פרק 22

2.2K 151 218
                                    

לאחר המון זמן נסיעה סוף סוף הגענו למלון, כולנו מותשים ועייפים לכן כל אחד התפזר לחדר שלו לישון לקראת מחר להופעה שיש לנו.

אני כבר רוצה שיגיע מחר אני כל כך התגעגעתי להרגשה על הבמה, את האנגריות שיש בתוכי שאני מופיע.
זה מסיח אותי מכל הדברים שמעסיקים את מוחי והדברים הרעים שנמצאים בחיי.
לא דיברתי עם אמא שלי המון זמן אני כזה דפוק אני צריך לשאול אותה מה שלומה.
פתחתי את הטלפון מחייג לאמא שלי, מחכה שהיא תענה אך היא לא עונה לי.
התקשרתי שוב מהלחץ אבל היא לא ענתה וזה עבר למושיבון הקולי.

אז החלטתי להשאיר לה הודעה, אולי היא עסוקה אז שתחזור אליי שהיא יכולה.

"אמא התקשרתי לשאול מה קורה אבל לא ענית תחזרי אל-" הפסקתי לדבר כי ראיתי פנים שלא רציתי לפגוש, אלינור יושבת ליד הדלת מלון שלי מחכה לי.

"תחזרי אליי" אמרתי בסוף מעורר את תשומת ליבה של אלינור שהבחינה בי היא קמה מהרצפה ובאה אליי.

"לואי התקשרתי המון פעמים, למה לא ענית?" היא אמרה מביטה בי במבט מאוכזב.

"אני באמת צריך לענות על זה?" שאלתי בגיחוך כי היא פשוט לא קולטת שאני לא רציתי אולי לדבר איתה.

"לואי תפסיק לכעוס אלי כ-" קטעתי את דבריה בצעקה.

"ממש לא אלינור את לא מאשימה אותי בכל זה, להזכירך לא עבר יום מאז שנפדנו, לעזאזל לא עבר יום מאז שאמרתי לך שאני אוהב אותך ואת הלכת למישהו אחר" אמרתי בכעס טיפה הרמתי את הקול כי לא יכולתי הייתי חייב שהיא תבין שזה פגע בי.

"לואי אני כל כך מצטערת, אני הייתי פגועה מכל הפרידה" היא השיבה מנסה לגרום לי להבין אותה

"אולי נכנס בפנים אני צריכה לדבר איתך" היא שאלה

"לא אלינור מה שיש לך להגיד תגידי עכשיו כי זו תהיה הפעם האחרונה"

היא הסתכלה עליי מהססת, מתלבטת איך להגיד לי את הדבר החשוב הזה שהיא הייתה צריכה להתקשר מאה פעמים.

"אני בהריון לואי,ממך" שמעתי את אלינור אומרת מביטה בי וממשיכה להסביר לי איך זה הגיוני שזה ממני אבל כבר הפסקתי להקשיב, היא בהריון ממני אני לא מאמין.

אני פשוט לא מאמין, הלב שלי נחת ופחד תפס את גופי, לא הייתי מוכן לזה אני לא מוכן להיות אבא לעזאזל.

והארי פאק הארי הוא לא ישאר איתי אם הוא ישמע מזה עד שהבנתי מה אני עד שהבנתי את מי אני רוצה אני מרגיש שהכל הולך לפח לאבדון.

לא דיברתי, שתקתי לא הוצאתי הגה מהפה כי לא ידעתי מה לומר לה. אני יודע שאני צריך לתמוך בה לעזור לה אבל עכשיו אני זקוק לשקט אני זקוק למחשבה להבין איך אני הולך לעשות את זה, איך אני הולך לספר להארי על זה, איך אני מספר לאלינור שאני גיי.

Your Touch- L.S ✔Where stories live. Discover now