First Date

1.8K 82 52
                                    

Amelia pov and in media above
April 21st 2019

I rolled over and landed on the floor.
"Got damn!" I whispered yelled. My back hit the cold wood floor.

I see Pearls ass sprawled out, the blankets and sheets tangled with her body.

She shot up and looked down.

"Omg are you okay?" She asked sorta awake. I saw the hickies that were planted on her neck. The events from last night came flooding in....

𝗙𝗹𝗮𝘀𝗵𝗯𝗮𝗰𝗸 𝘁𝗼 𝗹𝗮𝘀𝘁 𝗻𝗶𝗴𝗵𝘁......

"𝗜 𝗿𝗲𝗮𝗹𝗹𝘆 𝗹𝗶𝗸𝗲𝗱 𝘁𝗵𝗮𝘁." 𝗜 𝗰𝗵𝘂𝗰𝗸𝗹𝗲𝗱. "𝗪𝗮𝗻𝗻𝗮 𝗱𝗼 𝗶𝘁 𝗮𝗴𝗮𝗶𝗻?" 𝗜 𝗮𝘀𝗸𝗲𝗱. 𝗣𝗲𝗮𝗿𝗹 𝗻𝗼𝗱𝗱𝗲𝗱 𝗮𝗻𝗱 𝗼𝘂𝗿 𝗹𝗶𝗽𝘀 𝗰𝗼𝗹𝗹𝗶𝗱𝗲𝗱.

𝗚𝗼𝗱 𝗜 𝗹𝗼𝘃𝗲𝗱 𝘁𝗵𝗲 𝗳𝗲𝗲𝗹𝗶𝗻𝗴 𝗼𝗳 𝗵𝗲𝗿, 𝘁𝗵𝗲 𝘁𝗮𝘀𝘁𝗲 𝗮𝗻𝗱 𝘀𝗼𝗳𝘁𝗻𝗲𝘀𝘀 𝗼𝗳 𝗵𝗲𝗿 𝗽𝗶𝗻𝗸, 𝘀𝘂𝗰𝗰𝘂𝗹𝗲𝗻𝘁 𝗹𝗶𝗽𝘀.

𝗧𝗵𝗲 𝗴𝗲𝗻𝘁𝗹𝗲 𝘄𝗮𝘆 𝘀𝗵𝗲 𝗰𝗵𝗼𝗸𝗲𝗱 𝗺𝗲 𝗮𝗻𝗱 𝗵𝗼𝘄 𝘀𝗵𝗲 𝗵𝗲𝗹𝗱 𝗺𝗲 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝘀𝘂𝗰𝗵 𝗰𝗮𝗿𝗲, 𝗮𝘀 𝗶𝗳 𝗜 𝘄𝗮𝘀 𝗮 𝗽𝗼𝗿𝗰𝗲𝗹𝗶𝗲𝗻 𝗱𝗼𝗹𝗹.

𝗪𝗲 𝘀𝘁𝗮𝗿𝘁𝗲𝗱 𝘄𝗮𝗹𝗸𝗶𝗻𝗴 𝗯𝗮𝗰𝗸𝘄𝗮𝗿𝗱𝘀 𝗶𝗻𝗯𝗲𝘁𝘄𝗲𝗲𝗻 𝗼𝘂𝗿 𝗹𝗶𝗹 𝘀𝗲𝘀𝘀𝗶𝗼𝗻. 𝗠𝘆 𝗯𝗮𝗰𝗸 𝘀𝗹𝗮𝗺𝗺𝗲𝗱 𝗮𝗴𝗮𝗶𝗻𝘀𝘁 𝘁𝗵𝗲 𝘄𝗮𝗹𝗹 𝗮𝗻𝗱 𝗜 𝗴𝗿𝗼𝗮𝗻𝗲𝗱 𝗼𝘂𝘁 𝗼𝗳 𝗽𝗹𝗲𝗮𝘀𝘂𝗿𝗲. 𝗜 𝗹𝗶𝗸𝗲 𝗶𝘁 𝗿𝗼𝘂𝗴𝗵.

𝗔𝘀 𝘀𝗵𝗲 𝗽𝘂𝗹𝗹𝗲𝗱 𝗮𝘄𝗮𝘆, 𝘀𝗵𝗲 𝘀𝘂𝗰𝗸𝗲𝗱 𝗺𝘆 𝘁𝗼𝗻𝗴𝘂𝗲 𝗮𝗻𝗱 𝗯𝗼𝘁𝘁𝗼𝗺 𝗹𝗶𝗽, 𝗶𝘁 𝗳𝗲𝗹𝘁 𝘀𝗼 𝗴𝗼𝗼𝗱.

𝗛𝗲𝗿 𝘂𝘀𝘂𝗮𝗹𝗹𝘆 𝗯𝗿𝗼𝘄𝗻, 𝗶𝗻𝗻𝗼𝗰𝗲𝗻𝘁 𝗲𝘆𝗲𝘀, 𝘄𝗲𝗿𝗲 𝗱𝗮𝗿𝗸 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝗹𝘂𝘀𝘁. 𝗜 𝘄𝗮𝗻𝘁𝗲𝗱 𝗵𝗲𝗿 𝗯𝗮𝗱𝗹𝘆, 𝗯𝘂𝘁 𝗜 𝗸𝗻𝗲𝘄 𝘀𝗵𝗲 𝘄𝗮𝘀𝗻'𝘁 𝗿𝗲𝗮𝗱𝘆. 𝗛𝗲𝗹𝗹, 𝘄𝗲 𝗯𝗮𝗿𝗲𝗹𝘆 𝘀𝘁𝗮𝗿𝘁𝗲𝗱 𝗱𝗮𝘁𝗶𝗻𝗴.

"𝗜 𝘄𝗮𝗻𝗻𝗮 𝘁𝗶𝗲 𝘆𝗼𝘂 𝘂𝗽 𝗣𝗮𝗽𝗶..." 𝘀𝗵𝗲 𝘀𝗮𝗶𝗱 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝗮 𝘀𝗺𝗼𝗼𝘁𝗵, 𝗿𝗮𝘀𝗽𝘆 𝘃𝗼𝗶𝗰𝗲. 𝗜 𝘄𝗮𝘀 𝗱𝗿𝗶𝗽𝗽𝗶𝗻𝗴.

"𝗬𝗼𝘂'𝗿𝗲 𝗻𝗼𝘁 𝗿𝗲𝗮𝗱𝘆 𝘀𝘄𝗲𝗲𝘁𝗵𝗲𝗮𝗿𝘁. 𝗧𝗿𝘂𝘀𝘁 𝗺𝗲, 𝗜 𝘄𝗮𝗻𝗻𝗮 𝗳𝘂𝗰𝗸 𝘆𝗼𝘂𝗿 𝗯𝗿𝗮𝗶𝗻𝘀 𝗼𝘂𝘁 𝗯𝘂𝘁 𝘆𝗼𝘂 𝘀𝘁𝗶𝗹𝗹 𝗵𝗲𝗮𝗹𝗶𝗻𝗴." 𝗜 𝘄𝗵𝗶𝘀𝗽𝗲𝗿𝗲𝗱 𝗮𝗴𝗮𝗶𝗻𝘀𝘁 𝗵𝗲𝗿 𝗹𝗶𝗽𝘀, 𝘀𝘁𝗮𝗿𝗶𝗻𝗴 𝗶𝗻 𝗵𝗲𝗿 𝗲𝘆𝗲𝘀.

"𝗧𝗵𝗮𝘁 𝗱𝗼𝗲𝘀𝗻'𝘁 𝗺𝗲𝗮𝗻 𝗜 𝗰𝗮𝗻'𝘁 𝗱𝗼 𝘁𝗵𝗶𝘀, 𝘁𝗵𝗶𝘀 𝗶𝘀𝗻'𝘁 𝗿𝗲𝗮𝗹𝗹𝘆 𝘀𝗲𝘅𝘂𝗮𝗹." 𝘀𝗵𝗲 𝘀𝘁𝗮𝗿𝘁𝗲𝗱 𝘁𝗼 𝗸𝗶𝘀𝘀, 𝘀𝘂𝗰𝗸, 𝗮𝗻𝗱 𝗯𝗶𝘁𝗲 𝗮𝗹𝗹 𝗼𝘃𝗲𝗿 𝗺𝘆 𝗻𝗲𝗰𝗸.

𝗜 𝘄𝗮𝘀 𝗮 𝗺𝗼𝗮𝗻𝗶𝗻𝗴 𝗺𝗲𝘀𝘀. 𝗦𝗵𝗲 𝘀𝗼𝗺𝗲𝗵𝗼𝘄 𝗳𝗼𝘂𝗻𝗱 𝗺𝘆 𝘀𝘄𝗲𝗲𝘁 𝘀𝗽𝗼𝘁, 𝗶𝘁 𝘄𝗮𝘀 𝗿𝗶𝗴𝗵𝘁 𝗯𝗲𝗹𝗼𝘄 𝗺𝘆 𝗲𝗮𝗿. 𝗦𝗵𝗲 𝘀𝗺𝗶𝗿𝗸𝗲𝗱 𝗮𝗴𝗮𝗶𝗻𝘀𝘁 𝗺𝗲. 𝗗𝗮𝗺𝗻, 𝗻𝗼𝘁 𝗼𝗻𝗲 𝗽𝗲𝗿𝘀𝗼𝗻 𝗳𝗼𝘂𝗻𝗱 𝗶𝘁.

The SirenWhere stories live. Discover now