio. Esu įsitikinusi, kad tuoj prasidės pamoka.
"Sveika." Išgirdau balsą už savęs. Tai buvo miela mergina šviesiais plaukais. Ji atrodė linksma."Labas."
"Tu naujokė, tiesa?" paklausė manęs toji šviesaplaukė.
"Taip, aš esu." nusijuokiau.
"Aš Rose."
"Malonu, aš Ella." ištiesiau ranką susipažinimui, tačiau ši apkabino mane.
"Čia pas jus įprasta taip?" paklausiau.
"Ką tu turi omenyje." sukikeno.
"Na tuos 'apkabinimus' vietoj rankos paspaudimo." sukikenau.
"Žinoma." nusišypsojo.
"Galbūt tau reikia pagalbos, na žinai su kabinetais ar panašiai." paklausė Rose.
"Būtų puiku, nes niekaip nerandu direktoriaus kabineto." nusijuokiau.
"Na, tu beveik pasiekei savo tikslą, nes jis visai netoli nuo čia."
------------------------------------------
"Aš palauksiu tavęs už durų.""Gerai, nors manau, kad gali eiti kartu." pasiūliau.
"Einu." nusijuokė.
Pasibeldžiau į duris. Jas atidarė vyras. Tai tikriausiai mokyklos direktorius.
"Panele Ella Woods?" paklausė manęs."Taip." linktelėjau.
"Prisėskite." parodė į krėslus.
"Štai tavo tvarkaraštis, jis gali šiek tiek keistis." nusišypsojo parodydamas kruopščiai išvalytus baltus dantis.
"Gerai, ar galime eiti?" paklausiau.
"Taip, žinoma, manau, kad panelė Rosallia Lee aprodys mokyklą." dar kartą nusišypsojo.
Išėjome iš direktoriaus kabineto.
"Kodėl jis mane turėjo pavadinti Rosallia?" susiraukė Rose."Na, jis tiesiog mandagus." nusijuokiau.
"Koks tavo tvarkaraštis?" paklausiau. Ji išsitraukė sąvajį, bei paėmė mąnąjį.
"Na, mes turime bendrų pamokų, bet nevisas." šyptelėjo.
"Taigi, kokia tavo pirma pamoka?" paklausiau.
"Chemija." paprastai pasakė.
"Man ir." nusišypsojau žinodama, kad bent pirmąją pamoką būsiu su Rose.
Ėjome link chemijos. Iš tiesų chemija man nelabai patinka, tačiau tai nėra jau taip blogai. Visos pamokos pakenčiamos. Tačiau chemija manau viena nemėgstamiausių. Įėjome į klasę. Visi buvo susėdę kas kur. Mano akys iškart nusekė į tą pusę, kurioje sėdėjo 3 merginos. Jų sijonai buvo trumpi, akys išdažytos melsvai, tai atrodė lyg mėlynės po akimis, džiaugiuosi,, kad to nepasakiau garsiai, nes kartais taip nutinka netyčia.
"Tai populiariosios." sušnabždėjo Rose.
"Yeah, taip ir supratau." nusijuokiau.
Netoli nuo populiariųjų sedėjo vaikinai. Jų buvo 5. Visi turėjo tatiruočių, išskyrus blondiną, kuris neturėjo jų, jis kiek nepritapo savo išvaizda prie grupelės. Ir vienas vaikinas. Manau tai Gemm'os brolis melagėlis. Ahh kodėl būtent pirmą pamoką jis čia ir gadina mano nuotaiką, nepaisant fakto, kad aš su juo net nekalbu. Jis tiesiog mane nervina.
"Tai populiarieji blogiukai." nusijuokė Rose.
"Jos." parodė pirštu į 3 merginas, kurias aptariau prieš tai.
"Jos visa kaina siekia gauti jų dėmesį." prunkštelėjo Rose. Nusijuokiau ir aš. Dabar akivaizdžiai tai matėsi.
Nuskambėjo skambutis. Niekas akivaizdžiai manęs nepastebėjo. Ir gerai.
"Sveiki mokiniai, pirmoji savaitė praėjo gana slandžiai, mes turime keletą projektų šiai savaitei, ir mes turime naują mokinę." visų žvilgsniai nukrypo į mane.
"Taigi tu panelė Woods?"
"Yeah." sumurmėjau.Visai nenorėjau dėmesio.
"Gerai, grįžkime prie pamokos, taigi manau turėčiau susodinti jus kiek kitaip."
Atodūsis pasigirdo klasėje. Aš sedėjau su Rose ir dar su kažkokiomis merginomis. Stalas aukštas, skirtas chemijai. Už jo kaip ir priklauso turi sedėti keturi žmonės.
Mokytojas vardino visiems su kuo jie turėtų sedėti, tada priejo prie mūsų su Rose."Woods ir Lee, galite sedėti kartu, tačiau prie jūsų ateina Horan ir Styles." pasakė barbendamas pirštais į stalą, tai nervino. Nervino ir tas dalykas, kad prieš mane sėdi tas melagėlis. Taip įpratau jį vadinti. Atrodo Rose nė kiek nesijaudino. Šiuo atveju atrodė, jog ji džiaugėsi, kad prieš ją sėdės tas blondinas.
Mokytojas aiškino ką turėsime daryti projekte. Kuris truks savaitę. Kiekvieną pamoką darysime bandymus, o vėliau gausime rezultatus. Tikiuosi, kad tie du bent klausėsi, nors nesu įsitikinusi dėl melagėlio. Jis vis spoksojo į mane, o tai mane erzino labiausiai. Pagaliau atsisukau į jį susiraukusiu žvilgsiu. Pagavau jį. Jo žvilgsnį. Jis tyliai sukikeno vis žiūrėdamas į mane. Kas jam negerai? Ar aš tokia juokinga?