EXO-Kai !!18+!!

426 4 0
                                    

Mint minden nap ma se volt sok dolgunk Kaijal ezért csak fetrengtünk.
Nagyjából 13óra lehetett az idő mikor Kai felém fordult és átölelt én meg elmosolyodtam és közelebb bujva hozzá átöleltem a derekát.
-Szeretlek-suttogta rekedtes hangon megtörve a nyugtató csendet.
-Én is-mondom még jobban mosolyogva miközben Kai mellkasába nyomtam a fejem amire elkezdte simogatni a hátam és a fejem majd hajammal kezdett játszani, másik kezével derekamnál fogva közelebb húzott magához és homlokomra puszilt majd orromra, arcomra, fülemhez majd mindenhol puszikkal borított be. Felkuncogtam hisz aranyosnak gondoltam de le is fagyott a mosoly az arcomról mikor szájon puszilt. Meglepődötten néztem fel rá miközben szét nyílt a szám viszont Kai nem engem hanem a számat bámulta amit hamar birtokba vett, óvatosan faltuk egymás ajkait mikor megnyalta az alsó szám ezzel némán kért arra hogy nyissam szét a szám hogy nyelve táncot járhasson az enyémmel. Meg is tettem, Kai nem sokáig szarozott át dugta nyelvét és erőszakosan csókolt amit nem bántam sőt... Élveztem és tartottam a tempót. Megfogva a vállaim hátamra fordított és felém kerekedett. Lassacskán elkezdte kulcscsontom és nyakam nyálas puszikkal be borítani és szívni mire egy kéjes nyögés hagyta el a számat.
-Kaihhh-sóhajtom félig nyögve a nevét mire válaszként egy morgást kaptam-akharlakh-mondom erotikusan majd fordítva helyzetünkön magam alá gyűrtem és nem éppen nyugodt állapota lévő alsó felére ültem mire beharapott szájjal és hátra vetett fejjel combomba kapaszkodva nyögött fel.
-Jhézushomh, énh ish akharlakh bhabyhghirlh-mondja szexy hanggal mire perverzen elmosolyodok és lerántva a pólót eldobom a szoba másik felébe és simogatni kezdem kockás hasát mire sóhajtozik majd lökök egyet csipőmmel és körözni kezdek ezzel is idegelve őt ott lent. Jól elszórakozok élvezettől káprázó arcán viszont ő hamar megunja és vissza fordítva az ágyra leveszi rólam a pólóm és a melltartom majd gyurni és szívni kezdi a melleim amitől ujjabbakat nyögök ezzel Kai-ba jobban felpezsdítve a vágyát amit ki is mutat hisz mire egyet pislogok már csak alsónadrágja van rajta rajtam meg semmi. Egyszerre vezeti fel kettő ujját miközben szívja a nyakam mire hátra bicsaklott fejjel tépek haja közé.
-AZTHA RHOHADTH-sikítok mikor Kai ollózni kezd bennem ujjaival aztán kihúzza az ujjait mire megkönnyebülve kifújom a bent tartott levegőt.
-Ennyire ne örülj baba most jön az a rész ami lehet fájni fog-mondja perverzen. Igaz voltunk már így együtt vele de kurva nagy méretét tekintve még mindig szokott fájni.
Fejem két oldalán megtámaszkodva hatol belém amire felsikítva hátába marrok. Megvárva míg megszokom méretét lassan mozogni kezd. Körülöttünk már forr a levegő miközben Kai egyre gyorsabban mozog és egyre mélyebbeket lök. Mikor eltalálta a g-pontom felsikítok az élvezettől mire rögtön tudja hogy oda célozzon. Pár lökés múlva elmegyek ezzel magammal rántva szerelmem is aki fáradtan dől le mellém.
-szherethlekh-mondja szorosan ölelve.
-énh is-mondom majd egymást ölelve alszunk el.

Kpop Imagines (Kérések; Nyitva)Where stories live. Discover now