6: Lenčuga

17 1 2
                                    

Hidan POV

  Otvaram oči i prvo što vidim bude Deidarina retardirana faca.

- Dobro jutro spavalice.

- Iš bre budalo prepade me! Šta mi se unosiš u facu?!

- Da vidim dal si živ.

- Za razliku od tebe, meni su odrezali glavu i preživeo sam. Ti bi crko odma.

- Dobro, pošteno. Ajde diži se, spreman je doručak. - rekao je Deidara i izašao iz sobe. Ustao sam i umio se a onda otišao da jedem.

- Šta je za doručak?

- Jaja i slanina. - rekao je Deidara.

- Smučiće mi se od toga. - rekao sam.

- Ej, ako ti ne odgovara, digni dupe i idi ulovi makar nešto umesto što špijuniraš onu jadnu devojku! - rekao je Deidara iznervirano.

- Samo si ljubomoran što nemaš koga da špijuniraš kao ja! - rekao sam provocirajući ga.

- Jel si siguran? - upita me Deidara pogledavši me ozbiljno. Jel on to ima devojku a nije mi rekao.

- Pa ako uhodiš Tobija, bolje prestani. Ima čovek i ženu i dete.

- To dete sad ima 22-23 godine. Uostalom, zašto misliš da bih uhodio Tobija?

- Pa ne znam. Da budem iskren, kad vas vidim zajedno svaki put izgledate kao da ste po celu noć lomili krevet. - kažem i podlo se nasmejem.

- Hidane, jebaću ti mamicu milu! Jel ti mene smatraš za pedera?!

- Pa nije kao da ne izgledaš kao peder!

- Hidane, vraćaj se ovamo skote jedan! - drao se Deidara za mnom. Jurio me je po celom skrovištu al je onda odustao.

- Dosta mi te je! Još jednom li me nazoveš pederom, taj isti peder će ti jebati mater.

- Jooj, nekoga sam iznervirao. Jel ti treba maramica možda?

- Mrš bre! - prodere se, baci vazu na mene i pogodi me u glavu.

- Dobro, ovo je bolelo. Mislim da ću sad da ćutim.- rekao sam i počeo da jedem.

- Posle ovoga idem da spavam.

- Nećeš ga majci. Ići ćeš da uloviš nešto za ručak. - rekao je Deidara pogledavši me prekorno.

- Ja sam nindža najviše kategorije. Ne lovac.

- Baš zato ćeš da digneš to tvoje lenje dupe i da uloviš nešto. I bolje bi ti bilo da se vratiš u što kraćem roku. Trebaće mi vremena da napravim bilo šta. Izigravam domaćicu ovde zbog tebe, lenčugo jedna. - govorio je Deidara iznervirano.

- Što se žališ kad ti dobro ide. Da si žensko, ženio bih te. - kažem uz smeh.

- Razneću ti glavu bombom! Mrš napolje i ulovi nešto! - povikao je i gađao me jednom od njegovih glinenih bombica. Izmakao sam se i eksplodirala mi je pored noge.

- Dobro idem. Ne znam ko će da ti lovi hranu ako mi razneseš glavu.

- Rekao sam ti mrš napolje! - razdrao se a ja sam izašao napolje.

- Kakva budala. Strašno! - kažem iznervirano.

- Čuo sam te idiote! - poletela je još jedna bomba ka meni. Izbegao sam je i okrenuo se, a Deidara je stajao na ulazu u skrovište.

- Bože svašta, gori je nego žena. - rekao sam i krenuo dublje u šumu, prema reci.

  Prošlo je dosta vremena a meni baš i nije išlo kako treba.

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Mar 03, 2022 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

Monster HeartTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang