2: Konačno misija

21 3 0
                                    

  Ljudi, odmah da vam kažem da su parovi promenjeni. Sarada ima sestru, to je Himawari. Boruto je jedinac. Nisu više Naruhina i Sasusaku, već Sasuhina i Narusaku. Ovo sam uradila jer ne želim da MillMMM drži svetu vodicu i krst uz sebe dok se moli da me ne ubije. To je bio prvi razlog. Drugi razlog je taj što se moja priča nadovezuje na njenu, zbog par likova. Tako da, molim vas, nemojte me ubiti ili smanjiti preglede. Poenta ove priče nisu pomenuti parovi već glavni likovi iste. Nadam se da ćete razumeti. A sada, da ja više ne smaram svojim brbljanjem, ostavljam vas da uživate u poglavlju.
____________________________________

Lunaria POV

  Sedeli smo do kasno i igrali igrice svo troje. Sarada i Boruto su otišli kući zbog akademije, a ja sam ostala još malo gledajući filmove.

  Sunce mi obasjava kapke, te sam otvorila oči. Zaspala sam na kauču u dnevnoj sobi. Otišla sam da popijem čašu vode, i začula sam kucanje na vratima. Otišla sam i otvorila ih. Ispred je stajao dečak od 12 godina.

- Himitsu? Uđi!

- Hvala seko - rekao je i ušao.

- Šta ćeš ti ovde u ovo doba? Zar ne bi trebalo da si na akademiji?

- Pa bio bih ja da me nije susreo tata i rekao da ti dam ovo.- rekao je i pružio mi papirić. To je bila poruka gospodara Sedmog. Konačno nova misija! Osmeh se ponavio na mom licu, a brat me je gledao pomalo smorenim pogledom.

- Ponovo misija, zar ne?- upitao je potišteno.

- Da... - Himitsu je spustio pogleda i tužno gledao u pod.

- Himitsu... Nemoj da si tužan, vratiću se ja. A kada se vratim za par dana, učiću te nekim novim trikovima sa šurikenima.

- Kako ne shvataš?! Nije meni do trikova, već do toga što stalno brinem hoćeš li se vratiti kući živa i zdrava, ili ćeš doći sva u ranama! Neću da pričam o najgorem!- rekao je i obrisao suzu koja je skliznula niz njegov obraz.

- Himitsu. - kažem tužno i kleknem ispred njega.

- Ne moraš brinuti toliko. Ja i ti smo Učihe. A Učihe se uvek vraćaju kući.

- Ne možeš to reći za Madaru. On je otišao i nije se vratio.

- Madara je bio zaslepljen željom za moći koja ga je na kraju uništila.

- Čika Saske? Šta je sa njim?

- Ne možeš ga kriviti što ne dolazi kući. On je uvek na misijama. On štiti naše selo od mogućih napada tako što na vreme obavesti gospodara Sedmog.

- A čika Itači?

- O čika Itačiju pričaj sa tatom ili mamom. Hajde sada, kasnuš na akademiju. Idemo zajedno da ti opravdam kašnjenje kod učitelja Šinoa.

- U redu.

  Otišli smo do akademine, i, čim smo ušli u njegovu učionicu, Boruto i Sarada su me pogledali.

- Lunaria! - povikali su i dotrčali do mene.

- Zdravo i vama! Ugušićete me!- kažem pre nego ostanem bez vazduha.

- Izvini!- kažu i puste me, a ja počnem duboko da udušem.

- Zdravo i vama deco! - pozdravim ostale đake i svi mi uzvrate.

Monster HeartWhere stories live. Discover now