"מהההה??" נייל צעק מניח את ידיו על פיו שנפתח בהלם מסתכל עליי ועל הארי בתדהמה.
הבטתי בהארי בוחן את תגובתו על ההלם של נייל כי סיפרנו לו שאנחנו ביחד."לא אני פשוט לא מאמין" נייל אמר עדיין עם פה פעור.
אני לא יודע איך לפרש את תגובתו. הוא שונא את זה או שהוא פשוט בשוק כי הוא מביט אני ולא אומר דבר זה נראה כיאלו הוא מריץ במוחו דברים.
אני והארי הסתכלנו עליו מוזר."נייל אני יודע שזה מ-" באתי להסביר את עצמי אך נייל קטע אותי
"ידעתייייי אני פשוט ידעתי" נייל אמר קם מהספה ומצביע עלינו.
"מה?" מלמלתי.
"שאותו יום שישנתם ביחד אני חשדתי, אני כל כך מאושר" נייל אמר וחיבק את שתינו יחד, הבטתי בהארי בחיוך והוא החזיר לי חיוך.
"כיאלו לא חשבתי שבאמת אתם ביחד, סתם חשבתי בראש כי נראתם קרובים כל כך אבל ואוו זה אמיתי" נייל המשיך להסביר בחיוך וחיבק אותנו הפעם בנפרד.
לפתע פניו השמחות נהפכו לרציניות בשנייה והוא התיישב על הספה מולנו משלב את ידיו זה בזה ופוצה את פיו ומתחיל לדבר.
"טוב אני לא צריך להגיד לכם איך מתנהגים אחד לשני נכון?" נייל שאל.
גיכחתי ובאתי לומר "נייל אתה לא צר-"
אך נייל קטע אותי " כן אני צריך!"
נייל הביט בהארי "אתה מתנהג אליו יפה שומר עליו מכל משמר ולא נותן לאף אחד לפגוע בו. זה ברור?!"
"נייל א-" הארי בא לומר אך שוב נייל קטע אותו.
"זה ברור?" נייל שאל שוב
הארי נכנע אנחה יצא מפיו ואמר "כן"
נייל הנהנן עדיין עם פנים רצניות ומסובב את פניו אליי, אני מודה שנבהלתי הוא בחיים לא רציני כך.
"לואי גם אתה את מבטיח להתנהג אליו יפה ולא לפגוע בהארי?" נייל שאל.
הבטתי בו ושתקתי כי ידעתי שאני הולך לפגוע בו כל כך חזק שאני לא יודע אם הוא יסלח לי אי פעם אני מסתיר ממנו סודות איזה חבר אני שאני כך משקר לו כל פעם.
אני פשוט אדיוט!"לואי?" הארי קטע את מחשבותיי והבטתי בו שאמרתי
"כן אני מבטיח" שוב פעם משקר לא רק להארי ולנייל גם לעצמי.
"מעולהה אני אוהב אתכם כל כך" נייל אמר וחיבק אותנו בפעם השלישית. הפעם שהבטתי בהארי לא היה חיוך ולא דבר היו לו פנים מתוסכלות ואני יודע שזה בגללי הוא חושב יותר מידי, הוא חושד בי וזה לא טוב.
אני יודע שיגיע הזמן שאני אומר לו כי זה הזמן שאנחנו נהיה שבורי לב.נייל התנתק מאיתנו כי הפלאפון שלי צלצל הבטתי בפלאפון רואה שזו אלינור.
קמתי מהספה "אני שנייה בא יש לי שיחה" אמרתי ויצאתי מהחדר עונה לפלאפון.
YOU ARE READING
Your Touch- L.S ✔
Roman d'amourאווקי אתה רוצה לדעת מה הפאקינג בעיה שלי הארי?? "כן אני רוצה לדעת " הארי אמר מתקדם כמה צעדים אליי. "הבעיה שלי היא אתה אוקי!" הארי הביט בי לא מבין מה אני רוצה. "הבעיה היא שאני מקנא, בכל מה שנוגע אלייך אני שונא שמקס קרוב אליך אני שונא שאתה והוא ביחד...