2 bölüm "Karanlık ruh"

141 12 8
                                    

Merhabalar ❤️

Sizleri fazla bekletmeden ikinci bölüm ile başbaşa bırakıyorum , umarım beğenirsiniz 🙏🏻

Ve lütfen yorum ve beğenilerinizi çok görmeyin sadece bir kaç saniyenizi alıyor ama yazar'i çoookk mutlu ediyor 🙈🙈

Şimdi ki zaman :

Gözlerimi hizla açtım sanirim biraz daha kapalı kalsaydı kendimi kaybederdim , kahretsin yine ayni kabus'u görmüştüm.

Tam bir asır önce yaşadığım olay o günden beri kabusum olmuştu , bu yüzden çoğu zaman uykusuz kaliyordum , o gece hayatimin en kötü gecesi olarak kazılı kalacakti.

Ellerimi terlemiş anlıma koydum ve bir an gözlerimi kapattım ölmeyi diledim sanki bu mümkünmüş gibi.

«  Ah Chloé ! yine ölmeyi dilediğini söyleme bana » dedi Lydia bıkkın bir ses tonuyla , içeri girip perdeleri araladıktan sonra bana döndü , güneşin etkisiyle ellerimi gözlerime siper ettim ve oflayarak yataktan kalktım .

Banyo'ya doğru ilerledim ve yüzümü buz gibi suyla yıkadım.

« Onu hala özlüyorsun biliyorum »

dedikleriyle gözlerimi havaya diktim, içimdeki yaşlar dışa vurmamalıydı hayır ! hayır !

Ve bir damla firar etti , kahretsin!

« Gel aşağa inelim cocuklar bekliyor » dedi sırtımı sıvazlayarak, bir kaç saniye öyle durduktan sonra aşağa indik.

« Sonunda indiniz Chloé » dedi yamuk çeneli ve son derece yakışıklı olan Scott , onun yanında hemen , geveze ve epey şirin olan Stiles duruyordu beni görünce el salladı, mutfak'tan ellerinde sandviç ile cıkan Malia ve Allison'dan başkası değildi , sağıma döndüğümde ise koltukta maç izleyen Liam ve Isaac ile karşilaştım

« Ben birşey mi kaçırdım , herkes neden burda ? »

Kapı bir anda çaldı

« Herkes değil » dedi Malia

Stiles kapıyı açtığında içeri sabırsız bir şekilde giren Peter ve suratsız Derek yer aldı.

Onlari görmem ile suratım bir hayli asıldı , onlardan hiç haz etmiyordum . Tabi en çok Peter'dan.

Karanlik bir adamdi , kendinden başka birini düşünmeyen bencil bir adam , yeğeni Derek ve kızı Malia'ya kaç kere ihanet etmişti .Fakat hayat bizi yine ona muhtaç kılıyordu ve o 'muazzam' bilgilerine ihtiyaç duyuyorduk.

« Karanlik ruhlar geri gelmiş » dedi Scott koltuğa oturarak hepimiz Peter ve Derek'e dönmüştük «  Tabi ki onlardan bahsetmiyorum ! » diyerek düzeltti bu kez de fazlasiyla endişeli duruyordu .

«  Onlari yok ettiğimizi zannediyordum .. » dedi Lydia

«  Sadece bir süreliğine başarmışız , onları tamamen yok etmek imkansiz gibi » diye cevapladi Scott saçlarını karıştırarak bunu stresli olduğu anlarda yapiyordu

Bundan aylar öncesi geldi aklima, Scott'larla o zaman tanışmıştım , bir eğlence mekaninda sabahliyordum her zaman ki gibi , ozamanlar ruhumu iyileştiren tek şey unutmak olduğunu zannediyordum .

Flash back:

Bir anda ortalik karmakarışık oldu, bağırışmalar yer edinmişti koca mekanda , etrafima baktığımda ise nedenini cözemiyordum .

"HUNTER " (klaus mikaelson)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin