(8)

1.4K 106 0
                                    

Lipome laiptais. Harry laikė mano ranką, kurią ištraukiau iš jo delno. Užlipome į viršų. Sekiau paskui Harry. Jis nuvedė mane į namo balkoną, pro kurį pasimatė nuostabus vaizdas. Mano akys seniai nebuvo mačiusios tokio gražaus vaizdo, kaip šis. 

"Mėgstu čia ateiti" prabilo Harry.

"Taip, čia iš ties gražu" pritariau jam, nes galvojau visiškai tą patį. Tačiau kodėl Harry atsivedė čia mane. Tai tikriausiai todėl, nes abiems buvo nuobodu. Dėl ko gi daugiau. Mes tik tylėjome. Aš žiūrėjau į gatvę, kuri buvo pakankamai tvarkinga. Tai manau vienas iš 'turčių' rajonų. Žinoma nelaikiau Niall vieno iš tokio, nes jis mielas, tiesiog mielas, taip apibūdinčiau Niall. Na o Harry. Jis keistas. Vieną kartą žvelgia į mane keistu žvilgsniu, o kitą kartą jau kviečiasi parodyti nuostabų vaizdą, kurį matau šiuo metu. Harry įnirtingai į kažką žiūrėjo. Kaip sunku įsivaizduoti ką jis galvoja. Sunku įsiskverbti į žmogaus vidų. Man galbūt įdomu apie ką jis mąsto. 

"Kokia tavo mėgstamiausia pamoka?" paklausiau pralauždama tylą.

"Ką." nusikvatojo Harry.

"Aš tik klausiu kokia tavo mėgstamiausia pamoka." pavarčiau akis.

"Emh, manau, kad ispanų." pasakė. 

"Kodėl? Tu visai nemoki ispanų kalbos." pasakiau prisiminusi jo nežinojimą į tą žodį į kurį jis panašus.

"Aš žinau daugiau, nei tu įsivaizduoji mieloji, bet man patinka su tavimi sedėti ir erzinti tave." nusišypsojo įžulia šypsena.

"Vieną dieną tau atsibos visa tai." 

"Kas?" jis ir vėl pakartojo tą pačią frazę.

"Visas manęs erzinimas, kuris neturi jokios prasmės."

"O gal turi." jis paprieštaravo. Jau norėjau kalbėti, tačiau jo telefono kišenėje suvibravo telefonas. Jis pažiūrėjo į ekraną ir suraukė savo antakius vos pažvelgęs ten. Perskaitęs įsidėjo į kišenę ignoruodamas tai. 

"Tai ką sakei?"

Rodos jis grįžo į pokalbį, kuris neturėjo prasmės, kaip ir visi pokalbiai. 

"Nieko." susiraukiau.

"Ateisi į vakarėlį penktadienį?" paklausė.

"Nenoriu, bet Rose nori eiti, tad turiu eiti su ja..." nutęsiau savo mintį.

"Ateik, galėsime pasilinksimti." pakilnojo antakius. Įsivaizduoju kokios mintys užvaldė jį, tačiau aš nieko panašaus neturiu mintyse. Pavarčiau akis.

"Aš einu tik dėl jos, eime gal pas juos?" paklausiau. Mes atsistojome ir nuėjome į kambarį pas Niall ir Rose. Jie vis dar sedėjo ir valgė. 

"Kur jūs du buvote?" paklausė Niall.

"Viršuje." atsakė Harry.

"Viršuje?" pakėlė antakius iš susidomėjimo Niall ir Rose.

"Ne, ne mes tik buvome balkone ir stebėjome vaizdą." paaiškinau situaciją. 

"Harry, taip ir buvo?" paklausė Rose.

"Taip, taip." nusijuokė. 

Niall su Rose įtartinai nusišypsojo.

"Gerai." 

"Umh, manau aš jau eisiu namo." pasakiau.

"Tikrai, mes dar neįpusėjome filmo." suraukė antakius Niall.

"Ne, tai jūs pabaikite, aš pareisiu." maloniai šyptelėjau.

"Ella, Harry gali parvežti tave." pasiūlė Niall.

"Ne, aš pareisiu." atsisakiau.

"Aš galiu parvešti, vistiek ketinau dingti iš čia." prikando lūpą Harry. Pasidaviau ir leidausi parvežama. Vos įlipome į mašiną pajutau nemalonų cigarečių kvapą. Jis ne nemalonus o šlykštus. Nekenčiu šio kvapo. 

"Gali pradaryti langą?" paklausiau.

"Ne."

"Gerai, tuomet paleisk mane čia." pasakiau, nors mano namai buvo mažiausiai už kilometro.

"Neketinu." jis susiraukė.

"Tuomet tutčtuojau išleisk mane iš šios prakeiktos mašinos, kurioje dvokia cigaretėmis." pakėliau balsą ir pasakiau vos ne rėkdama. Kartais tampu visai nevaldoma tokiose situacijose. Tikriausiai nekentimas cigarečių pirmoje mano sarašo vietoje. Oh aš užmiršau Harry. 

"Išleisk mane." pakartojau. Harry tyliai nusikeikė. Mašina sustojo.

"Tikiuosi daugiau nesusitiksim." burbtelėjau išlipdama iš mašinos. Bet tai neįmanoma, mes juk klasiokai.

"Ir eik, tu man neįdomi." prabilo Harry. Užtrenkusi duris ėjau link namų. Namuose mamos nebuvo. Pamačiau tik raštelį prikabintą ant šaldytuvo. 'Mieloji, grįšiu vėlai, iškilo problemų.'

Nuėjau į savo kambarį ir pradėjau naršyti kompiuteryje. Pasidarė nuobodu, tad išjungiau jį ir pradėjau ruošti namų darbus, kurių buvo pakankamai daug. Tad užtrukau nemažą laiko tarpą, o vėliau ruošiausi miegoti. 

Ryte atsibudau nuo savo skambančio telefono. Jame pasirodė nežinomas numeris, tad atmečiau, neketinu kalbėti. Apsirengiau, bei išskubėjau į mokyklą. Kaip visada akimis ieškojau Rose, ji stovėjo prie spintelės kraudamasi knygas į kuprinę.

"Sveika, kada grįžai?" paklausiau.

"Emh, nežinau gana vėlai, o Harry parvežė tave?"

"Iš dalies."

"Kaip suprasti?" prunkštelėjo. 

"Na, aš pradėjau rėkti ant jo ir vėliau parėjau namo pati, tuom viskas ir baigiasi."

"Taigi dėl tu rėkėi?"

"Aš tiesiog paprašiau atidaryti langą..." Rose sukrizeno, kai pasakiau.

"Gerai, nežadu pasakoti daugiau, nes tai mane erzina." sumaliau.

"Kokia pamoka?"

"Biologija." Biologijos nekenčiau labiausiai. Šioje pamokoje visi sedėdavo įsitempę. Tai gal kokia energija, kurią mokytoja perduoda mums. Tai keista. Sedėjau su Rose ir vienu iš penkeriukės, tai tikriausiai Liam. Jis atrodo normaliausiai iš visų. Kuo mažiau kalba tuo geriau.

"Taigi mokiniai užsirašykite įsivertinimą, vėliau jį pabaigsite." paliepė mokytoja. Nesuprantu kokia viso šito prasmė. Per pastarąsias dienas pasidariau irzli ir viskas mane erzina. Mokytoja kažką aiškino, kiek girdėjau tai šios pamokos projektinis darbas. Ji juokauja. Liko mažiau nei trisdešimt minučių. Aš neabejoju, kad mes nespėsime. Mokytoja nužvelgė visus.

"Hm, projektinis darbas taip kaip sėdite po tris, tačiau Styles, pažiūrėkime prie kurios grupės tave prijungti." svarstė mokytoja. Laikiau sunėrusi pirštus ir meldžiausi, kad jo nepasodintų čia. 

"Čia." ji parodė į mūsų pusę. Kodėl viskas turi atsitikti priešingai, nei aš noriu. Jis atisėdo atsilošdamas kėdėje. Jis palietė savo garbanas perbraukdamas piršais.

"Taigi, mes turime mažiau nei trisdešimt minučių, tad mažiau plepalų." sumaliau greitai.

"Koks skirtumas." sumurmėjo Harry akivaizdžiai įsižeidęs nuo vakarykščio pokalbio.

"Prašau bent vieną kartą nustok būti 'ponu puikiuoju'.." nusivaipiau. Rose ir Liam toliau tylėjo klausydamiesi viso šito.

"Ponas puikusis? Tai štai kaip tu mane vadini?" prunkštelėjo.

"Baik apsimetinėti." pasakiau.

"Jei kas čia apsimetinėja...." jo žodžius nutraukė mokytoja.

"Atsiprašau, ar aš judviems trukdau?" paklausė pasikėlusi savo akinius.

"Akivaizdu." šiurkščiai pasakė Harry.

"Abu." parodė į mane ir Harry. 

"Pas direktorių." Ką? Man pasigirdo.... Aš nieko blogo nesakiau išskyrus tai, kad galbūt per garsiai kalbėjau, tačiau ar tai rimta priežastis ėjimui pas direktorių? Viskas ko nenorėjau šioje mokykloje tai eiti pas direktorių su Harry Styles. 

"Classmate" (NUTRAUKTA)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora