6.Poate nu doar colegi

110 16 27
                                    

Chan și Yoora trec destul de repede de securitate cu ajutorul lui Chan care fără să stea pe gânduri poartă toate conversațiile în engleză pentru a nu trezi suspiciuni.Îi era greu să se concentreze în unele momente,fiind fascinată de el sau cel puțin de Christopher,personajul care era în acea seară.

El încerca din răsputeri să nu își încalce promisiunea față de ea,în timp ce Yoora își dorea să îl aibă pentru ea,doar la această petrecere.Făcuse parte din multe misiuni,dar nici una nu implica trafic de droguri,cât și de fete.Era dezgustată de toate animalele de acolo,care ar trebui numiți bărbați.

Stătea aproape de ieșire în timp ce Chan era la baie.Nu au primit niciun semnal până acum,dar ceva era nelalocul lui.

-Emma,chiar fata pe care o căutam!unul dintre bărbații pe care îi cunoscuse înainte apare în fața ei.Ce părere ai despre petrecere?

-Trebuie să recunosc e chiar surprinzătoare,dar unde sunt celelalte lucruri despre care vorbește lumea?se juca cu părul ei vrând să pară inocentă ca și când pistolul de sub rochia ei nu arăta opusul.

-Of,draga mea, sunt lucruri pe care voi femeile nu le înțelegeți.Aici doar adunăm bani,iar tranzacțiile se fac departe de ochii lumii.acesta îi ia mâna și o sărută încet.O femeie ca tine ar putea avea o mare influență în acest domeniu, lângă persoana potrivită.

-Asta trebuie să fie o propunere?spune și începe să râdă în timp ce brusc își scoate briceagul din geantă și îl înjunghie în stomac.

Trece pe lângă el,îl apucă de umeri și îl târăște în baie unde Chan se spăla pe mâini.

-Bănuiesc că am ratat destul de multe,draga mea.

-Termină cu actoria!Tipul e aproape mort și eu sunt determinată să scot toate fetele astea de aici, pentru că nu merită o viață ca asta.Sun-o pe Soo-Min și spune-i că avem nevoie de întăriri, iar tu scoate câte fete poți de aici.

-Nu te voi lăsa singură aici!

-Acum nu eu sunt importantă ci zecile de fete pe care trebuie să le salvăm.Am lucrat în domeniul ăsta destul de mult încât mă pot apăra singură.scoate briceagul din bărbat și își face două tăieturi în rochie pentru a se putea mișca.

Chan nu mai zise nimic și ieșise pe ușă înainte ca Yoora să mai zică ceva.Era cu gândul la Yoora, știa că se poate apăra,dar ceva din el nu putea lăsa acel gând deoparte.Ajunse la una dintre camerele unde credea că se află fetele.Înainte să intre își scoase pistolul,apasă pe clanță și imediat ce deschide ușa găsește cel puțin 15 fete care erau pline de vânătăi și haine rupte.

-Nu vă speriați, mă numesc Bang Chan,lucrez cu poliția din Seul.Câte sunteți în total?

-Câte vezi aici.spune una dintre ele.

-O să stau aici cu voi până când vin întăririle.Astăzi o să fiți din nou libere.încearcă să le zimbească deși imaginea din fața lui îl zdrobea.

Yoora se plimba acum prin sală încercând să găsească o ieșire pentru acele fete,dar trecând atât de repede prin mulțime abia reușise să vadă o figură familiară.

-Yoora,mă auzi?se aude din casca ei.Chan le-a găsit pe fete,iar noi încercăm să intrăm în clădire.

-June,cred că l-am văzut pe Jong-Suk.Nu știu dacă e el și acum a dispărut.

-Yoora,e momentul să găsești adăpost până intrăm.Yoora,spune-mi că m-ai înțeles?

-Da, te-am auzit.

Fuge înapoi în baie, unde bărbatul era deja mort.După câteva minute focurile de armă încep să se audă,iar atunci când ultimul foc se aude atât Yoora,cât și Chan ies afară.Fetele erau conduse pe rând afară în timp ce Chan încerca să le spună că vor fi în siguranță.

-Te uiți la el ca și cum te-ai îndrăgostit,Yoora.Soo-Min o surpinde pe Yoora.

-E diferit,Soo-Min.El,pur și simplu prezența lui mă face să mă simt în siguranță.imediat ce își termină propoziția Chan se întoarce spre ea și zâmbește și ea face exact la fel.

Yoora merge către el și îl îmbrățișează,iar Chan rămâne puțin șocat înainte să o strângă în brațe,dar era diferit.De această dată o ținea în brațe și simtea că o protejează,că în brațele lui era în siguranță și că vor fi împreună ca și parteneri și poate mai mult cândva.

-Când am văzut acele fete m-am gândit la familiile lor și cât de mult își doreau,probabil, ca fiicele lor să fie în viață, iar eu mă uit acum la tine și îți înțeleg suferința și dorința ca fratele tău să fie în singuranță.

-Voi continua să îl caut,chiar dacă îmi va lua toată viața.

-Iar eu voi fi acolo la fiecare pas,împreună,exact ca o echipă.Acum e timpul ca tu să mergi acasă pentru că a fost o zi lungă.Vrei să te conduc?

-Nu ai avea unde să mă conduci,Chan.Când părinții mei au fost arestați s-a pus sechestru pe casa noastră,deci probabil o să îmi iau o cameră la un hotel.

-Poți dormi la mine acasă,dacă e ok pentru tine.Am destule camere pentru oaspeți și casa e mereu goală.o spunea puțin rușinat.

-Mi-ar prinde bine,măcar până îmi voi găsi un apartament luna asta.

Cei doi dau ultimele declarații înainte să plece la casa sa.Era destul de modestă,dar avea multe detalii elegante pe dinafară,dar și înăuntru.Chan o conduce la camera de oaspeți care era destul de deschisă ca și paletă de culori.

-Ai gusturi destul de bune.

-Mulțumesc,cred.Baia de oaspeți e în cameră și dacă vrei după ce te schimbi și dacă vrei faci un duș te aștept jos la masă.Azi gătesc paste,dacă ți-e foame.

Yoora doar dă din cap,iar după ce Chan închide ușa în urma lui fata intră direct la duș pentru a se revigora puțin.Își ia o pereche de pantaloni lejeri și un tricou pe care îl avea cu ea.Mai aruncă încă un ochi prin cameră înainte să coboare la parter unde Chan pregătea pastele.

-Miroase incredibil!îi spune în timp ce intră în bucătărie.

-Asta e specialitatea mea.Am învățat să le fac când am avut o misiune în Italia.

-Sunt destul de geloasă pe tine.Ai avut o slujbă în care ai putut călătorii.În schimb eu am fost mereu aici,m-am ocupat de treburile celor incompetenți.

-Nu aș spune că e așa de rău,până la urmă lucrezi cu mine acum.Oricum ești o persoană destul de complicată.Ar trebui să iei câte o pauză.Eu asta fac și de obicei merge destul de bine.

-Până tu mă plictisești cu discuțiile tale, vreau să știu unde ți vinul?

-Am pus deja unul pe masă,dar poți lua niște pahare din dulapul de acolo. și îi face semn spre dulap.

Se întinde puțin pentru că nu ajunge,dar chiar înainte să le apuce Chan apare în spatele ei și le apucă.Îi simțea respirația pe spatele ei și degetele mâinii sale care au trecut subtil pe coapsa sa.Se întoarce repede,dar distanța dintre ei era destul de mică.

-Ceva îmi spune că paharele acelea au fost puse acolo cu intenție.îi spune ea.

-Poate că a fost puțin strategic.îi spune el și o trage mai aproape astfel încât erau lipiți unul de altul.

-Și cum decurge planul tău mai departe?îl întreabă ea.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jun 07, 2022 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

VAGABOND||Bang Chan Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum