Okull~7

318 15 10
                                    

Medyada Hera'nın okula giderken giydikleri.

Sabah okula gidecegim için çok heycanlıydım herşey süper olucak diyerek uyuyup uyanmıştım.

Yatakdan kalkıp odanın perdelerini açtım,içeri dolan güneş beni çok rahatlatmıştı.

Odamdaki banyoya girip dişlerimi fırçaladım,saçlarımı salık bıraktım ilk günüm diyerek forma giymedim,avmden aldığımız kıyafetlerden giydim  umarım birşey demezlerdi,fazla dikkat çekmicek şekilde giyinmiştim ama.

Çantama okul tabletimi atıp aşağıya indim halam sabah koşusuna gitmiş bir kaç birsey atıştırdıkdan sonra şöförle birlikde evden çıktım..

Halamı bekleyip okula geç kalamazdım.

Cumartesi günü geldiğimiz için okulu biliyordum,arabadan indim,okulun kapısında çeşit çeşit spor arabalar vardı.

Derin bir nefes alıp kapıdan girdim bahçe çok büyükdü,banklar,masalar vardı heryerde bir grup vardı.

Kızların çoğu okul gömleginin içine rengarenk badiler giymişlerdi.Herkes kurallara uymuyordu yani,erkeklerden bazıları okul bahçesinde sigara içiyorlardı.Tiksinmiştim.

Sanırsam yeni geldigim dikkat çekmişti dönem ortasında kim gelirdiki okula.Bana bakan gözlere dikkat etmeyerek okul kapısından içeri girdim müdür odasını unutmamıştım hafızam kuvvetlidir. Seda teyze odasındaydı beni çok sıcak karşıladı ders zili birazdan çalar benim bilgisayarda işim bitsin seni sınıfına götürürüm dedi.

Koltuğa oturup beklemeye başladim heycandan ayaklarımı yere vuruyordum.

Ders zili çalmıştı Seda teyze birkaç dakika sonra koltugundan kalkıp hadi Hera derse dedi.Odadan çıkarak onu takip etmeye başladım,kolidorlar rengarenk afişlerle doluydu.

11-A yazan kapıda durduk Seda teyze ay pardon yani müdüre hanım ben 10.sınıftan baslıcaktım ama yani biliyorsunuz okulu bıraktıgım için yeterli bilgiye sahip değilim.

-Biliyorum Hera ayrı zamanda senin akıllı bir kiz olduğunuda biliyorum 8inci sınıfa kadar derslerinin hepsi beşmiş.Alttan ders alarak kalan derslerinide verirsin diye düşündüm.Bu nedenle yaşıtlarınla okumanı uygun gördüm böylesi daha iyi hem sınıftada boş yer vardı.Hadi derse geç kalmak istemezsin dimi?

Sevinsem mi üzülsem mi bilemedim ? ¿

Derin bir nefes alıp sınıfa girdim ögretmen ve ögrenciler ayağa kalktı müdüreye saygı önemliydi demekki.

Seda teyze beni tanıtmaya başladı kısaca benim kalabalık fobim vardı tahtada durunca hiç kimseye bakamadım yere bakıyordum direk olarak kafamı yavaşca kaldırdıgımda oha dedim Barış en arka sıradaydı ve yanında Berk oturuyordu şaka olmalıydı bu ! Bu kadarda tesadüf olamazdı ikiside bana gülümsüyordu şaka dimi şaka rüya ya bu rüya !

Müdüre hadi Hera yerine otur bakalım diyince nereye gidicegimi bilemedim en arkadan bir ön sıra boştu yani Berklerin önündeki sıra mecbur olarak oraya geçtim yanımda boştu zaten.

Filmlerde dizilerde gerçek hayatlardaki böyle tesadüflerden esinleniyorlar demekki.

Seda teyze çıkınca ögretmenlede tanıştık kimyamış ders zaten eskiden hep benden büyük sınıfların dersini çözerdim kimya ile ilgili birkaç bilgim vardı yani üstesinden gelebilirdim ne kadar zor olabilirdiki bu?

Derin nefes almaya calışıyordum Berk bana garip bakıyordu.Hoca dersi anlatmaya başladı bir kaç dakika sonra

Barış - Hoşgeldin Ukala sınıfımıza.

HeraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin