HYUNJIN POV:
"Hyunjin~~" ni mesti tak dapat tido ni.
"Hmm" mata aku masih dipejamkan.
"Nak peluk boleh?" Aku tersenyum gembira. Lahai bukan senang heyjun nak bermanje dengan aku huks.
Kita anggap hari ini hari bertuah aku oyeah ! .
Aku pusingkan badan menghadap heyjun.dan tersenyum manis.
" Boleh , meh sini " dengan senyuman di bibir heyjun rapat dengan aku.tapi tak sempat dia nak peluk.tiba tiba je
PAP !
Seluruh rumah ni blackout.
"AHHHHHHH!!" takut punya pasal heyjun peluk aku erat. Nak kate hangat. Hotak kau lah ! Dia punya peluk tu macam aku terbelit dengan ular sawa.
Bapak oi ! Nak lemas aku di buatnya dia peluk aku tu !!
"Ark j-jun s-say-ang j-ngan pe-peluk ke-tat sa-ngat " aku usap belakang dia perlahan bagi menenangkan istiri aku yang penakut sorang ni.
"Eo? , kuat sangat ke? " aku dah rasa pelukan di lepaskan dan cepat cepat aku tarik nafas.
Lepas reda. Aku bangun dari baring nak keluar pergi ruang tamu untuk jenguk miki. Kucing tu kecik lagi mesti lari litang pukang punyalah dekat ruang tamu tu.
Mase lepas habis tengok tv tadi memang dah dengar lah bunyi kilat. Tapi tak kuat sangat sampai boleh blackout.
( meh author tungjok gambar miki )
( ni lah miki ! Comel siut !! lahai author un tergoda )
"Nak pergi mane ?" Baru je nak bangun. Heyjun tarik baju aku.
"Nak pergi ambik miki " heyjun angguk dan baring semula. Tapi tak sampai 10 saat dia bangun balik.
"Emm berape lame eyh nak tunggu elektrik ni akan ade? Panas pulak "
"Molla , kita tunggu je tak lame pun " aku menyerabaikan rambut heyjun baru aku jalan pergi ruang tamu.
Sampai ruang tamu aku bukak flashlight kat iphone aku. Dan cari miki. Aku tekejot.punya lah kuat kilat tadi miki sikit pun tak terjaga. uish kucing aku memang power !
Dan aku anggkat dia pergi bilik.
Aku tutop pintu bilik.masa tu jugak elektrik dah ada balik. Lega aku , nasib tak lama.
✾✾✾
Aku terjaga sebab sebelah aku takde heyjun. Aku bangun dari baring dan nampak heyjun tengah paking barang untuk esok.
Miki? Tak yah risau yang tu aku hantar dia pergi vet je.
"Eo dah bangun , pergi lah mandi dulu lepastu kita makan sama - sama " aku angguk dan terus capai tuala.
Lepas mandi aku turun bawah. Heyjun ade kat dapur tengah potong sayur. Oyeah peluang keemasan untuk aku bermanje dengan istiri yah hoo !
Perlahan lahan aku pergi dekat heyjun.dan peluk pinggang dia.kepala aku letak dekat bahu.
"Kamchagiya ! "(?)
Aku ketawa kecil.
"Yah ! Awak ni kan , lepaskan saya lah nak masak pun tak senang "
"Jadi? Buat lah senang.masak simple je" aku ketawa lagi.
"Ish ! Lepas lah " bentak heyjun.aku peduli hape yiok !
"Tak...nak " aku ketatkan lagi tangan aku bila dia pegang tangan aku untuk lepaskan.
"Alaaa saya nak peluk awak pun tak boleh ke? Semalam awak yang peluk saya , pagi ni bagilah saya pulak peluk awak "
"Ishh yelah yelah " haaa ni makin sayang ni au !
Wangi betol rambut wife aku ni.
"Lepas sekejap boleh ?" Aku geleng.
"Tanak."
"Ark ! Sakit sakit ! " terus pelukan di lepaskan. Sampai hati dia cubit perut aku hiks.
"Ish tolong lah saya ni asyik duk peluk je.ambil sup ni bawak pergi dekat meja makan "
________________________________________
Cucuet apekah?
Makin merapu je citer ni yak woh !
Author skip sampai pulau jeju ok !
Sayang readers muah !
Tahu kenape author guna kucing tak guna angjing hyunjin bela tu? Eheh nak cakap tak suka angjing suka sikit ii tapi author jenis takot dengan haiwan lain kucing je author berani ").
YOU ARE READING
𝚕𝚘𝚟𝚎 𝚂𝚝𝚘𝚛𝚢 :ℎ𝑦𝑢𝑛𝑗𝑖𝑛🔒💘
Fanfictionᴋɪsᴀʜ ᴄɪɴᴛᴀɪᴋ - ɴᴀᴋ ᴛᴀʜᴜ ʙᴀᴄᴇ ʟᴀʜ sᴇɴᴅɪʀɪ - ʜᴀᴍʙᴀʀ ᴛᴜ ᴍᴇsᴛɪ ᴀᴅᴇ ɴɢᴇʜ -