וכך קרה אני ולואי הלכנו לישון ביחד באוהל ואני לא מתכוון כל אחד בשק שניה לבד אלא ביחד אחד בתוך השני.
בהתחלה לואי לא רצה כי הוא פחד שיראו אותנו ככה אבל בסוף הוא מצא את עצמו מהר מאוד בתוך זרעותיי.כל הלילה דיברנו וצחקנו בשקט כדי לא להפריע לבנים וגם אתם יודעים התנשקנו המון זמן כל כך שכואבות לי השפתיים אבל אני אמשיך גם אם הם יפצעו כי אין דבר בעולם שאני אוהב יותר מלנשק את השפתיים של לואי.
אני לא יודע מה אנחנו או איך לואי מגדיר אותנו והאמת שאני בעצמי לא יודע.
אני מתרגש שאני לידו, הבטן שלי מתהפכת שהוא מתקרב אליי וכל גופי מתמוטט שהוא מניח את השפתיים שלו עליי כל כך בעדינות ובתמימות.שהוא שר אני מקבל המון צמרמורות בגוף, יש לו את הקול הכי יפה ששמעתי ואני רוצה שהוא ימשיך לשיר בשבילי.
אני אוהב את העניים שלו, את הקול שלו, אני אוהב את המגע שלו כל כך.
אני אוהב או-"על מה אתה חושב?" לואי שאל קוטע את מחשבותיי הסתכלתי עליו ונישקתי אותו נשיקה קטנה על השפתיים.
"עלייך" אמרתי וכתגובה לואי ציחקק והסמיק
"גם אני חשבתי עלייך האזה" לואי אמר והידק את החיבוק שלו בגופי.
אני כל כך אוהב שהוא קורא לי כך.
מאז הוא ומתמיד הוא הדביק לי את שם החיבה הזה כמו שאני קורא לו לו.הבטתי בו לתוך עיניו הכחולות והרגשתי שלווה כך אני והוא ביחד מחובקים אחד בשני, מחזקים אחד את השני חזק כך שאף אחד מאיתנו לא יברח.
ליטפתי את פניו והנחתי את שפתיי על שפתיו, הנעתי את שפתיי על שפתיו והוא המשיך את הנשיקה לא מוכן לעזוב את שפתיי.
שיחררתי את שפתיי אך לואי אחז בעורפי ומשך אותי אליו ונישק אותי קצת באגרסביות.
ואיך אני אוהב שהוא לא מוכן להפסיק לנשק אותי.
נכנסתי עם לשוני אל שפתיו ולואי פתח את שפתיו מאשר לי להיכנס.הנשיקה הייתה כמו מלחמה על שליטה כל אחד מאיתנו נלחם על השליטה אך בסוף לואי נכנע ונתן לי את השליטה.
עזבתי את שפתיו וירדתי לצווארו מנשק בעדינות יורד ועולה עד שאני מוצא את הנקודה שלו ונישקתי אותה חזק, שומע אל לואי נושם באטיות ואנחות יוצאות מפיו."ה-ארי" לואי גנח את שמי בשקט וזה היה היה הדבר הכי יפה ששמעתי בחיי, ובא לי כל כך לשמוע אותו צועק את השם שלי אבל אני לא ממהר איתו ולא רוצה להלחיץ אותו ואני יודע שהוא לא מוכן לכן הפסקתי לנשק את צווארו והרמתי את ראשי אליו ונישקתי את שפתיו בפעם אחרונה להיום.
"נלך לישון לו כבר מאוחר" אמרתי רואה את פניו האדומות מהנהנות לכיווני.
"כן נלך לישון" לו אמר והסתובב ואני ישנתי לצידו כורך את ידיי סביב גופו מצמיד אותו אליי ומחבק אותו.
YOU ARE READING
Your Touch- L.S ✔
Romanceאווקי אתה רוצה לדעת מה הפאקינג בעיה שלי הארי?? "כן אני רוצה לדעת " הארי אמר מתקדם כמה צעדים אליי. "הבעיה שלי היא אתה אוקי!" הארי הביט בי לא מבין מה אני רוצה. "הבעיה היא שאני מקנא, בכל מה שנוגע אלייך אני שונא שמקס קרוב אליך אני שונא שאתה והוא ביחד...