AZAD´ dan..
Amacim kesinlikle Selin´e zarar vermek degildi. Ona nasil zarar verebilirdim ki. O kadar yolu onun icin gelmistim. Özlem adama her seyi yaptiriyormus bunu ögrendim. Onsuzluk kafayi yedirtcek kadar agirdi. Ona yaptigimin affedilir yani yoktu evet biliyorum ama hatami anlamistim ben. Belki bi umut geri dönerdi bana. Selin beni cok seviyordu. 'Sende mi Azad ? Yapmaz dedigim güvendigim tek adam sende mi ? ´ deyip gitmisti hayatimdan. O günü hala unutamiyorum..
Telefon sesiyle ayrildim düsüncelerimden.
-" Efendim Can ?"
-"Abi.. Sey.."
-"Ne oldu oglum ?"
-"Abi.. Selin Hanim yaralandi" Kan beynime sicramisti nasil zarar verirlerdi Selin´e.
-"Allah Kahretsin. Nerdesiniz ? Nerde!!!" diye bagirmaya baslamistim. Ellerim sinirden titremeye baslamisti. Onu bir kere daha kaybetme korkusu sarmisti bütün vücudumu..
-"Her zaman ki hastanede abi.."
Sinirle kapattim telefonu bir an önce hastaneye gitmem gerekiyordu..
###
Son gaz araba kullaniyordu genc adam. Kadini kaybetme korkusu bütün vücudunu ele gecirmisti. Onu tekrar görmek icin sevinirken onu kaybetme korkusunu atamiyordu icinde. Kosarak girdi hastaneye. Kadinin yattigi odanin kapisina gelince durdu ve derin bir nefes aldi. Korkarak acti kapiyi. Yillar sonra onu görme heycani yakip kavuruyodu bütün vucudunu. Elleri titriyordu. Simdiye kadar bu kadar özledigini fark edememisti genc adam..
Yavasca acti kapiyi. Kadini görünce adam herseyi unuttu bir an. O kadar özlemisti ki onu. Bir melek gibi yatakta yatiyordu yillarini adadigi kadin. Adamin gözüne kadinin kolunda ki bileklik carpti. Gülümsedi adam. Demek o da unutamamisti. Unutsaydi cikarir atardi o bilekligi. Saklamazdi yillardir..
#
-"Melegim.. Seni cok özledim. Biliyorum kizginsin bana. Haklisin Selin´im. Sana söz artik bizi ölümden baska hic birsey ayiramaz.."
O kadar güzel ki ona bakmaya bile doyamiyorum. Cok pismanim onsuz gecirdigim yillara ama hepsini telafi edecektim. Kipirdanmaya basladiginda odadan cikmam gerektigini anladim. Kalktigi zaman oldukca huysuz bir insan oldugunu biliyorum hala..
##
Selin´den
Gerizakali herif karsima gecmis felsefe yapiyor resmen burda bana. Hem onun burda ne isi vardi ki utanmadan gelmis birde beni ne kadar özlediginden bahsediyor sorunlu.
Sesimin ciktigi kadar ondan nefret ettigimi söyledim.
Su an karsimda eskilerden bahsediyor. Aslinda onu özleyebilirdim belki su an onunla baska bi hayatta bile olabilirdik ama bana yaptigi unutlcak sey degildi..
-"Azad yeter!"
-"Ama hayatim maca gittigimiz günü hatirlasana ne kadar eglenmistik."
-"Azad anlamiyo musun ? Bitti. Sen benim icin bittin. Evet cok eglendik cok güzel vakit gecirdik bir sürü beraber sey yaptik. Ve sen bunlarin hepsinden sonra beni en yakin arkadasimla aldattin. Utanmadan bununla gurur duydun. Söylesene Azad o kadar mutluyduk da neden bu haldeyiz. Cok mutlu oldugumuz icin mi aldattin beni. Ne kadar kötü oldugumu bile bile yaptin sen bunu bana. Simdi gecmis beni özlediginden bahsediyosun. Azad ben baskasini seviyorum. Simdi geldigin gibi git.."
Ne kadar aglamak istemesemde dayanamadim tutamadim kendimi. Cok canimi yaniyordu.
Alayla güldü Azad.
-"Baskasini sevdigin icin mi takiyosun hala o bilekligi ? " Sorusuyla afallamistim bi an. Hakliydi. Ona ait herseyi yakmistim bu bileklik haric. Onu cok sevmistim. Kiyamamistim sonra bi aliskanlik haline gelmisti.
-"Aliskanlik.. Simdi cikarip atabilirim. Renkleri haric hic bir degeri yok benim icin.."
Surati düsmüstü Azad´in bu cevabi beklemedigi cok belliydi ama öyleydi sevmiyordum artik, onu unutali cok olmustu. Aslinda biz bu sonu hic hak etmemistik. Azad ve Selin´dik biz. Güzeldik. Herkesin imrenerek baktigi ciftlerdendik. Yillarin beraberligi vardi.
-"Peki.. Ama seni bir kere daha kaybetmicem Selin.. Sen ne dersen de böyle bitmicek.."
Kapiyi sertce kapatip gitti Azad. Toprak´a bakmam gerekiyordu. Nasildi acaba..
##
Hemsirenin yardimiyla Toprak´in yanina gitmisti genc kadin. Cok farkli hissediyordu. Bu sessizlik canini yakiyordu . Yine adamin konusmasini kendini sinir etmesini istedi kadin. Bu adamin farkli bir etkisi vardi kadinin üzerinde. Kadin cekinerek uzanip tuttu adamin elini. Kalbi yerinden cikcak gibi atmaya baslamisti. Böyle hissetmeyeli ne kadar olmustu ? Kalbini hissetmeyeli..
##
Toprak´dan
Gözlerimi ne kadar acmak istesemde buna engel olan birsey varmis gibiydi. Acamiyordum. Bi el hissettim elimin üstünde. Gözlerim ne kadar istemese de acip o ellerin sahibini görmek istiyordum. O olamazdi degil mi ? Gelmezdi ki..
Yavas yavas actim gözlerimi. Onu gördügümde sanki bütün acimi unutmustum. Burda elimi tutanin Selin olmasi oldukca sasirtmisti beni.
-"Selin.." diye bildim kisik sesimle.
-"Topraak" sesi o kadar endiseliydi ki. Onun benim icin endiselenmesi bile güzeldi gercekten.
-"Uyandin.. Iyi misin ? Agrin cok mu ?" Gözleri dolu dolu olmustu
-"Biraz.. ya senin ? Hem neden kalktin sen yatagindan ? "
-"Ben iyiyim. Cok degil agrim. Ben.. sey.. Sen nasilsin diye bakayim diye gelmistim. Ama iyisin en iyisi gideyim sende dinlen.."
-"Beni merak etmen mutlu etti beni güzellik."
-"Benim yüzümden oldu.."
-"Hayir Selin, teklifi yapan bendim düsünme böyle.. hem gel bence bu yatak ikimize de yeter. Yatagina kadar yorulma."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hoscakal Hayallerimin Prensi
Genç Kız EdebiyatıVe sevdi kadin, sonunu düsünmeden. Ilk defa bir cift göz mutluluk verdi ona sanki onsuz yasadigi yillar anlamini yitirdi. Yillaridr insanlara karsi duvarlari olan kadinin duvarlarini yikti adam. Ne müsade istedi, ne de baska bir sey. Bodoslama daldi...