Genç kız elindeki poşetle, adrese doğru ilerledi. Sonunda iki katlı, bahçesideki havuz ve tatlı süslemeler bulunan bir eve gelmişti. Poşeti diğer eline alıp, kapıya birkaç kez vurdu. Açılan kapıyla, gördüğü tanıdık yüz gülümsemesine sebep oldu.Jimin'de tatlı bir şekilde gülümsemişti. Hızlı bir şekilde çantasını omzuna takıp, evden çıktı. Jennie kahvaltı yapıp yapmadığını düşündü. Elindeki poşeti Jimin'e doğru uzattı. Jimin ilk başta şaşırsada, poşetin içindeki kruvasanları görünce gülümsemişti. Kahvaltı yapmamıştı.
"Kahvaltı yapmamıştım. Teşekkürler." Jennie gülümseyip, kafasını çevirmişti. Okulun kapanmaya yakın olduğunu, saat ne kadar erken olsa da, havanın sıcaklığından anlaşılıyordu. Jimin'in huysuzça:
"Hava çok sıcak." Sıcak kelimesinç uzatıp söylemişti. Bir yandan kruvasının yiyiyor, bir yandan ise kravatını gevşetiyordu. Jimin poşetten bir kruvasan daha çıkarıp Jennie'ye uzattı fakat Jennie kabul etmemişti. Jimin eğer o yemezse, kendisinin de yemeyeceğini söyleyince kabul etmek zorunda kalmıştı.
...
Jimin sürekli Jennie'nin yanakları ile oynuyor, onu kızdırıyordu. Jennie ise Jimin'in eline hafifçe vuruyordu. Fakat bu pek işe yaramıyordu çünkü Jimin Jennie'nin kızmasından hoşlanıyordu.
Jennie en sonunda dayanamayıp, Jimin'in yanaklarını sıkmaya başlamıştı. Ortaya komik bir görüntü çıkıyordu. Bu sefer Jennie Jimin'i kızdırmaya başlayınca Jimin durmadan mızmızlanmaya başlamıştı. Jennie ise buna karşılık kulağındaki cihazı çıkarmıştı. Bu ise Jimin'i çıldırtmaya yetmişti.
Jimin en sonunda dayanamayıp susmuştu. Jennie ise cihazı takmış, ellerini yanaklarından çekmişti. Ders zili çalınca önlerine dönmüşlerdi.
Ders İngilizce'ydi. Öğretmen oldukça tatlı bir kadındı ve Jennie'ye olabildiğince destek oluyordu. Jimin'in ise İngilizce'de iyi olduğunu kesin olarak söyleyebilirdik. Soruları kolayca yanıtlıyordu. Jennie'ye gelirsek bu derse girmesi ona kalsa saçmalıktı. Çünkü konuşamayacağı bir dili neden öğrenmeliydi ki?
Jennie ise testlerde iyi puanlar alıyordu. İngilizce'den yana pek sıkıntısı yoktu.
"Sizden bir proje istiyorum. Bir ülke seçeceksiniz ve o ülkeye özgü kıyafet ve nesneler getirmenizi istiyorum. Ülke hakkında araştırma yapacaksınız ve burada anlatacaksınız. Seçtiğiniz ülkenin kullandığı dilden bir kaç kelime öğrenirseniz çok güzel olur. İsteyen kişi, istediği arkadaşı ile ortak olabilir. Dersin sonuna kadar seçtiğiniz ülke ve arkadaşınıza karar verin lütfen. "
Jennie Jimin ile yapmak istiyordu fakat Jimin belki başka birini-
Düşüncelerini yarıda kesen tanıdık ses ile Jennie eğidiği başını kaldırdı.
"Birlikte yapalım mı?"
Jennie yüzüne yerleşen gülümseme ile Jimin'e baktı ve hızla kafasını salladı.
"Eve gittiğimiz zaman mesajlaşalım olur mu?"
...
ördekdudak:
jen?
kedisurat:
çevrimiçibir fikrin var mı?
ördekdudak:
aslında ben de sana soracaktım
bu soruyu :/
ŞİMDİ OKUDUĞUN
a silent voice ↬ jenmin
Fanfic❝ Duyamamak, en acıtan konuşamamak. Duyabildiğin ve konuşabildiğin için yaptığın zorbalık. Aşık olduğu için acı çekmek.❞ ↬başlangıç: 300720 ↬bitim: ? jenmin ✓