Notă autoare <3
Înainte să citiți vreau să vă anunț că unele chestii s-au schimbat de la prima publicare.Cartea va fi scrisă din perspectiva autoarei cum a fost cartea și atunci.Tot ce se întâmplă în carte e pură ficțiune.
Bucurați-vă de lectură și sper din tot sufletul că o să vă placă.-Yoora ținta se apropie de tine.o putea auzi pe June cum o atenționează în cască.
Se apropie de chioșcul de la colțul blocului unde se afla ținta.Se vedea că nu vroia să fie observat,dar probabil arma pe care o avea cu el îl dădea de gol.
-Yoora,îndepărtează-te nu e momentul.Ținta se apropie de un copil.Echipa Alpha de pe acoperiș îl are în vizor.
Dacă avea să ia și acel copil,nu era primul pe care îl răpea.Ținea mâna pe pistol și privea de la distanță până când observă cum acesta începe să ducă copilul spre mașina lui.
-June,am să mă apropii acum ținta e în mișcare!începe să alerge spre bărbat și imediat ce se apropie de el ridică arma.Poliția din Seul,Kim Se-hun,. ești arestat pentru răpire și trafic de carne vie.
O nouă reușită pentru Lee Yoora.Echipa Alpha se apropie de bărbat și îl iau cu ei în timp ce Yoora are grijă ca mica fetiță să ajungă la familia ei.
Îi simțea lipsa după atât de mult timp,
dar probabil ea ar avea nevoie de o introducere.Lee Yoora fiica a doi traficanți de arme.De când era mică știa că viața ei avea să fie complicată și așa a fost să fie mai ales acum câțiva ani când a trebuit să aleagă între mii de vieți și un singur suflet cel care îi era cel mai drag.Ajunge înapoi la secția de poliție și imediat ce intră înauntru toată lumea a început să o aplaude.Misiunea pe care avut-o acum a fost mai grea decât oricare alta cu care avuse de a face până acum.
-June,rapoartele sunt gata o să închid cazul după audierea lui Kim Se-hun.
Ceva era puțin ciudat și nu doar la starea lui June ci și a lui Soo-Min și a celorlalți angajați.Nu vroia să pună întrebări pentru că avea să afle singură ce se întâmplă.
-Toată lumea a făcut o treabă bună astăzi.le spune înainte să intre în biroul ei și să tragă jaluzelele care puteau să îi ofere puțină intimitate.
Nu recunoștea,dar zilele erau tot mai grele.Simțea tot mai tare nevoia de ajutor și faptul că nu a îndrăznit să își denunțe părinții până acum o făcea complice.
Nu avuse multe minute de liniște,
deoarece în afara biroului pe holul cel mare se auzeau țipete și orice țipete se auzea chiar numele ei.Fata își luă arma de pe birou și ieși pe holul cel mare.Vedea oameni care se ascundeau și alții care încercau să discute cu o persoană.Încerca să își facă loc prin mulțime unde putea să vadă o femeie.
-El m-a trimis aici.Nu știam ce să fac a spus doar că dacă nu veți coopera să apăs pe buton.
-E ok,o să rezolvăm asta.Nu vrei să faci asta știu că ești o persoană bună.
O să mă apropii încet de tine și o să--NU.......el a spus că nu am voie să o dau jos.Am încercat să fug dar a fost în zadar.Ne vede pe toți!
Se uita în jurul ei și vedea agenți care ridicau armele spre ea și alți angajați care se ascundeau în birouri sau după obiecte mai mici sau mai mari.
-NIMENI NU ARE VOIE SĂ IASĂ DIN CLĂDIRE PÂNĂ EA NU VINE CU MINE!
femeia striga și era mai mult un țipăt de ajutor.-Toată lumea să lase armele jos acum!
Nu plec nicăieri voi face doar câțiva pași în spate.se trage lângă June și îi șoptește la ureche.-De cât timp ai nevoie să oprești camerele de supraveghere?
-Chiar dacă le opresc bomba tot va exploda dacă nu respectăm planul.
Yoora ai undeva la 30 de secunde înainte să explodeze bomba pentru a tăia firul care să o dezamorseze.-Ai un minut să le oprești dacă nu reușești taie tot curentul din clădire.
June dă din cap aprobator și se retrage din mulțime.Yoora se apropie din nou de victimă și încearcă să comice cu ea,dar era prea greu.
Vedea chipuri cunoscute care acum erau mai speriate ca niciodată.Ea simțea exact același lucru,dar trebuia să gestioneze totul cu cap.
-Totul o să fie bine.Mă voi apropia încet de tine și o să te ajut.E ok?
-Dacă murim?
-Hey,uită-te la mine!Nu o să moară nimeni astăzi.Tu o să te întorci acasă cât ai zice "pește".
Se apropia încet și cu pași mici până când cronometrul de la bombă mergea tot mai repede.Taie firul cât de repede poate apoi o trage departe de mulțime.
-Ești bine.Ai scăpat,lasă-mă să dau vesta jos de pe tine.Ești în afara oricărui pericol.
Pericolul trecuse și toți s-au adunat în jurul lor.Fata a fost ajutată de un echipaj în timp ce Soo-Min și June patrulau clădirea.
-Ați găsit ceva?
-Nu,dar aparent șeful nu ne-a lăsat să trecem prin biroul lui.Yoora,știu că nu putem să îi încălcăm regulile,dar a fost o bombă aici și el e cel mai suspicios.
-Mă rog,am auzit că secția a făcut angajări noi.Cineva nou care o să apară în echipa noastră?
-Nu cred și sincer nu tu erai cea care nu vroia un partener pe teren.
-Și încă nu vreau,dar cineva în echipă nu strică mai ales pentru cei de aici.
Acum cine vine la un pahar de Soju?După două sticle de Soju Yoora și June erau deja amețite,iar Soo-Min încerca doar să le scoată afară din restaurant.
-Aveți nevoie de ajutor?se aude o voce din spatele lor.
CITEȘTI
VAGABOND||Bang Chan
ActionȘi-a promis că nu va urma meseria tatălui ei de a fi asasin,dar când nu se așteapta mai puțin aceasta are cea mai importantă misiune din viața ei.Cea care o poate conduce la titlul de șef al secției de poliție,iar atunci când un glonț te poate omorâ...