Heyy sis dah kembali gaes !! Tak lama pun kan aku tak update so moh lerr aku update
____________________________________'TAP TAP TAP'
Seorang perempuan yang berpakaain seksi dan memakai cermin mata hitam keluar dari teksi. Dia berdiri di hadapan bangunan tinggi.
"I tadang sayang" perempuan itu sempat tersenyum sinis seketika
Dia melangkah masuk dan pergi ke arah kaunter pertanyaan.
"Excuse me , boleh I tanya bilik ceo hwang hyunjin dekat mana?" Soal perempuan itu dan membuka cermin mata hitam yang di pakainya.
"Ouh puan dah sampai.bos dah lama tunggu puan di biliknya.jom saya tungjukkan" pekerja itu keluar dari kaunter. Mereka berjalan menuju ke bilik hyunjin.
"Ini dia bilik bos.kalau tak ada apa apa saya pergi dulu"perempuan itu menganguk dan terus masuk ke dalam bilik hyunjin tampa mengetuk dahulu.
"Hai"sapa perempuan itu
"Ouh hai.duduklah"
"So kita bincang pasal hotel tu"hyunjin terus mencari fail² yang menepatkan fail pasal hotel.
"Alah rilex lah dulu I baru je sampai ni.makan dulu jom." Perempuan itu menyetuh tangan hyunjin.lantas hyunjin menarik tanganya semula.
"Sorry heejin kita perlu buat ini secepat mungkin aku taknak terhegeh² and jangan nak gatal dengan aku.kau ingat aku tak tahu kau nak buat sesuatu untuk aku?bukan stakat company ni je kau datang sini mesti ada rancangan lain kan?" Soal hyunjin dengan sinis.
Perempuan atau lebih kepada seo heejin terdiam selepas mendengar ayat hyunjin itu.
"So dari mana nak mula hum" heejin menongkat dagu memandang hyunjin dalam hati sudah banyak rangcangan untuk dapatkan hyunjin sebagai miliknya.
Dia sudah tahu yang hyunjin berkahwin dengan kim heyjun. Heejin datang sini pun bukan sebab urusan tentang hotel. Dia datang sebab nak tuntut hak dia itu sahaja.
"Oke. Pekerja aku dah bagitahu hari tu dalam talian yang kita akan bekerja sama untuk buat hotel ni dekat gangnam so aku nak kau buat dengan cekap jangan ambil kesempatan untuk ngorat aku ke ape." Heejin tersentak seketika. Dia hanya tersenyum.
"Alraight. I akan buat dengan cekap oke" heejin memerhatikan pergerakan hyunjin. 'Don't worry kau akan jadi milik aku jugak nanti' bisik hati heejin.
***
HYUNJIN POV
Bukak je pintu anak aku terus peluk aku erat
"Eh eh yujin papa busuk lahh"
"Mana ada papa wangi jelah.papa nak dukung"
(Well yujin ni belat tau aku taknak buat loghat belat nanti tak faham pulak hshshs)
"Eyy anak papa ni comel betol" aku mencubit pipi yujin.
"Appo..yujin kan anak papa ofcourse lah yujin comel" ehh sempat pulak dia ni.
"Haaa yelahh. Mama mana?"aku mendukung yujin dan bawanya ke ruang tamu.
"Dekat dapur.mama tengah masak makan malam"
Haaa moh kita kacau mama hehehhe
"Yujin duduk sini eh maen dengan miki oke? Papa nak pergi dapur."
"Arraseo papa" aku terus pecut pergi dapur
Perlahan lahan aku mendekati heyjun.alamklumlah dia membelakangi aku. Aku terus peluk heyjun dari belakang.
"Opocot"
Aku tergelak.
"Yah awak ni terkejut saya tau"
"Heheh.awak masak ape tu."
"Masak biasa² je.ishh lepaslah awak busuk tau tak lemas saya" aku hanya buat tak tau. Aku peluk dia erat. Kalau boleh aku taknak lepaskan dia.
"Penat ke" soalnya lepas pelukan di lepaskan.
"Umm" aku duduk di meja makan sambil lihat isteri aku.
Dia tersenyum dan hampiri aku.
"Alalalalala kesian suami saya ni.nak air?"
Aku angguk. Heyjun membuka peti sejuk dan ambil air masak dan cawan. Kemudian dia duduk berhadapan dengan aku sambil tuangkan air masak.dia hulurkan kepada aku air tu.
Fuhh lega rasanya.
Heyjun pandang aku dari tadi.
"Kenapa padang saya macam tu?"
"Emm mybe rindu?" Aku tersenyum
"Eyerr.emm btw yujin tak bosan ke?"
"Bosan? Maksud awak? Yujin dah ada banyak mainan lepastu ada miki dengan kkami lagi..yujin tak pernah bosan pun"
Haihh isteri aku ni..
"Bukan tuu laaa..takkan yujin taknak adik?"
"Ishh gatal" heyjun kemudiannya bangun dan berjalan pergi ruang tamu tinggal aku kat dapur.
"YUJIN KAMU NAK ADIK TAK!!!"
"HWANG HYUNJIN DIAM LAH"
___________________________________
Soo game dah start!!
Well straykids dah keluarkam trailer aaaaaa author naaa jerit ni hshshshshshs
Oke dah maleh gue nak merapu
Tekan bintang tu ye gaess !!
YOU ARE READING
𝚕𝚘𝚟𝚎 𝚂𝚝𝚘𝚛𝚢 :ℎ𝑦𝑢𝑛𝑗𝑖𝑛🔒💘
Fanfictionᴋɪsᴀʜ ᴄɪɴᴛᴀɪᴋ - ɴᴀᴋ ᴛᴀʜᴜ ʙᴀᴄᴇ ʟᴀʜ sᴇɴᴅɪʀɪ - ʜᴀᴍʙᴀʀ ᴛᴜ ᴍᴇsᴛɪ ᴀᴅᴇ ɴɢᴇʜ -