7/10

1K 133 64
                                    


Tekrar cumartesi günü olduğunda Louis yorgunlukla yatağına uzanmış film izliyordu. Zayn'in kalçasıyla ilgili imalarından bıkmış bir gazla spor salonuna gitmişti ama bir saat sonra salona küfrederek çıkıp eve geri dönmüştü. O kalçasıyla mutluydu ayrıca, bu sanat eseri kaç erkek düşürmüştü haberiniz var mıydı sizin?

Filmin ortalarına yaklaşırken telefonu titremeye başladığında Louis gözünü laptoptan ayırmadan uzanıp komodinin üzerinden telefonu aldı. Ekranda parlayan Harry yazısını görünce şaşırdı. Neredeyse bir haftadır onunla konuşmamıştı ve mesajı aldığını ummuştu.

Yine de belki önemli bir şey olmuş olabilirdi.

"Hey, Harry!"

"Selam Louis, ne yapıyorsun?"

"Film izliyordum."

"Anladım.. Umm.. iş bulabildin mi?"

Louis duraksadı. Ne işi? Ah doğru.."Umm, hayır. Bulamadım."

"Ah üzüldüm. Umarım bulursun. Ben şey diyecektim bu akşam ne yapıyorsun?"

Louis bu sefer yalan söylemek zorunda olmadığına sevindi. Zayn ile sözleşmişlerdi zaten.

"Arkadaşlarla Red Line'a gideceğiz." Neden salak gibi gideceği yeri söylemişti sanki?

"Pekala.. iyi eğlenceler o zaman. Seni rahatsız etmeyeyim. Görüşürüz Louis."

Louis elindeki kapanmış telefona biraz bakıp omuz silkti. Umarım gece kendini onunla yüz yüze bulmazdı.

Akşam Zayn ile birlikte evden çıktıklarında ona Harry'nin ikinci kere birlikte dışarı çıkma denemesinde bulunduğunu anlattı.

"Bence senden hoşlandı."

"Bence benimle evlenmek istiyor." Zayn kahkaha atınca camı indirerek elini rüzgara uzattı. "Ayrıca o sırıtmayı sil yüzünden . Çocuğun benimle ilgilendiğinin farkındayım. Ama cesaret edemiyorum. "

Zayn o sırada barın önünde durdu. "Hadi gel, bütün cesaretsizliğini söküp atacağız, bugün."

Louis Zayn'in elini bırakmadan onu barın içerisinde takip ederken onu bara doğru götürdüğünü fark etti. Bugün Zayn'in barmen çocukla konuşacağını hatırlayınca gözleri parladı ve Zayn'in kulağına eğildi.

"Senin yakışıklıyla mı tanışacağım?" Zayn'in yan gülümsemesini görünce güldü Louis. Zayn'i birisi için heyecanlanırken en son gördüğünde 16 yaşındalardı.

Bara vardıklarında Louis biraz arkada kalmaya karar verdi. Zayn çocuğa içecek siparişi verip o bardak almak için arkasına döndüğünde Louis kulağına lavaboda olacağını söyledikten sonra göz kırptığında Zayn gülümsedi.

Tam o anda çocuk onlara dönünce Louis çocuğu süzdü. Vay be, Zayn bu sefer de turnayı gözünden vurmuştu gerçekten.

Gözlerini yukarı çıkarttığında çocuğun kendisine gözlerini kısmış baktığını gördü. Louis merakla kaşlarını kaldırdığında çocuğun yüzünde bir gülümseme oluştu ve Zayn'e döndü. Louis de gözlerini Zayn'e çevirdiğinde hayal kırıklığı ile barmene baktığını gördü.

Hayır, hayır, hayır. Yıllar sonra Zayn'in bu şansını yok edemezdi. Bir daha bu çocuğa görünmemek üzere geriye dönüp yoluna devam etti. Niall gelene kadar tuvaletten çıkmayı düşünmüyordu.

-

Hayır, Harry bu bara onu görmek için gelmemişti. Tabii ki hayır. Sadece Liam'ı görmek için ve biraz vakit geçirmek için gelmişti. Koskoca barda karşılaşma imkanları da yoktu zaten. Evet.

We Are Not Married ° LsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin