PROLOG✨

230 13 8
                                    

TUANA 'NIN GECMISINDEKI HAYATINI BIRAZ OZETLEDIKTEN SONRA BOLUM 3 U YARIN DEVAM EDICEM ! :)

"Anneee ? Babaaa evde misiniizz ?" Oturma odasina dogru yürüdüm yoktular , yatak odasina dogru yururken icimde bir sıkıntı vardi , kapiyi yavasca acip iceri girdim fakat bu dolaplar neden bosaltilmisti ? Kalbim korkudan hizlica atmaya basladi tam odadan cikip annemi aramak icin telefonumu almaya giderken yatagin ustunde bir mektup gördüm , elime aldigimda ustunde kırmızi bir leke gördüm heralde mürekkeptir .

Mektubu acarken kalbim deminkinden daha siddetli atmaya basladi mektubu okumaya korkuyordum gerceklerle yüzlesmekten korkuyordum ama yinede acmam lazimdi , kagidi zarftan cikardim ve okumaya basladim .

"Tuana sen bu mektubu okurken benle baban yurtdisina cikmis olacagiz , biz artik sana katlanamiyorduk , gercekten cok ugrastik gercek aileni bulmak icin ama bulamadik , zaten gecinemiyorduk baban yurtdisinda bir is buldugu icin gidiyoruz , kizim gercekten boyle olsun istemiyorduk seni seviyoruz fakat sevgi karin doyurmuyor geri donmeyi dusunmuyoruz bizi affet demiyecegim kizim ,affetmesen bile haklisin tek diyebilecegim mecburduk . Kendine cok iyi bak güzel kizim .
Annen ve baban "

Ellerim ayaklarim tutmuyordu ne yapicagimi ne hissedecegimi kestiremiyordum artik , aci mi ? Cok icimi kemiriyodu yoksa nefret mi ? Goz yaslarim etrafi bulandirirken gozlerimden akmaya basladi . Ve hemen sildim aglamayacaktim ne olursa olsun asla aglamayacaktim onlar beni birakip gittiyse bende onlarla ilgili herseyi bu evle birlikte birakip gidecegim.

1 Yil sonra

Dicle ve babasi ile kaliyordum mutluydum fakat o gunden sonra eskisi kadar gulmuyodum icimdeki acilari en guzel sekilde kick boks yaparken atiyordm , beden hocamiz bana yardim etmisti yarismalara katilmami tesvik etmis ve kendimi gelistirmemi saglamisti ona cok sey borcluydum . Tabi Tarik amcayi (Dicle'nin babasi) es gecmemek lazim benle Dicle'yi hic ayirmazdi babam gibiydi onlari cok seviyordum .

14 yasinda olmama ragmen siyah giymeyi severdim aslinda siyah olan herseyi severdim cunku siyah bana ofkeyi ,nefreti ,kini ve en onemlisi asilliği animsatiyordu , alisveristen ve erkeklerden hoslanmazdim . Dicle ile ayni yaştayiz benim zittim olmasina ragmen kardes gibiydik o renkli renkli giyinmeyi , alisverisi ve erkeklerle takilmayi cok severdi . Bana cok yardimci oluyordu . Ev kücüktü fakat bize yetiyordu , genis oturma odasi krem renginde boyanmis ve orayi tamamlayan krem renginde koltuklar cok hos ve huzurlu duruyordu , mutfak kucuktu , benle Dicle ayni odada kaliyorduk cunku evin 2 odasi vardi durumlari ne cok iyi ne de cok kotuydu ama bende kick bokstan kazandigim parayla katkida bulunuyordum aileme. .

Benim hedefim Türkiye kick boks 1.liğini kapmakti fakat yaşım tutmuyordu buyuk yarismaya girmeye maalesef. Ama 18 yasina kadar daha cok cabaliyacagim , boks yaparken birilerine vururken rahatliyordum cunku hirsimi hep ya kum torbasindan yada karşimdaki kisiden aliyordum ve bu cok hoşuma gidiyordu . Dicle bunu delice bulsada bence en mantiklisi buydu.

Bazen icimde o kadar sey birikiyordu ki o kadar haykirmak istedigim cok sey var ki tek yapabildigim sey haykirislarimi gülüşlerimde gizlemek .

TUANAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin