-"Ugrasma benimle demedim mi sana ?"
-"Seninle ugrasmak en büyük zevkim güzelim."
-"Ulan sıkarım düs önümeee!"
-"Hahahahah , Hadi lan sıksana. Kaçarsam adam değilim."
-"Tamam ulan". Tetigi yavasca cekti Selin. Gözlerinde ki ates fark edilmeyecek gibi degildi. Elleri titriyordu ilk defa tereddüt etti. Gitmedi parmagi tetige. Neler oluyodu bu kiza böyle ? Normal seyler degildi bunlar. En yakin arkadasi olsa acimazdi. Bu adama neden kiyamiyordu. Indirdi yavasca silahini.
-"Dayimin hatri olmasa , gözüm kapali süzgece cevirirdim seni. Babana dua et."
Arkasindan bagirdi Toprak.
-"Kiyip vuramadim demek yerine bahanelerin altina saklanma Azra. Aslinda ne var biliyor musun ? Sen sandigin kadar güclü bi insan degilsin. Sadece öyle olduguna inanmak istiyosun ve herkesi buna inandirmissin. Ben herkes degilim, o tetigi cektiginde gözlerinde ki korkuyu gördüm. Saklama duygularini. Icinden geldigi gibi yasa. Canin yancak diye uzak durma insanlardan.. Sevmeyi dene olur mu ? Güven.."
-"Sadece adimi biliyosun ne yasadigimi degil ve beni 1 haftadir taniyorsun, benim hakkimda bir sürü düsünceye sahip olmussun, Belki haklisin ama emin ol beni tanidigindan daha güclüyüm. Sevmek mi ? Hahaha.. Saka yapiyor olmalisin ? Kusura bakmayin kücük bey. Ben buraya kolay gelmedim ve kimsenin canimi yakip hayatimi alt üst etmesine izin vermem. Benden uzak dur. Cikma yoluma. Unut adimi. Degil iki arkadas iki düsman dahi olmayalim.."
Birden bir ses cinlatti kulaklarimi ve bir agri, ulan kelimeler bu kadar agirmiydi ? Cekip vurdu mu yoksa bu kas yigini benii. Elimi yavasca uzattim belime dogru. Nasil bi aciydi bu böyle. Kan mi elimde ki ? Toprak neden öyle yerde yatiyor. Silah sesleri kulaklarima dolmaya basladi. Sorunsuz bi gün gecmezdi ki zaten. Dayi nerdeydi ? Hemen onu aramam lazim.
-"Aloo Dayii"
-"Oydun mu topuklarini dogru söyle "
-"Dayi ikimizi de oydular."
-"Ne diyosun kizim sen nerdesiniz ?"
-"Dayi bizim mekanin altinda ki ormanda.."
-"Ben hemen geliyorum, dikkat et saklanin bir yere . Dayanamiyacak kadar derin mi yaran ?"."
-"Aci yok Rockyy , sen beni merak etme " .
Ulan oglan ya. Oycam oycam dedim bak oydular, ikimizi birden. Belimde ki agri iyiden iyiye kendini belli ediyordu , sicagiyla bir sey anlamamistim ama bu cocugu yetistirmem lazimdi. Dayi icin yapmaliydim bunu.. Itiraf et iste Selin dayiyi bahane ederek icinin acisini hafifletmeye calisma. Korkudan ellerin titriyor. Ya o yesil gözler bakmazsa sana ? Ulan ic ses sende ne issiz adamsin, benimle ugrasmak hosuna gidiyor, Ne diyorum arkadas ben ? . Napiyorum burda.
-"Boran , bizim mekanin orda ki Ormandayiz. Oydulaar gardasiim . Beni al olabildigince hizli ol. Toprak yarali.."
-"5 dakikaya ordayim. Kapat!"
Telefonu kapatip Boran ve Ozan Dayiyi beklemeye basladim. Agri gittikce dayanilmaz oluyordu. Dayanmaliydim, ben neleri kaldirdim bir kursun mu yere sercekti beni? Bir el hissettim yüzümde , kapanmaya yüz tutmus gözlerim kapanmaya basladi. Burnumda keskin bi koku hissettim..
-"Topraak.." dedim fisildar gibi kalan son gücümle..
Ve biri kucagina aldi yavasca. Sanirim Boran'di bu . Bilincim kapanmadan önce tek hatirladigim bunlardi..
###
Burnumda ki koku, bi öncekinden daha keskindi , hastane kokusu gibiydi. Göz kapaklarima karsi verdigim savasi kazanip araladim yavasca. Hastanede oldugumu fark etmem cok gec olmadi. Kokusu bile belli ediyordu kendini. Bembeyaz duvalar ve anlamsizca öten bir sürü alet. Aklima gelen isimle kalkmayi denedim ama belimdeki aci buna izin vermedi. Herkes neredeydi ? Toprak nasildi ? Bi dakika bi dakika. Elimde kelepce mi vardi ? Ben mi yanlis görüyordum. Yok artik..
Odanin kapisi acildi iceriye bi hemsire girdi neseli bir yüz ifadesi vardi.Tam birsey söylemeye hazirlanirken bastirdim cümlelerini.
-"Elimdekiler ne ?!"
-"Efendim benim bu konu da bi yetkim yok lütfen.."
-"Ne demek yok lan. Cikar sunlari. Kaldir beni. Toprak nerde ? Nasil o ? Dayiyi cagir bana!"
-"Efendim sakin olursaniz. Toprak bey iyi, yogun bakimda yatiyor. Uyandi ama agrisindan dolayi uyutuyoruz. Dayi derken kimi kast ettiginizi anlamadim"
Ne diyo oglum bu kiz ya.
-"Kim getirdi beni buraya?!"
-"Can Bey "
-"O kim laan ?"
-"Prenses bileginde hala o bileklik varken , beni unutman sacma degil mi ?"
Rüya falan heralde bu , ben daha uyanamadim ya da bana fazla agri kesici verdiler beynim oyun oynuyor. Bu sesin sahibi burda karsimda olamaaz.
-"Sen.."
-"Sensizlik zordu. Bak geldim.. Hic gitmicegim derdin ya hanii. Bak yine aldim seni yanima. Gitme diye.."
-"Azad sen iyi degilsin, ne söyledigin farkinda misin ! Birak benii !!"
-"Ulan yerine ne zaman birini koymaya kalksam olmadi. Hic kimse sen gibi sevmedi beni Seliin , Selinim. Hatunum. Benim cocuklarimin annesi sen olcaksin. Hanii yoktu birbirimizden vazgecmek. Sende beni özledin biliyorum askim.." Askla Selin'n gözlerine bakiyordu genc adam.
Selin kükrermis gibi konusmaya basladi.
-"Ulan adi herif , ulan serefsiz. En kötü animda beni birakan kimdi söylesene ? En cok senin destegine ihtiyacim vardi. Ne yaptin söylesene ? Bunu mu hak ettim ben ? Simdi karsima gecmis beni sevdigini söylüyorsun. Senden tiksiniyorum hayvan herif. Degil yüzün , sesini duymak bile istemiyorum.! "
-" O icerde yatan adam karistiriyor degil mi hep kafani. Geldim bitanem.. Bak yine senin icin geldim. Sensizlik kanser gibi sevgilim. Zamanla yok ediyo insanii.."
"-Adini bile duymak istemiyorum. Birak beni. "..
Arkadaslar yanlislarim olduysa uyarmanizi rica ederim. :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hoscakal Hayallerimin Prensi
ChickLitVe sevdi kadin, sonunu düsünmeden. Ilk defa bir cift göz mutluluk verdi ona sanki onsuz yasadigi yillar anlamini yitirdi. Yillaridr insanlara karsi duvarlari olan kadinin duvarlarini yikti adam. Ne müsade istedi, ne de baska bir sey. Bodoslama daldi...